1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. E-commerce після пандемії...

E-commerce після пандемії: що чекає на індустрію розваг і гостинності?

page main image

Оскільки 2021 рік став ключовим для багатьох компаній, що пройшли цифрову трансформацію, багато бізнес-лідерів ставлять собі питання, чи принесе 2022 рік додаткові перетворення в e-commerce. Примітно, що один із найефективніших інтерактивних інструментів у цифровій комерції — досвід self-service — слугує не тільки залучальним цілям (віртуальна примірочна/індивідуальний підбір розміру/тестування товару в умовах реального життя через AR), а й допомагає аналізувати поведінку клієнтів. Електронна комерція із самообслуговуванням дає змогу користувачам дізнаватися про бренди, з якими вони раніше не стикалися. І ця технологія не обмежується продажем товарів, залишаючись актуальною для послуг у найрізноманітніших сферах бізнесу.

Почнемо з того, що детальніше розглянемо сектори розваг і гостинності, які, згідно зі звітом MarketWatch Report, користуються величезною популярністю як одні з найбільших сегментів ринку послуг. Таким чином, перехід до створення персоналізованого досвіду став очікуваним результатом подій. У цій статті ми обговоримо найяскравіші digital-тенденції, на які слід звернути особливу увагу. Кілька з них пов’язані з використанням мобільних додатків, які продовжують стрімко розвиватися.

Провідні тенденції у сферах медіа та розваг, на які варто звернути увагу у 2022 році

Media and Entertainment

Потокове відео D2C

Під час самоізоляції загальне споживання цифрового відео (і, зокрема, підписка на платне телебачення) помітно зросли. Потокове відео D2C залишається актуальним, оскільки дедалі більше користувачів вважають за краще використовувати кілька платформ для перегляду фільмів. Згідно зі статистикою, близько 60% громадян США підписані більш ніж на одну потокову розважальну платформу (Netflix, Amazon Prime, Hulu). Персоналізовані підказки, налаштування безлічі форматів на одну універсальну платформу і сегментація контенту — одні з найбільш затребуваних функцій. Корпорація Disney нещодавно вилучила контент з Netflix і розмістила його на платформі D2C, сформувавши окремий бізнес-проєкт Disney+.

Доповнена реальність (AR) і віртуальна реальність (VR)

Обидві технології спрямовані на підтримку зв’язку між аудиторією і творцями контенту в постпандемічних умовах. Популярні соціальні мережі використовують ці технології для потокових і сюжетних відео. Крім того, віртуальна реальність дуже корисна для створення турів музеями та екскурсій художніми галереями з додаванням контекстуальної інформації. Віртуальні атракціони використовуються для просування тематичних парків; очікується, що технологія VR особливо пошириться із запуском 5G.  

Тенденції кіберспортивних трансляцій та ігор

Статистика стверджує, що виручка цієї галузі до кінця 2022 року перевищить один мільярд доларів: найзначніша частка доходу припадає на спонсорство. Ще один можливий напрям зростання — легалізовані ставки на спорт. Провідні компанії, такі як WinZO або Mobile Premier League (MPL), здебільшого інвестували в ігри на реальні гроші. Нещодавні дослідження засвідчили, що більшість розважальних заходів належить до сегменту живих внутрішньоігрових концертів — 40% респондентів назвали їх привабливішими, порівнюючи з прев’ю фільмів або симуляціями соціального життя. Платформи потокового відео, які використовуються найчастіше, — Google Stadia, PlayStation Now і Nvidia GeForce Now.

ШІ-рішення

Нині прогнозування залученості користувачів може бути більш точним завдяки машинному навчанню, штучному інтелекту та обробці природної мови. Здебільшого ШІ допомагає відстежувати зміни в поведінці аудиторії для більш повного розуміння поведінки клієнтів. Компанія може вибудувати оптимальні варіанти монетизації залежно від рівня залученості користувачів. Ще одна можливість штучного інтелекту, реалізована Spotify, — створення рекомендацій на основі попередніх уподобань. У результаті користувачі отримують більше персоналізації та стають більш лояльними.

Спорт і ментальне здоров’я

Застосунки для здоров’я — це метатренд, який не став популярним у 2022 році, а, скоріше, пережив черговий стрибок затребуваності. По-перше, ми маємо згадати платформи фітнес-відео за запитом, як-от Memberspace, Teachable і Uscreen Basic. Додатки для психічного здоров’я, Sober Time, Letgoh і Youper, мають дещо інший функціонал, але стали не менш популярними серед користувачів — вони допомагають перейти на більш здоровий спосіб життя і позбутися шкідливих звичок.

Трендові рішення та технології для індустрії гостинності, що підвищують лояльність клієнтів

Solutions for hospitality

Передові технології визначають, як користувачі справляються із завданнями, пов’язаними з подорожами, на різних етапах поїздки: від додатків для бронювання готелів і прокату автомобілів до порталів турагентів. Тут слід підкреслити важливість інтеграції технологій у мобільні рішення. Згідно з опитуваннями, понад 28% людей у всьому світі схильні використовувати мобільні телефони для бронювання готелів і ресторанів, і їхня кількість продовжує зростати. Виділимо п’ять найпомітніших тенденцій у цьому сегменті бізнесу.

Мобільні рішення та автоматизація

Завдяки цифровим інноваціям гості можуть безкоштовно реєструватися в автоматизованих кіосках і бронювати готелі, не стоячи в чергах. Крім того, готельні оператори можуть персоналізувати обслуговування гостей (наприклад, персоналізація включає відображення імен тих, хто забронював номери, на стійці реєстрації). На корпоративній платформі ви також можете надати персоналу дані про вподобання гостей у їжі та їхні попередні запити. Щоб допомогти відвідувачам швидко зорієнтуватися в новому місці, ви можете впровадити рішення «Консьєрж у кишені» — мобільний застосунок, який містить інформацію про медичні заклади, магазини, кафе, та розважальні заклади поблизу.

Технологія NFC

Технологія бездротового зв’язку ближнього радіусу дії дозволяє клієнтам обмінюватися даними між різними пристроями зі швидкістю до 424 кбіт/с. Таким чином, користувачі моментально оплачують послуги, торкаючись мобільними пристроями до кредитних карток. Якщо у ваші плани входить персоналізація відпочинку на курорті або в готелі, ви можете відстежувати рівень лояльності клієнтів за допомогою NFC і таргетувати рекламу на основі демографічних даних. Наприклад, якщо діти користуються NFC на смартфонах, реклама може інформувати батьків про найближчий дитячий клуб або тематичний парк.

Інфрачервоні датчики і роботи

Інфрачервоні датчики стали просунутою альтернативою табличці «Не турбувати» на дверях готелів: вони визначають температуру повітря, а також наявність/відсутність гостей у номері. Датчики інформують співробітників про найкращий час для прибирання. Тим часом багато відомих готелів замінюють співробітників роботами, які доставляють товари і послуги. У бутик-готелі Aloft Cupertino, добре відомому штаб-квартирі Apple, робот Botlr роздає постояльцям закуски, зарядні пристрої та зубні щітки. 

Розумні ключі від номерів

Тридцять тисяч замків номерів у 150 готелях Starwood у США обладнані інтелектуальними системами доступу до номерів: якщо хтось загубить ключі, це більше не буде проблемою. Також ефективні альтернативи ключам — пристрої сканування сітківки ока (найбезпечніша і найточніша технологія на сьогоднішній день) і системи входу в приміщення, що активуються відбитками пальців.

Цифрові конференц-зали

Крім Wi-Fi високої щільності, необхідного для нарад і конференцій, готелі мають бути оснащені високоякісними цифровими та аудіовізуальними (AV) інструментами. Для проєктування цих елементів потрібні приховані та легкодоступні проходи на підлозі та стелі, щоб готелі могли отримати достатню потужність передачі даних. Якщо ваш готель може похвалитися чудовими конференц-залами, ваш наступний крок — забезпечити VoIP, служби визначення місця розташування в реальному часі (RTLS), інтернет-телебачення (IPTV) і покриття мобільним телефонним зв’язком усередині приміщень.

Яке б рішення ви не вирішили впровадити, пам’ятайте про досягнення надійного рівня безпеки, обслуговування, стійкості та захисту даних.

Удоскональте свою бізнес-модель за допомогою інновацій від PNN Soft!

Software development

В PNN Soft у нас є пристрасть до інноваційних технологій, досвід і готовність вирішувати складні завдання. Ми надаємо клієнтам найкращі у своєму класі програмні продукти для сфери гостинності та розваг. Ми постачаємо програмні продукти вже 20 років і відточуємо навички, щоб втілювати ідеї в новітні рішення та послуги. У цьому процесі ми робимо наголос на зміцнення безпеки як під час, так і після розробки.

Ми ретельно аналізуємо особливості та потреби компаній. Саме тому наші клієнти віддають перевагу довгостроковій співпраці.

PNN Soft активно використовує методології Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами, задоволення їхніх потреб і досягнення більшої гнучкості. До наших груп експертів Agile входять розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні письменники та менеджери.

Якщо Ви думаєте про створення рішень для готельного або розважального секторів, заповніть форму нижче.