ІТ-рішення для сфери фінансів. Роль актуального програмного забезпечення для банківської справи

page main image

Надійне програмне забезпечення для банківської справи – необхідність для сучасних фінансових компаній. ІТ-інновації дають змогу підприємствам здійснювати онлайн-транзакції, керувати акаунтами та забезпечувати якісну взаємодію з клієнтами. Проте, цей перелік переваг залишається неповним без інших функцій. Сучасні рішення також допомагають комерційним, роздрібним, інвестиційним і корпоративним банкам дотримуватися норм безпеки, залучати потенційних клієнтів, відстежувати грошові потоки та ступінь задоволеності користувачів. Якщо вашій компанії потрібна просунута фінансова аналітика, інструменти бізнес-аналітики та рішення для управління даними є також незамінними.

За даними Accenture, 39% керівників вважають застарілу IT-інфраструктуру головною перешкодою на шляху до цифрової трансформації, а витрати на модернізацію платформ – перешкодою для впровадження нових технологій.

Отже, який набір функцій необхідний для банківського програмного рішення? Настав час розглянути це питання більш детально. Базове ПЗ дає змогу підприємствам:

Згідно зі статистикою Accenture, близько 20% клієнтів банків є виключно онлайн-користувачами. Та очікується, що це число буде швидко зростати. Діджиталізація для фінансових компаній дає можливість оперативно реагувати на зміни ринку та запускати онлайн-банкінг без значних ІТ-ресурсів. Ще одна тенденція – перехід у хмару. Саме хмарна структура дає змогу масштабувати системи в процесі розвитку бізнесу.

ІТ-послуги для банківського сектору: основні складові

it-services-for-the-banking

Говорячи про обов’язкові складові ІТ-рішення для сфери фінансів, слід згадати про чотири основні системи:

       1. Програмне забезпечення для управління транзакціями та фінансовими операціями

Ця система дає змогу підприємствам координувати роботу різних відділів. Рішення для управління фінансами зазвичай містить інструменти управлінського обліку, планування та бюджетування. Важко уявити програмне забезпечення для банківської справи без системи збалансованих показників і трансфертного управління фінансовими ресурсами.

  1. Рішення для управління документами

Якщо вам необхідно домогтися комплексної автоматизації банківських процесів, задумайтеся про розробку сервісу для документообігу. Насамперед, ця частина банківського програмного забезпечення дає змогу скоротити час на оформлення документів. У результаті ви можете прискорити процес прийняття рішень та сконцентруватися на творчих завданнях. Система управління документами також підвищує безпеку додатків для онлайн-банкінгу, відстежуючи розташування та статус документації.

  1. CRM-системи

Надійна CRM-система допомагає підприємствам ефективно спілкуватися з користувачами. Це стосується всіх етапів комунікації: від залучення потенційних клієнтів до постпродажного обслуговування. CRM фокусуються на з’ясуванні намірів клієнтів і побудові індивідуальних стратегій для різних типів користувачів. Таким чином, ви можете налаштувати індивідуальні продажі або послуги з урахуванням особистих переваг цільової аудиторії.

  1. Програмне забезпечення для адміністративного управління

Простіше кажучи, ви отримуєте цифровий фінансовий календар зі списком будніх і вихідних днів. Усі дати можна розділити на три категорії:

5 основних переваг централізованих банківських систем

Software for banking, programming solutions
  1. Підвищення продуктивності співробітників

Безумовно, автоматизація кількох фінансових процесів веде до підвищення ефективності співробітників. У результаті у працівників з’являється більше часу для створення нових продуктів і залучення потенційних клієнтів. Тим часом, система дає змогу компанії виконувати буденні завдання та уникнути можливих помилок.

  1. Поліпшення відносин із клієнтами

Перш за все, єдина банківська система повідомляє підприємства про будь-які запити клієнтів. Також користувачі можуть здійснювати всілякі фінансові операції онлайн, що особливо актуально в умовах пандемії. Доступ до банківських послуг у будь-який час — ключ до підвищення задоволеності клієнтів.

  1. Істотне заощадження коштів

Якщо ви хочете знизити операційні витрати, задумайтеся про впровадження інформаційних технологій у банківському секторі. В епоху Інтернету та мобільних банків немає необхідності відвідувати фінансові установи. Таким чином, банки можуть скоротити операційні витрати.

  1. Ефективне прийняття рішень

Завдяки автоматизації управління даними перетворюється на просте та зрозуміле завдання. Більше того, централізована база даних дає фінансовим компаніям швидкий доступ до аналітики. Вивчення інформації клієнтів необхідне для побудови маркетингових стратегій. Оскільки основні банківські рішення містять інструменти бізнес-аналітики, ви можете використовувати дані під час ухвалення важливих рішень.

  1. Економія на обслуговуванні

За допомогою базових банківських рішень клієнти можуть поліпшити продуктивність сервера та знизити витрати на обслуговування успадкованої системи. Спеціалізоване ПЗ для фінансових установ безпечне за визначенням, тому складно переоцінити роль ІТ у банківській справі. Аспект безпеки важливий, оскільки будь-яка втрата даних може спричинити величезний штраф.

Інтернет-банкінг постійно розвивається. Новітні технології зробили банківські продукти більш інтелектуальними та зручними, тож ми можемо очікувати значного зростання в цьому діджитал-секторі. Розробники приділяють особливу увагу швидкості та гнучкості розвитку банківських систем. 

Згідно зі статистикою, 76% сучасних керівників банків вважають задоволеність клієнтів своєю пріоритетною метою. Саме тому найбільші гравці фінансової сфери працюють над оптимізацією внутрішньої інфраструктури. Щоб забезпечити бездоганний цифровий досвід, підприємства, як правило, проводять поглиблений бізнес-аналіз. Якщо Ви налаштовані відстежувати всі аспекти фінансового стану компанії, віддайте програмний продукт на аутсорсинг. Створюючи для Вас рішення, ми адаптуємо функції та інструменти відповідно до вертикалі Вашого бізнесу.

Програмне забезпечення для банкінгу від PNN Soft

Software-development-for-banking-software

PNN Soft розробляє надійні рішення для банківського сектору. Ми створюємо ІТ-рішення протягом 20 років та постійно вдосконалюємо знання, щоб втілювати ідеї в новітні додатки для бізнесу. При цьому особлива увага приділяється безпеці та ІТ-підтримці як під час, так і після розробки.

Ми зосереджені на глибокому розумінні особливостей та потреб компаній, вивченні глобальних цілей підприємств. Тому наші клієнти вважають за краще співпрацювати довгостроково.

PNN Soft віддає пріоритет методологіям Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами, задоволення потреб партнерів і отримання більшої гнучкості. До наших груп експертів Agile входять розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні копірайтери та менеджери з багаторічним досвідом роботи.

Якщо Ви задумуєтеся над розробкою програмного забезпечення для банківської справи, заповніть форму нижче.