1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. ІТ-рішення для онлайн-пок...

ІТ-рішення для онлайн-покупок і поради щодо підвищення їх рівня

software-development-for-business

Що кваліфікує операцію як роздрібну? Покупець, який є кінцевим споживачем. Сьогодні роздрібні продажі функціонують через різні канали, такі як звичайні (фізичні магазини), пряма електронна пошта, через додаток тощо. Тож залишається питання: який канал найефективніший? У 2022 році відповіддю буде і те, і інше — багатоканальні продажі, які допомагають будь-якій роздрібній компанії розвиватися та виявляють кілька унікальних викликів для клієнтів.

Через пандемію у 2020 році закрилося 60% роздрібних квадратних метрів. Відповідно, у квітні 2020 року електронна комерція зросла на 68% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Це спонукало роздрібні бренди прислухатися до потреб клієнтів і ретельно аналізувати відгуки, щоб переконатися, що кожна частина інтерфейсу є безпечною, зручною та добре оптимізованою. Як результат, компанії схильні інвестувати час і ресурси в ефективні методи збору відгуків клієнтів, нові технології для цифрових і звичайних магазинів, а також роздрібної торгівлі на досвіді. ІТ-рішення для роздрібної торгівлі — найефективніший спосіб просування та отримання прибутку.

У цій публікації ми розглянемо способи покращення взаємодії з клієнтами вашої платформи. Але спочатку давайте коротко пояснимо, як ви можете відстежувати та вимірювати відгуки клієнтів і оцінювати ефективність наявного досвіду користувачів.

Найнадійніші методології для аналізу CX під час цифрової подорожі клієнта

solutions for e-commerce

Цифрова роздрібна торгівля може виглядати по-різному в багатьох галузях. Веб-досвід для компаній, які продають одяг, товари для дому та інші товари, які легко доставити, часто може відрізнятися від компаній, які продають складніші для придбання товари, як-от автомобілі. Однак уважне вивчення відгуків клієнтів є важливим у всіх випадках.

Вимірювання CX під час цифрової подорожі клієнта можна здійснити за допомогою кількох різних методологій опитування: NPS, CSAT і CES

Найкращі методи покращення клієнтського досвіду

solutions for improving customer experience

Існує багато способів для клієнтів робити покупки в Інтернеті; З іншого боку, відвідувачі, як правило, мають коротший проміжок уваги. Як привернути їхню увагу та стимулювати онлайн-покупки на вашій платформі? Дійсно, забезпечуючи користувачам зручні та інтерактивні покупки. І ось як ви можете це зробити.

Тримайте час завантаження веб-сайту до кількох секунд або менше. Клієнти, швидше за все, натиснуть кнопку «Назад», якщо ваша платформа має низьку швидкість завантаження. Оптимізація вашого веб-сайту йде рука об руку із забезпеченням бездоганної взаємодії з користувачем на планшеті чи мобільному пристрої. Ваша мета — надати клієнтам можливість без зусиль пройти всі етапи взаємодії — від перегляду до покупки та взаємодії з брендом.

Зосередьтеся на навігації та обмежте непотрібні кліки. Подумайте про впровадження функцій автоматичного прокручування та вдосконалення технології пошуку на сайті. Компанії зможуть отримати більш персоналізовані рішення для онлайн-покупок у майбутньому, якщо вони аналізуватимуть кліки результатів і пошукові запити.

Створіть живий чат. Аалап Шах, співзасновник SoMe Connect, повідомив, що встановлення чату в реальному часі підвищило рівень конверсії. Живі чати пропонують користувачам легко зв’язатися з компанією, переглянути відгуки в реальному часі та прояснити речі, не чекаючи відповіді чи телефонного дзвінка.

Запропонуйте варіант самообслуговування та сторінку поширених запитань. За даними Aspect, 73% користувачів віддають перевагу самостійному вирішенню проблем із товаром/послугою. Більше того, приблизно дві третини з них почувалися б комфортніше, якби отримали відповідь на запитання, не звертаючись до відділу обслуговування клієнтів.

Продовжуйте перевіряти просто. Розробка платформи для покупок повинна передбачати простий у дотриманні процес оформлення замовлення, що включає два або три кліки, які ведуть до кінцевого пункту призначення. Ще одна важлива функція — список бажань для тих клієнтів, які ще не готові до покупки. Ви також можете подовжити термін служби візка, щоб дати користувачам більше часу прийняти рішення.

Також:

Рішення для багатоканальних продажів від PNN Soft

systems for online shopping

Наша команда має достатньо досвіду, щоб надавати нашим клієнтам надійні та масштабовані платформи з інтегрованими платежами. PNN Soft створює рішення протягом 20 років, і ми вдосконалюємо свої навички, щоб знати про новітні технології в електронній комерції та роздрібній торгівлі. Тому ми знаємо, які технології сьогодні забезпечують успіх для вашої сфери бізнесу.
PNN Soft надає пріоритет методологіям RAD, Scrum і Agile, щоб забезпечити ефективне спілкування з клієнтами та побудувати гнучкий виробничий процес. Наші гнучкі команди професіоналів включають розробників програмного забезпечення, тестувальників, дизайнерів GUI, технічних авторів і менеджерів. Якщо ви готові до успішної цифрової трансформації, заповніть форму нижче.