1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. Як лідери ринку залучають...

Як лідери ринку залучають клієнтів за допомогою доповненої реальності: від Heinz до Mercedes

page main image

Хочете створити ажіотаж навколо своєї компанії або подарувати клієнтам незвичайний користувацький досвід? Програмне забезпечення доповненої реальності (AR) дає змогу підприємствам продемонструвати продукт у найвигіднішому світлі. Згідно зі статистикою, рішення на основі AR особливо користуються попитом в електронній комерції, маркетингу та ігровій індустрії. У бізнесі технологія все частіше використовується для поліпшення якості обслуговування споживачів і залучення потенційних клієнтів. Але як саме доповнена реальність допомагає досягти цих цілей? Перш ніж відповісти на запитання, ознайомимося з визначенням AR.

Технологія AR доповнює реальність за допомогою цифрових елементів. Ось приблизна послідовність: камера пристрою зчитує реальне зображення; ПЗ ідентифікує та аналізує отриману картинку; обирає відповідне зображенню доповнення й об’єднує об’єкти. Так працює Pokemon Go, що став класичним прикладом впровадження технології. Давайте ж розглянемо, як компанії застосовують доповнену реальність у різних сферах бізнесу.

Try before you buy, або як AR стала важливою частиною сучасних бізнес-стратегій

Try-Before-You-Buy, AR applications

Згідно зі звітом Drum, 42% клієнтів вважають, що використання технології AR скорочує час від ознайомлення з товарами до їх придбання. Ще у 2012 році Converse експериментували з AR, щоб дозволити клієнтам приміряти взуття та оцінювати його зовнішній вигляд. Сьогодні Nike Fit — це досконаліший застосунок для сканування товарів, який дає змогу виміряти розмір, форму стопи покупця та підібрати ідеальну пару кросівок. Ділимося іншими прикладами використання концепції try before you buy.  

Мода

Ще 2018 року Gap створили додаток, який допомагає клієнтам приміряти одяг в Інтернеті. Розробка GAP пропонує користувачам вибрати тип фігури з п’яти запропонованих, а потім перейти до розгляду моделей за допомогою методів доповненої реальності

Під час Нью-Йоркського Тижня моди 2018 року гості модних показів H&M і Moschino використовували AR, щоб відсканувати та одразу придбати речі з нових колекцій.

Аксесуари

Warby Parker розробили додаток для примірки сонцезахисних окулярів, який не потребує фотографій клієнтів. Завдяки 3D-прев’ю можна розглянути окуляри з різних ракурсів і швидко визначитися з покупкою. 

Косметика

Компанія MAC cosmetics додала можливість віртуальної примірки в уроки макіяжу на Youtube. Через додатки AR ви можете побачити, який вигляд матимете з помадою або підводкою улюбленого блогера. Завдяки поєднанню продуманого маркетингу з доповненою реальністю можна не тільки залучити цільову аудиторію компанії, а й отримати вірусне просування. Один із секретів популярності AR полягає в тому, що технологія демонструє товари в зручних для покупця умовах. 

Меблі та домашній декор

Можна з упевненістю сказати, що компанія DecorMatters стали першовідкривачами AR у своїй сфері. Додаток від компанії орієнтований на користувачів, які захоплюються дизайном інтер’єрів. Він дає змогу клієнтам змінювати дизайн кімнат: від заміни фарби на стінах до ремонту самих меблів. Таким чином, користувачі можуть завантажувати різні меблі з IKEA, Amazon, Wayfair, Crate&Barrel і West Elm. У додатку також є лінійка для вимірювання вільного простору перед купівлею товарів.

Як програмне забезпечення на основі AR покращує обслуговування клієнтів?

how-ar-boosts-customer-nneds

Навчання фахівців з обслуговування клієнтів

Багато користувачів потребують допомоги фахівця з обслуговування під час подання скарги, перегляду каталогу або купівлі продукту. Необхідне ефективне навчання персоналу, особливо якщо йдеться про продаж широкого асортименту товарів. Використовуючи моделі AR, ви можете навчати співробітників набагато швидше, показуючи продукт у реальному часі. Технологія AR також допомагає клієнтам переглядати та тестувати товари в цифровому форматі. Ще один приклад — додаток від компанії Lowe, що продає товари для дому. За допомогою розробки покупці оцінюють, як декор вписується в їхній інтер’єр до здійснення покупки.

Усунення сумнівів покупців

Клієнти не можуть фізично оглянути товар перед покупкою, тому рівень повернень продукції залишається високим. Розробка додатків із доповненою реальністю – покликана запобігти великій кількості повернень. Важливо, щоб потенційний покупець розумів, як саме товар вплине на його життя. Доповнена реальність надає це розуміння. 

Інтерактивне пакування та незвичайне подання інформації

Якщо ви думаєте про створення інтерактивного пакування, варто задуматися про впровадження AR. Технологія дає змогу створювати візуальні ефекти та абсолютно по-новому підносити інформацію про товари та послуги. Heinz, наприклад, уже кілька років діляться рецептами з використанням кетчупу. Виробники пластівців Wheaties і Nesquik почали використовувати доповнену реальність для розваг покупців. Невеликі ігри та квести, в які можна пограти просто під час сніданку, засновані на принципах AR.

Виявлення помилок, інформування про несправності

Говорячи про інші переваги доповненої реальності, не можна не згадати важливість інформування про помилки та правильного формулювання скарг. Іноді фахівцеві з обслуговування важко пяснити покупцям, що не так із продуктом. Тому підприємства пропонують клієнтам повідомляти про несправності та дефекти за допомогою AR. Користувачеві достатньо піднести телефон до пошкодженої частини продукту, щоб співробітники змогли переглянути зображення в режимі реального часу. 

Віртуальні помічники та довідкові сторінки

Доповнена реальність стане в нагоді, коли потрібно написати довідкові аркуші або сторінки поширених запитань для ваших клієнтів. AR допоможе візуалізувати та структурувати дані, отже, доступніше донести інформацію. У цьому випадку програми вирішують рутинні завдання, а співробітники отримують більше часу для виконання складних процесів. 

Сьогодні використання доповненої реальності не обмежується покупками в Інтернеті. Компанія Mercedes створила віртуального помічника для діагностики та вирішення автомобільних проблем. Водії можуть сканувати автомобілі, знайомитися з характеристиками та особливостями роботи моделей. Підприємства часто комбінують функції AR з чат-ботом на основі AI, щоб отримати сучасний та зручний інтерфейс.

Складання інструкцій

Не дивно, що інструкції у форматі AR поступово витісняють громіздкі буклети. Коли необхідно полагодити автомобіль, отримання інструкцій на смартфон одразу після сканування суттєво економить час і сили. Якщо автовиробники надають покупцеві додаткову підтримку, це спонукає клієнтів здійснювати повторні покупки.

Підбиваючи підсумки, підкреслимо, що доповнена реальність стала потужним інструментом для персоналізації продуктів і створення незабутнього досвіду для клієнтів. Більше того, використання AR дає лідерам ринку безмежні можливості інтеграції продуктів у реальність клієнтів перед покупкою. Очевидно, технологія більше не асоціюється тільки з ігровою індустрією. Очікується, що до 2023 року світовий ринок доповненої реальності досягне 61,39 мільярда доларів. Багато відомих компаній уже впровадили рішення доповненої реальності як в онлайн, так і в офлайн-магазинах. Timberland і Sephora, Topshop, Lowe’s і Lacosta – ми можемо довго продовжувати цей список. 

63% опитаних керівників компаній планують почати використовувати AR-рішення в найближчі два роки. Близько 27% з них – для залучення покупців. Бажаєте приєднатися до майбутніх лідерів ринку? 

Рішення на основі доповненої реальності від PNN Soft

Cloud storage development, effective cloud solution

PNN Soft надає клієнтам високоякісні програмні продукти. Ми реалізуємо стабільні проєкти для різних галузей, зокрема мобільні AR-додатки для підприємств електронної комерції. Компанія має 20-річний досвід створення високоефективних рішень, ми постійно вдосконалюємо свої навички для впровадження передових технологій і продуктів. Коли йдеться про цифрову трансформацію, безпека – наше головне завдання.

Ми завжди шукаємо інноваційні рішення, що відповідають індивідуальним потребам компаній. Ось чому ми знаємо, які технології принесуть успіх Вашому бізнесу.

PNN Soft використовує методології RAD, Scrum і Agile для забезпечення постійного зв’язку з клієнтами та побудови гнучкого процесу розробки. В Agile-команди професіоналів входять розробники програмного забезпечення, тестувальники, дизайнери графічного інтерфейсу, технічні копірайтери та менеджери.

Якщо Ви хочете найняти спеціальну команду розробників для впровадження програмного забезпечення AR, заповніть форму нижче.