Технології надають величезні можливості для реклами будь-якого продукту і бренду. Кількість рішень і складних інструментів, що використовуються для цього, постійно зростає. Сьогодні рекламні кампанії вже неможливі без спеціального програмного забезпечення, спрямованого на формування цілісного цифрового маркетингу.
Цифрова трансформація виводить компанію на новий рівень. Єдина цифрова платформа дає змогу:
Термін “AdTech” перекладається з англійської як “рекламні технології” і має на увазі технологічні рішення, що використовуються для реалізації цифрової реклами. По-перше, AdTech включає в себе всі види інструментів і програмних платформ для налаштування і показу реклами потенційним клієнтам. Як правило, рекламодавці, рекламні агентства або видавці використовують його для управління і монетизації своїх рекламних кампаній. По-друге, інструменти рекламних технологій (AdTech) надають можливість полегшити реалізацію маркетингових кампаній і зробити їхні витрати прибутковими за допомогою різних методів та інструментів.
Це важливий аспект цифрового маркетингу, оскільки ці інструменти та ПЗ необхідні для ефективного рибальства і займають важливе місце серед професіоналів галузі. Крім того, вони не тільки підвищують ефективність, а й знижують витрати, відкриваючи нові можливості для маркетологів і рекламодавців.
AdTech у поєднанні з великими даними, тобто величезними масивами даних про потенційних клієнтів, дозволяють нам відкривати нові можливості. Основою успішної стратегії є правило “Знай споживача краще, ніж самого себе”. Основною сферою діяльності AdTech є аналіз цільової аудиторії, управління кампаніями та надання реклами ЦА. Його кінцева мета — підвищити ефективність рекламних каналів. Така стратегія може бути ефективною в деяких випадках. Наприклад, для підвищення впізнаваності бренду, знайомства з новими продуктами тощо. Реклама, розрахована на широку аудиторію, пов’язана з ризиком, але за допомогою технологічних рішень реклама завжди доставляється найбільш релевантній аудиторії в потрібний час через відповідний ресурс і у відповідному контексті.
Це платформа, яка допомагає збирати, систематизувати й активувати дані з різних джерел і зручно представляти їх. У міру накопичення даних важливо знаходити відповідні рішення для управління і зберігання. Як правило, платформи клієнтських даних допомагають збирати складні набори даних з усіх джерел і керувати ними, надаючи практичну аналітику. Така система передачі даних забезпечує надійне підключення до сторонніх рекламних мереж і бірж для купівлі цільової реклами. Аналіз охоплює різні методи під різними назвами і використовується в різних галузях, включно з маркетингом. Сьогодні аналіз відіграє важливу роль у прийнятті більш точних рішень і допомагає підприємствам працювати більш трудомістко. Визначення великих даних вказує на наявність чітко визначених цілей і завдань. Для досягнення найкращих результатів ставляться такі завдання аналізу даних:
Крім того, AdTech відіграє важливу роль в обробці величезних обсягів даних. Серед них:
Сучасні рекламні технології постійно розвиваються, впроваджуючи нові інструменти. Програмні платформи Adtech допомагають брендам і агентствам купувати рекламні площі. Використання Adtech забезпечує безліч переваг, таких як:
Застосовуючи можливості AdTech, він може допомогти:
Рекламні технології регулярно розвиваються, впроваджуючи нові методи вирішення. Сьогодні кваліфіковані маркетологи налаштовують інтелектуальні автоматизовані кампанії, які сприяють найбільш ефективному результату роботи. Давайте звернемо увагу на сучасні тенденції в галузі AdTech:
Для досягнення рекламних цілей будь-якої компанії існує набір програмних засобів, вибір яких залежить від ключових потреб бізнесу. Майбутнє рекламних технологій уже настало. Маркетологи активно використовують аналіз даних та інші нові технології. Набір інструментів Adtech виводить рекламні кампанії на новий рівень, що дає їм змогу активно розвиватися зараз і в майбутньому, створюючи нові стратегічні плани.