Ефективність бізнесу залежить від роботи відділу продажів. Менеджери взаємодіють з клієнтами, формують думку про компанію і продають товари/послуги. Тому розробка CRM-системи – хороший спосіб підвищити ефективність бізнесу й оптимізувати функціональність команди. CRM-системи можуть допомогти контролювати роботу і керувати бізнес-процесами відділу продажів. Однак не кожна компанія правильно впроваджує це рішення, або не завжди використовує всі його можливості. Ми розглянемо кілька питань про те, що таке CRM-система? Навіщо це потрібно? Які її привілеї?
CRM-система (управління взаємовідносинами з клієнтами) — це спосіб управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів. Ключовим компонентом цього підходу є програмне забезпечення для організації роботи, відстеження дій клієнтів і автоматизації комунікацій.
CRM-система має бути адаптована до специфіки вашого бізнесу. Це кастомне рішення, що дає змогу бачити діяльність співробітників, а менеджеру ефективно керувати процесом і коригувати його. Необхідність у CRM-системі для відділу продажів виникає тоді:
Продажі є основним двигуном будь-якого виду бізнесу, і від їхньої ефективності залежить благополуччя компанії. Це складний процес, що складається з безлічі етапів. Необхідно враховувати цілу низку чинників, працювати з динамічною інформацією та аналізувати її, щоб правильно нею керувати. CRM-система для відділу продажів — це потужний інструмент, здатний привести до збільшення виручки. У більшості випадків ефект від впровадження системи позитивний. Це покращує:
Ця система підходить як для роздрібної, так і для оптової торгівлі.
Ефективна система продажів складається з повного контролю дій на кожному етапі. У ньому фіксуються всі етапи взаємодії менеджера з клієнтами. CRM — це надійне рішення для менеджерів, оскільки вони зможуть контролювати транзакції, готувати необхідні документи або пропозиції та покращувати роботу з покупцем. Дотримуючись встановлених факторів і завдань, ви можете легко вносити зміни на кожному етапі транзакції.
Бізнес-аналітика — це процес виявлення та інформування про закономірності, виявлені в даних. Крім того, аналітика використовує інструменти, які допомагають компанії аналізувати будь-які дані. Бізнес-аналітика відкриває додаткові можливості для досягнення бажаних результатів.
У CRM для продажів є інструменти для підвищення ефективності. Як правило, вони дають змогу вивчити цільову аудиторію бізнесу та зібрати всі дані про діяльність компанії та співробітників. За допомогою аналітики компанії можуть отримувати:
Аналітика для CRM-системи дає змогу не тільки оцінити ефективність роботи, а й вибудувати план подальшого розвитку. Завдяки інструментам аналітики компанія розвивається, розширюється і підвищує конкурентоспроможність. А також, стає адаптивною до зовнішніх чинників.
Це відбувається за рахунок максимального розвитку бази. Правильне налаштування дає змогу одному менеджеру працювати з кількома клієнтами одночасно. Також, це сприяє максимальному зростанню товарообігу.
CRM-система для відділу продажів забезпечує повну автоматизацію всіх процесів. Система повідомить менеджеру, якщо завдання транзакції зупинилося на якомусь етапі, надішле покупцеві нагадування та зробить свій внесок у поліпшення користувацького досвіду.
Ці функції реалізовано CRM-системою для відділу продажів за рахунок можливості налаштування фільтрів для групових завдань і щоденної звітності персоналу. Зосередження та аналіз стану необхідні для прийняття рішень щодо зміни ситуації. Сьогодні багато компаній автоматизують бізнес-процеси. Тому, важливо відразу ж все правильно налаштувати.
CRM-система для відділів продажів повинна мати такі можливості:
Продажі — це головний інструмент розвитку будь-якого бізнесу. Сьогодні існує велика кількість готових рішень для управління та автоматизації відділу продажів. Можливості вашої власної CRM для відділу продажів необмежені. Тому що компанія-розробник враховує всі побажання і вимоги бізнесу. У результаті створюється унікальний інструмент, який дає можливість виконувати як загальні завдання, так і задовольняти індивідуальні потреби бізнесу. Наявність власної CRM-системи має багато переваг. Наприклад, створення необхідних інструментів, підвищення безпеки даних та зручний інтерфейс. Індивідуальне рішення дає змогу розробляти унікальні інструменти, які підходять для конкретної сфери бізнесу. Тому, якщо ви прагнете, щоб компанія активно розвивалася, то ідеальним рішенням буде розробка вашої системи для відділу продажів.