Хоча в даний час голосовий шопінг ще не досяг піку свого розвитку, проте, кожен четвертий користувач розумних колонок пробував здійснювати покупки за допомогою голосового пошуку. Згідно з поточною статистикою мобільних покупок в Інтернеті, 62% американських і 44% британських користувачів купували товари через смартфони. Ба більше, до 2023 року кількість голосових помічників досягне 8 мільярдів. Для порівняння, нинішній показник становить близько 2,5 мільярда. Голосові помічники стрімко набирають популярності і в східних країнах.
То що ж робить цю технологію популярною? Насамперед, голосові помічники дають змогу виконувати кілька завдань одночасно, використовувати смартфон на ходу та швидко отримувати результати. Адже якщо на сайті є кнопка голосового пошуку, вводити текст не потрібно.
Перш ніж перейти до ключових тенденцій цього напряму, давайте поговоримо про те, як підготувати вашу компанію до впровадження новітніх технологій.
Розглянемо три основні дії для побудови успішної цифрової стратегії.
1. Визначте, як саме реалізувати голосові технології.
У більшості випадків голосову комерцію використовують для здійснення повторних покупок і пошуку продуктів.
2. Налаштуйте свої онлайн-каталоги для голосового пошуку.
Щойно технологія принесе перші доходи, починайте адаптувати товари під нову систему пошуку. Таким чином, ви зможете допомогти клієнтам у навігації сайтом. Подумайте над переробкою описів і поліпшенням наявних назв. Ваша мета — доработать каталоги, сделав их краткими и легкими для понимания.
3. Співпрацюйте з великими гравцями ринку.
Щоб скористатися всіма перевагами голосової комерції для маркетингу, співпрацюйте з Google, Amazon та іншими великими підприємствами. Google Home, наприклад, як правило, повторює пошукові результати Google Express.
1. Індивідуальна система замовлень
У 2019 році Walmart істотно збільшив прибутки завдяки системі голосових замовлень. За словами Тома Ворда, старшого віцепрезидента Walmart з цифрових операцій: «Чим більше ви використовуєте Walmart Voice Order, тим більше прибутку ми отримуємо». Штучний інтелект — найважливіший інструмент для максимально персоналізованої взаємодії з користувачем. Крім того, персоналізація необхідна для підвищення лояльності та утримання клієнтів.
2. Голосова комерція стає багатоканальною маркетинговою стратегією
Голосові канали будуть реалізовані у вигляді миттєвого обслуговування через смартфони та кіоски по роботі з клієнтами в магазинах. Водночас, якщо компанії не проінвестують у голосову комерцію, вони, ймовірно, втратять частину продажів. Основною причиною цього залишається тривалий час очікування підтвердження замовлення.
3. Голосова комерція місцевих брендів
Говорячи про ренди місцевої голосової комерції, слід зазначити, що покупці використовують голосові технології втричі частіше, ніж пошукові запити на основі тексту. Ось чому відомі бренди, такі як Pizza Hut, Domino’s і Starbucks, уперше застосували голосовий пошук. Завдяки передбачуваній системі замовлення та певному меню першопрохідці голосової комерції домоглися безперешкодної взаємодії з покупцями. І тепер їхня далекоглядність окупається.
4. Інтелектуальні дисплеї
За статистикою, 85% користувачів схильні купувати перший варіант, що надається голосовим пошуком. Однак ситуація має змінитися з появою Echo Show та іншими типами інтелектуальних дисплеїв. Звичне відображення продуктів з найвищим рейтингом і попередніх замовлень відійдуть у минуле. Все тому, що з’явилися інтелектуальні дисплеї для розширеного пошуку товарів на платформі Amazon. І тільки уявіть собі впровадження штучного інтелекту в поєднанні з цією функцією! У майбутньому онлайн-шопінг легко зрівняється з покупками товарів у магазині.
PNN Soft надає клієнтам розробку надійного програмного забезпечення. Компанія має 20-річний досвід створення високоефективних рішень, ми постійно вдосконалюємо свої знання та навички для створення передових технологій. Команда PNN Soft розробила понад 1000 ефективних і стабільних вебпродуктів для різних галузей, зокрема мобільні та десктопні роздрібні додатки. Особливу увагу ми приділяємо безпеці платформ для комерції.
PNN Soft використовує методології Scrum і Agile для забезпечення постійного зв’язку з клієнтами та побудови гнучкого виробничого процесу. У наші Agile-команди професіоналів входять розробники програмного забезпечення, тестувальники, дизайнери графічного інтерфейсу, технічні письменники та менеджери.
Якщо Ви задумуєтеся про впровадження голосової комерції, заповніть форму нижче.