Головною метою процесу роботи із замовником є повне і всебічне задоволення його вимог, використовуючи наявні інтелектуальні та технічні знання і засоби підприємства.
Ми завжди намагаємося організувати роботу за технологією, максимально зручною замовнику:
Перше, що ми робимо під час зустрічі з потенційним клієнтом – уважно аналізуємо його потреби. До кожного замовника ми знаходимо індивідуальний підхід. Залежно від складності завдання цей етап може обмежуватися простим записом побажань на аркуші паперу або включати цілий комплекс робіт з вивчення структури компанії, бізнес-потреби, цільової аудиторії, потенціалу розвитку, тощо. На основі отриманих відомостей ми допомагаємо вам скласти технічне завдання з коротким описом проєкту і проводимо попередню оцінку його вартості. Вартість проєкту безпосередньо залежить від часу, що витрачається на його реалізацію нашими фахівцями.
Остаточно затверджений документ функціональних вимог аналітик бере за основу для розробки технічної специфікації. Узгодження технічної специфікації із замовником відбувається електронною поштою (обмін листами), а також вербально через засоби комунікації, включно з інтернет телефонією та системою Skype. Усі без винятку документи, які пов’язані з проєктом, зберігаються в спеціалізованому електронному репозиторії. На підставі остаточно узгодженої та затвердженої замовником технічної специфікації наш фахівець складає план реалізації проєкту (project plan).
Керівник проєкту не рідше ніж раз на тиждень, а може бути частіше за погодженням із замовником, надсилає звіт електронною поштою про перебіг реалізації чергового етапу проєкту, труднощі та шляхи їхнього вирішення. А також узгоджує інші моменти, пов’язані з проєктом. Усі просування і динаміка реалізації етапів проєкту фіксуються в плані реалізації проєкту, який доступний замовнику в електронному вигляді. Усі вихідні коди програм, що розробляються, викладаються в електронний репозиторій, доступ до якого надається розробникам і замовнику.
Нові уточнені вимоги до модулів і/або реалізації проєкту узгоджуються із замовником і фіксуються в технічній специфікації. Уточнені вимоги, які впливають на терміни реалізації окремих етапів і всього проєкту загалом, а отже, змінюють план проєкту реалізації та вартість проєкту, узгоджуються з технічним директором.
Розроблені модулі та програмні продукти мають бути ретельно протестовані, перш ніж вони будуть встановлені або доставлені електронним способом замовнику. Доставлення реалізованих модулів замовнику може здійснюватися або через інтернет (електронним способом), або безпосередньо в зазначеному замовником місці. Якщо за умовами договору технічні фахівці підприємства повинні виїхати до замовника з метою встановити програмний продукт, то до замовника виїжджає технічний фахівець, навчений встановленню програмного забезпечення, і, можливо, начальник відділу розробки.
Навчання персоналу замовника може проходити за умовами договору як на території замовника, так і на території підприємства. Для навчання персоналу замовника призначається фахівець, який проводить тренінг персоналу замовника.
Технічний супровід може здійснюватися 2-ма способами:
PNN Soft пропонує високопрофесійний підхід до співпраці для кожного з наших клієнтів, що дає нам змогу знаходити успішні рішення, які ґрунтуються на глибокому розумінні специфіки бізнесу та проблем клієнта, його ключових компетенцій і можливостей.
Наші фахівці розроблять для вас індивідуальну програму, визначать найефективніші засоби для того, щоб ваш проєкт працював з повною віддачею, приносячи реальний прибуток. Наше завдання – надати вам якісні продукти і послуги, які скоротять ваші витрати і будуть повністю відповідати вашим вимогам.
Ми здатні виконувати проєкти в стислі терміни, відмінна якість кінцевого продукту і конкурентоспроможні ціни роблять компанію PNN Soft найкращим партнером у розробці програмного забезпечення.