Вплив ІТ-рішень на готельну індустрію

Scroll

Успішне функціонування на ринку готельного бізнесу неможливе без використання сучасних інформаційних технологій. У зв'язку із впровадженням нових комп'ютерних технологій готельна індустрія переживає значні зміни. Ідеться як про індивідуальні розробки, виконані на замовлення конкретних готелів, так і про розробки широкого розповсюдження 

Сучасні інформаційні технології на підприємствах індустрії гостинності

Індустрія гостинності є значущим сектором економіки більшості країн світу. Вона включає в себе:

  • швидку мінливість економічних умов;
  • підвищення якості послуг, що надаються;
  • постійний вихід на ринок нових учасників.

Ці зміни мають особливий вплив на фінансовий стан підприємств індустрії гостинності. Функціонування сучасних готелів вимагає застосування нових технологій на практиці. Необхідно створити ефективну та функціональну інформаційну систему управління готелем для автоматизації робочих процесів і підвищення рівня обслуговування клієнтів. 

Зараз жоден готель не може існувати без інформаційних технологій. Від їх використання залежить існування готелю, ухвалення правильних управлінських рішень і прибутковість. Конкурентна перевага підприємств індустрії гостинності залежать від таких інновацій, як системи ухвалення рішень на основі автоматизованого управління та системи, пов'язані зі зберіганням та інтелектуальним опрацюванням даних.

Яка ІТ-структура готельної індустрії?

Структура системи в готельному бізнесі будується для кожного готелю індивідуально. По-перше, це залежить від того, які підрозділи створено на підприємстві. По-друге, кількість і завдання кожного з відділів визначаються категорією готелю, місцем розташування та іншими факторами. У готелях створено підрозділи, які присутні в структурі кожного. Наприклад, це відділ управління, служба бронювання, адміністрація та обслуговування. Інформаційна система готельного комплексу повинна об'єднувати систему для забезпечення взаємозв'язку. 

Інформаційні технології готелю включають у себе:

  • структурована кабельна система;
  • готельне телебачення, включно з інтерактивною системою;
  • доступ в Інтернет;
  • бухгалтерські програми та системи управління готелем (PMS);
  • ERP-системи (розрахункові, складські, бухгалтерські та фінансові системи);
  • обчислювальні засоби, що включають сервери, комп'ютери та ресторанні термінали;
  • вебсайт готелю і системи онлайн-бронювання;
  • відеоспостереження та охорона;
  • системи контролю та обліку доступу, готелі.

Функціональність ІТ-рішень для готелів

Комп'ютерні системи управління підприємством дають змогу автоматизувати виконання рутинних завдань персоналом і керівництвом готелю. Водночас досягається взаємозв'язок між різними сервісами, що підвищує ефективність і дає змогу позбутися помилок. Крім того, керівництво отримує потужний інструмент для моніторингу стану готелю та фінансових потоків. Загалом, при використанні автоматизованих ІТ-систем готель стає більш керованим і ефективним.

Сучасні системи управління готелями засновані на потужних базах даних. У них накопичується і зберігається детальна інформація про роботу готелю і його взаємини з кожним гостем. Система управління PMS використовується для бронювання та ведення облікових записів гостей. PMS також частково виконує функції CRM, яка відповідає за управління взаємовідносинами з клієнтами та організацію внутрішніх процесів компанії. Завдяки PMS ви можете створити єдину клієнтську базу.  У ній зберігаються всі дані про гостя, тому під час бронювання йому достатньо лише повідомити свої дані. Система PMS має надавати можливість автоматизації і, отже, полегшувати реалізацію основних функцій маркетолога. Звісно, це актуальна та зручна функція в усіх системах. 

Також система онлайн-бронювання номерів посідає особливе місце в розвитку інформаційних технологій у готельному бізнесі. Сьогодні клієнтам надається можливість самостійно забронювати бажаний готель за індивідуальними параметрами за допомогою інтернет-сайту.

Які основні вимоги до інформаційних систем готелів?

Інформаційні системи управління готелем мають відповідати кільком вимогам: 

  • Високий рівень функціональності, який дасть змогу отримувати інформацію про клієнта;
  • Надійність роботи технології;
  • Зручний інтерфейс, який дасть змогу користувачам із різним рівнем підготовки працювати з ІТ-технологіями на готельному підприємстві різного рівня;
  • Гнучкість і масштабованість програмного продукту в структурі системи та розширення його функціональних можливостей.

Щоб мати ефективне рішення, вам слід переконатися, що етапи створення системи ретельно підготовлені. ІТ-рішення, створені програмістами для готельної індустрії, дають змогу автоматизувати робочі процеси та підвищити якість роботи й обслуговування клієнтів.

Високотехнологічні ІТ-рішення, які перетворять індустрію гостинності

  • Віртуальна і доповнена реальність. Доповнена і віртуальна реальність – це один з актуальних напрямів в індустрії гостинності. Сьогодні багато готелів уже використовують віртуальну і доповнену реальність як функцію, що сприяє їхнім гостям робити вибір і покращувати свій досвід. Наприклад, це може бути віртуальна екскурсія будівлею готелю або номерами для того, щоб вибрати більш підходящий варіант.
  • Інтернет речей. Інтернет речей швидко адаптується від маркетингової концепції до реальності. Готельна індустрія не повинна упускати різноманітні можливості, які відкриває концепція Інтернету речей. Очікується, що готельні номери можна буде відкривати за допомогою кодів клавіатури застосунків для смартфонів замість клавіш або голосового управління, що значно підвищить конкурентоспроможність готелю. 
  • Інтелектуальні системи управління бізнесом. Впровадження інтелектуальних систем управління бізнесом є невід'ємною частиною цифрової трансформації. Вважається, що всі підприємства повинні пройти це, щоб залишатися актуальними. Використання такого програмного забезпечення для управління готелем дає змогу значно підвищити ефективність вашого бізнесу. Наприклад, вони можуть уникнути надлишкового бронювання та знизити втрати при скасованих бронюваннях.
  • Мобільні пристрої. Використання мобільних пристроїв зростає з кожним днем. Готелі можуть використовувати цю тенденцію у своїх інтересах для налагодження взаємодії між пристроями та гостями. Як правило, у гостя є можливість знайти готель, перевірити вільні номери та забронювати його (без взаємодії з персоналом або представниками готелю). Це сучасне рішення для готельної індустрії, що дає змогу заощадити час ваших співробітників і спростити їхній робочий процес.
  • Штучний інтелект. Більшість готелів відмовляються від ручного управління цінами. Це робиться на користь делегування цього завдання ШІ. Аналізуючи дані, ШІ робить прогноз високого попиту. Штучний інтелект спрощує і покращує процес роботи менеджерів. Так, як ШІ надає більш точні прогнози.
Оформити Заявку

Оформіть заявку і наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом

Дякуємо за ваш запит!

Ми отримали ваш запит і дуже цінуємо ваш інтерес до нашої компанії. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.