Сучасне програмне забезпечення для галузі охорони здоров’я неможливо уявити без роботизованої автоматизації процесів (RPA) і штучного інтелекту (AI). Попри те, що концепції AI та RPA не є новими, саме зараз ці технології переживають бум. За даними Accenture, близько 94% керівників сфери охорони здоров’я повідомили, що за останні три роки вони стали частіше використовувати рішення інтелектуальної автоматизації. Усе тому, що AI і RPA — цінні інструменти для управління даними про пацієнтів, поліпшення якості обслуговування клієнтів та оптимізації ланцюжка поставок.
Для лідерів ринку охорони здоров’я оптимізація даних бізнес-процесів залишається пріоритетним завданням. До того ж технології стають доступними, легкими у використанні. Пояснюємо, як працюють AI та RPA.
Насамперед, інтелектуальна автоматизація (IA) поєднує в собі технології штучного інтелекту, а саме машинне навчання та обробку природної мови, із самою автоматизацією. Команди-розробники програмного забезпечення для охорони здоров’я використовують інтелектуальну автоматизацію для виконання складних завдань із неструктурованими та структурованими наборами даних. По суті, IA розширює можливості роботизованої автоматизації процесів (RPA) і бізнес-процесів (BPA). RPA і BPA, навпаки, націлені на автоматизацію повторюваних процесів, що підпорядковуються правилам.
Якщо хочете оптимізувати робочий цикл, вам необхідно з’єднати так звану «голову» або основу (машинне навчання та штучний інтелект) з руками (RPA). Але як саме технології допомагають вирішувати проблеми у сфері охорони здоров’я? Поговоримо про це в наступній частині статті.
Ми підготували для вас кілька прикладів того, як інтелектуальна автоматизація приносить користь медичним підприємствам.
Запис на прийом до лікарів
Поміркуйте над тим, як оптимізувати роботу вебсайту для пацієнтів. Наприклад, ви можете додати чат-ботів, які аналізують запити та симптоми клієнтів. Крім того, чат-боти можуть надавати попередні консультації, збирати дані для запису на прийом і рекомендувати лікарів. Якщо користувачам потрібно перенести записи або вирішити питання, пов’язані зі страховкою, боти готові допомогти 24/7. Цей варіант незамінний для великих медичних компаній у наш час. Завдяки рішенню у керівників фронт-офісу з’являється більше часу для виконання складних творчих завдань. Впровадження чат-ботів не займе багато часу у виділеної команди розробників із досвідом.
Отримання виписок
Якщо на вашому вебсайті є система управління пацієнтами (PMS), процедура виписки буде швидкою. Оскільки система збирає дані про клієнтів, ви можете впровадити ботів для автоматизації циклу. Наприклад, ця функція оптимізує отримання схвалення від медичного персоналу, надсилання наступних повідомлень, рекомендацій і рецептів. Таким чином, компанії отримують можливість приймати більше пацієнтів та економити час адміністрації.
Робота з відгуками та скаргами
Перенесення великих обсягів інформації в систему та оцінка даних — повторювані рутинні процеси. Говорячи про врегулювання претензій, боти виконують такі дії:
Хоча питання про доступ до даних для медичних компаній залишається предметом дискусій, боти часто отримують інформацію про клієнтів з опитувань, історій хвороби або регістрів захворювань. Ці дані потрібні компаніям, щоб підвищувати якість сервісу. Крім того, якщо ШІ працює на бек-енді, боти можуть швидко виявляти випадки шахрайства.
Управління ресурсами та ланцюжками поставок
Нарешті, технологія ШІ допомагає у вирішенні неклінічних завдань. RPA, наприклад, повідомляє менеджерів по ланцюжку поставок про потреби та запити пацієнтів. ШІ, у свою чергу, є ефективним інструментом для управління медичними ресурсами.
Підвищена ефективність завдяки оптимізованим процесам
Хочете знизити відсоток неявки пацієнтів і підвищити задоволеність клієнтів? Перш за все, варто автоматизувати процес запису на прийом до фахівців. Зверніться до кваліфікованих аутсорсингових розробників, щоб заощадити кошти.
Безпека та забезпечення конфіденційності
Як виконувати ключові бізнес-кроки, не турбуючись про дотримання правил? І знову автоматизація — це відповідь. Наприклад, управління доступом на основі ролей забезпечує конфіденційність інформації про клієнтів і безпеку переходу даних численними каналами.
Більша залученість пацієнтів
Пацієнти виконують низку дій, що складаються з відвідувань, отримання рецептів, лікування, звітів і подальших спостережень. Автоматизуйте цей цикл, щоб досягти більш високого рівня взаємодії з клієнтами.
Покращена аналітика охорони здоров’я
Як ми вже згадували, дані про клієнтів допомагають медичним компаніям забезпечувати більш якісне обслуговування пацієнтів. Якщо ви плануєте працювати із сегментацією користувачів, то перше, що вам потрібно — це зібрати важливі дані за допомогою автоматизації. Запитайте команду розробки програмного забезпечення для охорони здоров’я про додаткові аналітичні інструменти.
PNN Soft надає клієнтам високоякісні програмні продукти. Ми реалізуємо стабільні проєкти для різних галузей, зокрема для сфери охорони здоров’я. Компанія має 20-річний досвід створення високоефективних рішень, ми постійно вдосконалюємо навички для впровадження передових технологій. Коли йдеться про цифрову трансформацію, безпека — наше головне завдання.
Ми завжди в пошуку інноваційних рішень, що відповідають індивідуальним потребам компаній. Ось чому ми знаємо, які технології приносять успіх вашому бізнесу.
PNN Soft використовує методології RAD, Scrum і Agile для забезпечення постійного зв’язку з клієнтами та побудови гнучкого процесу розробки. У професійні Agile-команди входять розробники програмного забезпечення, тестувальники, дизайнери графічного інтерфейсу, технічні копірайтери та менеджери.
Якщо Ви маєте намір найняти аутсорсинг-розробників, заповніть форму нижче.