Сучасні тенденції в бізнес-аналітиці та найкращі додатки для поліпшення клієнтоорієнтованості

page main image

Бізнес-аналітика залишається важливою частиною стратегій підприємців у 2021 році. Згідно зі статистикою, обсяг світового ринку програмного забезпечення для бізнес-аналітики 2019 року оцінювали в 53,68 мільярда доларів. Очікується, що він досягне 120 мільярдів доларів до 2027 року.

Досвідчені лідери вважають за краще проводити дослідження ринку, перш ніж запускати продукти або послуги. Це дає змогу керівникам аналізувати поточні ринкові тенденції, звички потенційних та наявних клієнтів, сильні та слабкі сторони конкурентів. Крім того, ефективне дослідження ринку допомагає порівнювати статистичні показники різних джерел даних і автоматизувати бізнес-процеси. 

Сьогодні підприємці частіше використовують планшети та смартфони, ніж ноутбуки, тому мобільні додатки для бізнесу користуються великим попитом. У цій статті ми поговоримо про найбільш помітні тренди бізнес-аналітики. Ми також розглянемо найкращі застосунки для підвищення клієнтоорієнтованості.

Бізнес-аналітика: поточні та майбутні тенденції

business-analytics-IT

Дедалі більше підприємств впроваджують ПЗ для бізнес-аналітики, щоб керувати великими обсягами даних. Проте, найбільш помітне зростання ринку очікується в сегменті послуг.

Сучасна бізнес-аналітика насамперед концентрується на двох питаннях: що станеться в майбутньому, та що ми можемо зробити, щоб це сталося? Оскільки Big Data став одним з основних напрямів бізнесу, передбачувальна та розпорядча аналітика зараз особливо актуальні. Що потрібно знати про ці напрямки?

Коротко кажучи, прогностична аналітика витягує важливу інформацію з даних, щоб передбачити майбутні тенденції. Вона показує, як поводитимуться клієнти, ділиться альтернативними сценаріями та оцінює потенційні ризики. Використовуючи прогностичну аналітику, підприємці краще розуміють клієнтів і партнерів. Наприклад, вона потрібна готелям, щоб розрахувати кількість клієнтів в окремо взятий період. Ці дані мають вирішальне значення для ціноутворення, а, отже, для збільшення доходів. Подібним чином авіакомпанії аналізують інформацію, щоб визначити, скільки квитків їм слід продати за кожною ціною. Нарешті, складно створити можливості для перехресних продажів без ретельного вивчення поведінки клієнтів.

У свою чергу, приписна аналітика, використовує дані, щоб визначити, які дії вже зараз допоможуть наблизитися до великих бізнес-цілей. Даний тип аналітики включає в себе кілька методів, таких як моделювання, аналіз графіків, обробка складних подій, машинне навчання та інші. Замість того, щоб обмірковувати попередні дії компанії, практика фокусується на прийнятті рішень та їхньому впливі на ефективність бізнесу. 

Приписна аналітика — незамінний інструмент для оптимізації складської логістики, управління ланцюжками поставок і розумного розподілу ресурсів.

У 2020 компанії також активно використовували дані в реальному часі (Real-time data). І цього року дана тенденція зберігатиметься. Багато компаній уже впровадили інтерактивні інформаційні панелі, які допомагають бути в курсі тенденцій різних галузей. Отже, підприємства отримують можливість оперативно діяти, не втрачаючи ані хвилини. 

Топ мобільних додатків для підвищення клієнтоорієнтованості та аналізу ринку

Mobile apps for market research,

Стандартні системи бізнес-аналітики містять аналітичні інструменти, про які ми згадували раніше. Але якщо ви не готові до розробки BIS, ми пропонуємо вивчити мобільні додатки для поліпшення клієнтоорієнтованості. Подібні додатки ефективні для знайомства з цільовою аудиторією та поліпшення комунікації з постійними клієнтами.

Survio

Survio працює як DIY-платформа для тих, хто хоче складати професійні опитування, аналізувати інформацію та ділитися важливими даними. Цей інструмент для опитувань простий у використанні; Survio можна спробувати безкоштовно. У вашому розпорядженні 16 мов, 100 шаблонів опитувань та 19 типів запитань. То чому б не приєднатися до 3 мільйонів користувачів додатка?

Nfield

Хмарна платформа збору даних розміщена на сервері NIPO Software та надається у вигляді послуги. Іншими словами, не потрібно витрачатися на сервери і ліцензію. Система призначена спеціально для маркетингових агентств з дослідження ринку. Платформа надає користувачам усі інструменти для проведення ефективних і безпечних опитувань. Nfield можна використовувати 24/7.

SurveySparrow

Завдяки додатку ви можете налаштувати таргетинг на ідеальну аудиторію, використовуючи мобільні пристрої, соціальні мережі та електронну пошту. Платформа ідеально підходить для створення опитувань у формі чату та відстеження тенденцій поведінки клієнтів. Крім того, SurveySparrow допомагає маркетологам істотно підвищити відсоток заповнення опитувань. Використовуючи розширені фільтри опитувань, легше запускати успішні маркетингові стратегії.

Zoho Survey

Zoho Survey дає змогу користувачам не тільки поширювати опитування, а й оперативно аналізувати відповіді. Якщо вам потрібна додаткова інформація з конкретних демографічних груп, зверніть увагу на цю платформу.

QuickTapSurvey

Цей додаток для автономних опитувань — потужний інструмент для створення, налаштування та запуску кампаній зі збору даних зі 100% гарантією охоплення. QuickTapSurvey допомагає підприємцям вирішувати завдання, пов’язані з перехоплювальним маркетингом, підвищенням задоволеності клієнтів і дослідженням ринку.

Market research, targeting

Говорячи про сучасні тенденції додатків для дослідження ринку, варто згадати про засоби захисту даних, зокрема про двофакторну аутентифікацію. Важливо подбати про безпеку корпоративної платформи, адже віддалені співробітники особливо схильні до кібератак.

Вбудовані алгоритми на платформі AI повідомляють компанії про кардинальні зміни статистики. Ось чому технології штучного інтелекту актуальні для швидко мінливих галузей. Відразу після завершення рекламних кампаній можна фіксувати різкі спади або збільшення активності. Ще один важливий момент — можливість налаштовувати користувацький інтерфейс за допомогою налаштувань і поліпшень UX та UI. Один із найпростіших прикладів: величезний обсяг даних легше сприймається у вигляді графіків і діаграм.

В умовах пандемії хмарні рішення та модель SaaS залишаються незамінними інструментами для ефективної співпраці. Крім того, існує тенденція об’єднувати вебдодатки, десктопні та мобільні додатки в хмарі. Безумовно, розпоряджатися даними з одного джерела набагато зручніше. Якщо у підприємства кілька вебсайтів, SaaS також збереже інформацію в одному місці.

Trends of market research apps

Задумуєтеся про розробку BIS-системи?

PNN Soft надає клієнтам високоякісні програмні продукти. Наша команда реалізує стабільні проєкти для різних галузей, включно із системами бізнес-аналітики. Компанія має 20-річний досвід створення високоефективних рішень, ми постійно вдосконалюємо майстерність для впровадження передових технологій у діджитал-рішення. Коли йдеться про цифрову трансформацію, безпека — наше головне завдання.

Ми завжди в пошуку інноваційних рішень, що відповідають індивідуальним потребам компаній. Ось чому ми знаємо, які технології приносять успіх вашому бізнесу.

PNN Soft використовує методології RAD, Scrum і Agile для забезпечення постійного зв’язку з клієнтами та побудови гнучкого процесу розробки. В Agile-команди професіоналів входять розробники програмного забезпечення, тестувальники, дизайнери графічного інтерфейсу, технічні копірайтери та менеджери.

Плануєте розробку BIS-системи? Заповніть форму нижче.