Забезпечення безпеки сучасного аеропорту вимагає комплексного підходу і ставить перед менеджерами кілька завдань. Особливо суворі вимоги висуваються до систем безпеки, безпеки, передачі інформації та автоматизації будівель аеропортів. Структура управління аеропортом розробляється і розвивається залежно від великої кількості чинників, як зовнішнього, так і внутрішнього середовища аеропорту. Беручи до уваги певні умови експлуатації аеропорту, його адміністрація може створити свою структуру, виходячи з того, яку роль вона відводить собі у всій діяльності аеропорту. Як правило, великі виробничі підприємства цієї галузі промисловості впроваджують кілька готових програмних рішень, спрямованих на досягнення поставлених цілей.
На сьогодні авіакомпанії ведуть свій високотехнологічний бізнес в аеропортах як унікальні організації. Компанії такого роду націлені на забезпечення економічно ефективного, своєчасного і безпечного цивільного повітряного сполучення. Таким чином, оператори аеропортів повинні приймати необхідні рішення для управління аеропортовими технологіями. Як правило, ці дії спрямовані на мінімізацію ймовірності виникнення несправностей. Крім того, вони можуть сприяти співпраці між адміністраціями аеропортів, авіакомпаніями та наземним обслуговуванням. Крім того, оператори аеропортів несуть управлінські обов’язки з планування та прогнозування майбутніх операцій аеропортів, щоб отримати вигоду з потенційних доходів і поліпшити якість обслуговування та безпеки. Сьогодні програмні рішення задіяні в авіаційній галузі та спрямовані на реалізацію цілей компанії щодо полегшення робочого процесу.
Безпека високотехнологічного аеропорту є важливим фактором для менеджерів. Авіакомпанії звертають увагу на такі фактори, як:
Як правило, вони інвестують в інноваційні рішення, тим самим підвищуючи якість обслуговування пасажирів. Вирішення інцидентів дає змогу компанії швидко реагувати на потенційні загрози та відстежувати критичні сфери. Третій фактор також не менш важливий, оскільки він дає змогу підвищити ефективність і клієнтоорієнтованість за рахунок підтримки бізнесу.
Який процес роботи аеропорту?
Програмне забезпечення Airport надає безліч варіантів виконання. Їх можна розділити на чотири типи: наземні операції, повітряні операції, виставлення рахунків і виставлення рахунків, а також управління інформацією. Наприклад, втрата багажу — неприємність, з якою стикалися багато хто. На жаль на це впливає людський фактор. Однак, пошук втраченого багажу здійснюється за допомогою систем. Системи пам’ятають усіх пасажирів, знають частоту їхніх польотів і збирають бонуси, які можна буде використовувати потім. Дуже важливо керувати таким великим потоком пасажирів правильно і без систем автоматизації це сьогодні не можливо.
Як правило, наземні операції спрямовані на обслуговування пасажирів і технічне обслуговування будівель аеровокзалів. Пасажирські операції включають обробку багажу і маркування. Операції терміналу включають у себе розподіл ресурсів і управління персоналом.
Операції з виставлення рахунків і виставлення рахунків охоплюють авіаційні та неавіаційні доходи. Системи бухгалтерського обліку містять інформацію про фінанси аеропорту. Це можуть бути рахунки за перельоти, обробку, готівку, продажі в аеропорту, зарплатні відомості персоналу тощо. Уявіть скільки пасажирів відбуває з аеропорту Хітроу. Усі вони оплатили переліт різними способами оплати. Система зберігає всі дані і в разі повернення квитків компанія поверне кошти на картку завдяки тому, що їх запам’ятала система тощо.
Управління інформацією відноситься до збору та розповсюдження щоденної польотної інформації. Він також може бути сховищем дати прибуття або від’їзду. Сучасний аеропорт приймає десятки тисяч пасажирів на день, великі аеропорти обслуговують мільйони пасажирів. Питання управління всіма системами має бути автоматизоване. ПЗ постійно оновлює і синхронізує дані в режимі реального часу. Збої такої системи стопорять роботу цілого вузла, але й внутрішні технічні фахівці завжди готові вирішити проблему. Отже, кожна з цифрових систем в аеропорту має своє спеціальне призначення і мету. Усі їх можна поділити на кілька груп.
Системи управління аеропортами служать для оптимізації всіх цих операцій. Це чудове рішення, яке містить у собі:
Програмне забезпечення Airport може також містити інші рішення, такі як CRM.
Сучасний світ вимагає нових рішень для надійного управління всіма процесами. Інтелектуальні технології управління аеропортом можуть зіграти важливу роль у задоволенні вимог соціального дистанціювання в аеропорту для мінімізації черг і обробки неминучої документації, необхідної для дотримання санітарних норм у майбутньому.
Ми розглядаємо основні модулі (рішення) для спрощення роботи систем авіакомпаній. Вони включають в себе:
Кожен аеропорт має свою центральну базу даних. Вона була створена спеціально для зберігання та оновлення всіх необхідних даних про щоденні рейси, сезонні розклади, доступні ресурси та іншу інформацію, пов’язану з польотами. База даних є ключовою функцією для функціонування аеропорту. Як правило, він має надійне з’єднання з іншими модулями аеропорту. Наприклад, інформаційні системи аеропортів, системи управління доходами та управління повітряним рухом. Система може надавати різну інформацію для різних сегментів користувачів.
Функції бази даних аеропорту включають в себе:
Операції, що виконуються цим модулем, включають операції терміналу та контроль вильоту авіакомпанії. Тобто це реєстрація пасажирів, митниця, обробка багажу, огляд тощо. У деяких аеропортах встановлено автоматизований біометричний контроль. Дані про пасажирів інтегровано в систему прикордонного контролю. Це дає змогу відповідному персоналу перевіряти пасажира в базах даних.
Послуги, інтегровані в програмне забезпечення для управління аеропортом, включають: