Як ІТ-рішення підвищують лояльність клієнтів в індустрії гостинності та сфері туризму

page main image

Крім оптимізації повсякденних операцій, передові ІТ-рішення покращують якість обслуговування відвідувачів. У постпандемічному світі очікування і вимоги клієнтів змінюються, тому використання технологій у сфері гостинності та туризму стає важливим, як ніколи раніше. Сучасні технології дають змогу сформувати лояльне ставлення на кожному з етапів взаємодії з компанією. 

Але як саме ІТ-рішення покращують роботу готелів і туристичних агентств? Проведення віртуальних турів, оптимізація рутинних операцій, відстеження цін — ось кілька варіантів застосування технологій. VR і AR широко використовуються для створення віртуальних турів від готелів і туристичних агентств. У той час як голосовий пошук, Інтернет речей або технології розпізнавання облич дозволяють реєструватися в готелях онлайн. Прочитайте цей пост, щоб дізнатися більше про ІТ-тенденції в індустрії гостинності та туризму.

Як COVID-19 прискорив впровадження технологій: 4 тенденції у сфері гостинності

Technology, virtual reality

Безконтактні платежі

Оскільки клієнти та співробітники не хочуть мати справу з готівкою, безконтактні покупки стали необхідністю. Впровадження цієї технології у ваш застосунок або вебсайт дасть змогу клієнтам значно заощадити час на введенні ПІН-коду, оплачуючи покупки та сервіси онлайн.

Голосове управління і голосовий пошук

Останнім часом клієнти все частіше шукають і бронюють готелі за допомогою голосового пошуку. Тому дуже важливо мати чітку структуру застосунку: він має правильно відображати результати голосового пошуку. Технологія голосового управління дає змогу готелям покращувати якість обслуговування клієнтів, вмикаючи/вимикаючи світло та налаштовуючи гаджети в апартаментах. Це також важливо в умовах пандемії СOVID-19: ви зможете мінімізувати кількість поверхонь, яких торкаються гості.

Роботи в готелі

Сфера гостинності завжди націлена на те, щоб справити враження на гостей, тому багато ресторанів і закладів використовують роботів не тільки для господарських потреб, а й для привітання клієнтів. Наприклад, готель Henn-na в Японії використовує роботів для реєстрації, заїзду та виїзду. Крім того, ця технологія дає змогу зменшити тісну взаємодію між користувачами та досягти більшої безпеки.

VR-тури

Коли потенційні клієнти замислюються про вибір готелів чи ресторанів, VR-тури/360 відео можуть бути вирішальним аргументом на користь вибору вашого закладу. Тому екскурсії від першої особи, створені для індустрії гостинності, особливо популярні сьогодні. Переконайтеся, що вебтури доступні з багатьох пристроїв і працюють без гарнітури VR.

4 сучасні технологічні тенденції у сфері туризму та подорожей

Technology trends in travel industry

Чат-боти на базі штучного інтелекту та інтелектуальне прогнозування цін

Чат-боти швидко інформують клієнтів, відповідають на запитання, пов’язані з політикою COVID-19 або гігієною. Ба більше, ШІ дає змогу мандрівникам прогнозувати ціни на авіаквитки та з’ясовувати, чи варто чекати на вигідніші пропозиції, чи купувати квиток одразу. Один із прикладів подібних застосунків — Hopper: авіакомпанії використовують його для корекції тарифів відповідно до вимог клієнтів.

Заходи кібербезпеки

Готелі та ресторани інвестують у нестандартні програмні рішення з високим рівнем захисту даних і запобіганням кібератак. До найпоширеніших загроз належать програми-вимагачі даних і фішингові атаки. Підприємствам важливо дотримуватися законів про захист даних і бути в курсі останніх нормативних вимог.

Інтернет речей

Надсилання та отримання даних неможливі без взаємодії між різними пристроями на основі Інтернету або BLE. Роль Інтернету речей лише зростатиме надалі: в аеропортах компанії використовують датчики для поклажі та надсилають сповіщення пасажирам для відстеження багажу. 

Технологія розпізнавання облич і відбитків пальців

Ще одна технологія, що швидко розвивається, яка передбачає розпізнавання облич, відбитків пальців, сканування сітківки ока тощо. Розпізнавання облич незамінне для сучасних аеропортів і готелів, оскільки воно допомагає проводити напівбезконтактні перевірки та перевірки за допомогою розпізнавання облич. Очікується, що в майбутньому технологія надасть клієнтам можливість оплачувати харчування в ресторанах і готелях прямо на виході.

Ми створюємо індивідуальні програмні рішення, що дають змогу отримати конкурентну перевагу

Custom software solutions

PNN Soft створює програмні продукти вже 20 років, і ми невпинно відточуємо навички, щоб втілювати ідеї в новітні рішення. Ми розробили широкий спектр програмного забезпечення для туризму та індустрії гостинності. У цьому процесі особлива увага приділяється безпеці даних клієнтів.

Ми прагнемо до глибокого розуміння цілей і очікувань компаній-партнерів. Тому наші клієнти віддають перевагу довгостроковій співпраці.

PNN Soft використовує методології Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами, задоволення очікувань клієнтів і отримання більшої гнучкості. До числа Agile-експертів входять розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, менеджери і технічні письменники.

Якщо Ви думаєте про розробку програмного забезпечення для індустрії гостинності або туризму, заповніть форму нижче.