Цифрове самообслуговування: використовуйте програмне забезпечення для підвищення залучення споживачів!

page main image

Які особливості та функції мають платформи для підвищення залучення споживачів? Цей тип програмного забезпечення дає змогу керувати клієнтським досвідом за допомогою персоналізованої взаємодії з користувачами через кілька каналів зв’язку. Базуючись на зібраній інформації, кваліфіковані ІТ-постачальники можуть вивчати, покращувати й аналізувати клієнтський досвід. Які основні особливості рішень для взаємодії з клієнтами?

  1. Огляд активності клієнта у форматі на 360, оснащений збором транзакційних даних і багатоканальним зв’язком із персоналом. Система також повинна автома
  2. Конверсія та утримання клієнтів. Ця функція також передбачає різні багатоканальні взаємодії (електронна пошта, соціальні мережі, смс-повідомлення) і розширену сегментацію клієнтів відповідно до транзакційних, демографічних критеріїв.
  3. Інструменти для створення цільових маркетингових кампаній і автоматичних опитувань клієнтів.
  4. Карта шляху клієнтів. Візуалізує та аналізує історію взаємодії з вашою платформою, генеруючи відповідні дії відповідно до історії запитів клієнтів.
  5. ШІ, звіти та аналітика, включно з аналізом поведінки та вподобань клієнтів, оцінкою CSAT і персоналізованою взаємодією з користувачами, звітами та інформаційними панелями.
  6. Портали обслуговування споживачів (чат-боти, спільноти та інші інструменти для поліпшення взаємодії з клієнтами).
    У цьому пості ми більш детально розглянемо важливість і користь порталів самообслуговування та виділимо основні етапи створення програмного забезпечення для обслуговування клієнтів. 

Чому технології самообслуговування мають вирішальне значення для стратегії обслуговування клієнтів?

Подібні рішення дають змогу компаніям надавати розширену підтримку клієнтам, залишаючи можливість знайти відповіді на запитання самостійно (адже іноді отримати відповідь від служби підтримки клієнтів можна із запізненням). Статистика підтверджує, що більшість клієнтів віддають перевагу варіантам самообслуговування замість того, щоб користуватися послугами підтримки, близько 90% клієнтів очікують знайти на платформі опцію self-service. Крім того, 70% клієнтів готові самостійно вирішувати питання, пов’язані з послугами та продуктами

Які основні складові рішень самообслуговування?

Створення порталу або ПЗ для завдань самообслуговування не має на увазі лише самостійну реєстрацію клієнтів або оформлення замовлень. Рішення self-service мають ширшу функціональність. Перший найважливіший крок розробки — створення каталогу запитів з докладним описом того, які елементи/процедури/технології повинен надати постачальник послуг. По-друге, ви маєте визначити моделі запитів для кожного з елементів майбутньої системи: це призведе до перетворення кожної дії на повторюваний і послідовний процес.

Customer engagement software, IT solutions for business

Ось ще кілька порад, як зробити ваше рішення самообслуговування ефективним.

Інструмент взаємодії з клієнтами та забезпечення їхньої залученості в процес

Рішення для зворотного зв’язку та опитувань для утримання клієнтів. Відгуки та зворотний зв’язок після отримання послуги — важливий інструмент розвитку бізнесу. Однак не всі готові залишати відгуки, особливо якщо вони задоволені обслуговуванням. Тому, на розділах самообслуговування порталу або при використанні терміналу, система пропонує пройти опитування. Питання прості і не займають багато часу, іноді може і зовсім обмежитися одним альтернативним питанням: “Чи була корисною для вас ця інформація” або “Ви змогли вирішити свою проблему?”. Бізнес може проводити опитування і спонукати користувачів залишити відгук. Отримана інформація дає змогу бізнесу вдосконалити свої послуги, позбутися проблем або впровадити нові рішення.

Персоналізована підтримка. Програмні рішення для обслуговування споживачів — великі. Серед затребуваних програм існує ПЗ для забезпечення персоналізованої підтримки користувачів через  e-mail. Фахівці можуть надсилати спеціальні рішення, акційні пропозиції, дисконтні купони користувачам, які найбільше в цьому зацікавлені. Сегментація електронної пошти дасть змогу налагодити обслуговування, відокремити критичні запити клієнтів від спаму тощо.

ПЗ для терміналів/кіосків самообслуговування. Рішення для банків, торгових центрів, мереж харчування, центрів обслуговування громадян. Термінали економлять час споживачів, скорочують ланцюжок взаємодії з персоналом організації та швидше приводять споживача до його мети. Термінали можуть надавати довідкову інформацію, організувати процес обслуговування споживачів персоналом або зовсім виключити взаємодію з ним.  

Це були інструменти підвищення рівня залученості споживачів. Серед іншого можна виділити й інші переваги:  

Розробка програмного забезпечення та додатків для обслуговування клієнтів від PNN Soft!

Наша команда має достатньо досвіду, щоб надавати клієнтам високоефективне програмне забезпечення для обслуговування клієнтів. PNN Soft займається створенням веб, десктоп і мобільних рішень уже 20 років; ми продовжуємо відточувати навички та відстежувати новітні технології, застосовні до конкретних напрямків бізнесу. Ось чому ми знаємо, який набір функцій принесе успіх вашій галузі.

PNN Soft віддає пріоритет методологіям RAD, Scrum і Agile, щоб забезпечити постійний зв’язок між зацікавленими сторонами і побудувати гнучкий виробничий процес. Встановлення співпраці та обмін ідеями — ключ до створення надійних програмних продуктів і послуг. До нашої Agile-команди професіоналів входять розробники програмного забезпечення, тестувальники, дизайнери графічного інтерфейсу, технічні письменники та менеджери.

Якщо Ви готові зробити перший крок до розробки інтегрованого досвіду онлайн/в торговій точці офлайн, заповніть форму нижче.