• Головна
  • Портфоліо
  • CRM-система для управління зверненнями, боргами, скаргами, документами клієнтів роздрібної торговельної мережі

CRM-система для управління зверненнями, боргами, скаргами, документами клієнтів роздрібної торговельної мережі

page main image

Опис Проєкту

Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), розроблена як вебдодаток для торгівельної системи, дає змогу керувати клієнтськими зверненнями, боргами, скаргами, побажаннями та документами. Призначений для користувача інтерфейс розроблено як “тонкий” вебклієнт, який використовує інтернет-браузер для доступу до цієї системи. Серверна частина забезпечує рольовий доступ користувачів до функціональних модулів системи.

Функціональність: 

Управління клієнтськими заборгованостями, скаргами, коментарями та документами. Розмежування прав доступу до фреймворку. Система звітності на основі генерування файлів Microsoft Excel.

Технічні Особливості:

Ресурси:

Для ознайомлення з подібними проєктами, перейдіть на наш блог.