В умовах глобалізації та інтеграції необхідно вдосконалювати бізнес-процеси, щоб виграти конкуренцію. На страховому ринку ініціюються абсолютно нові цифрові проєкти. Ми бачимо впровадження сучасних технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн. Вони миттєво пристосовуються до страхових компаній. Використання інформаційних систем спрощує бізнес-процес страхових компаній за рахунок можливості опрацювання та аналізу великих обсягів даних. Наявність надійної ІТ-системи підтримує стабільне функціонування страхової компанії. Тому, сьогодні більшість корпоративних клієнтів звертаються за ІТ-рішеннями для страховиків. На ринку сучасних технологій більш затребуване програмне забезпечення для додатків. Вони автоматизують роботу з контрактами, процеси отримання аналітичних даних тощо.
Страхове програмне забезпечення пропонує безліч інструментів для управління повсякденними завданнями. Це допомагає страховикам оптимізувати свою діяльність та економити час і витрати. Однак слід підтримувати як клієнтську, так і адміністративну сторони.
Основною метою всіх прикладних ІТ-завдань є досягнення максимальної ефективності, заснованої на оптимальному розподілі робочого часу в інтересах реалізації завдання. Розробка програмного забезпечення для страхової компанії особливо точна. Вони вимагають окремої структури, набору інструментів і дотримання правил. Досягнення індустрії інформаційних технологій дають змогу страховій компанії підвищити конкурентоспроможність.
Сьогодні ІТ-сектор розробив різні рішення, що відповідають потребам страхування. Багато програмних рішень інтегруються з іншими інструментами та додатками для забезпечення комплексного управління страхуванням.
Програмне забезпечення для управління документами
Страхові компанії звертаються до ІТ-компаній за програмним забезпеченням для безпечного управління документами та їх зберігання. Програмне забезпечення забезпечує організацію та доступ до важливих документів, таких як:
Однак страхові компанії не зобов’язані мати окрему систему управління документами. Тому, що CRM, ERP або інші внутрішні системи забезпечують повну функціональність.
Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
Найбільш вартісним рішенням для страхових процесів є програмне забезпечення CRM для страхових компаній. Можливості CRM надаються:
Управління взаємовідносинами з клієнтами стало важливим фактором цифрової трансформації страхових компаній. CRM дає їм змогу оцифровувати процеси страхування і надавати якісні послуги.
Програмне забезпечення для надійної автоматизації страхового документообігу
Надійна автоматизація робочого процесу – це складний процес використання програмних систем бізнес-процесів для:
Як правило, вони пов’язані з персоналом, продажами та маркетингом, управлінням лідів і багатьма іншими.
Програмне забезпечення для ефективногоуправління політикою
Провідні страхові компанії замовляють програмне забезпечення для управління полісами. Вони передбачають роботу зі створення адміністрування та управління страховими полісами. Існує програмне забезпечення, яке дає змогу укладати додаткові угоди та договори перестрахування. Таким чином, вони знижують страхові ризики та ефективно керують процесами перестрахування.
Програмне забезпечення для управління претензіями
Вищезазначене програмне забезпечення допомагає оптимізувати робочий процес для управління претензіями та інтегрувати адміністрування політик.
Мобільні додатки для страхових компаній
Страхові компанії оснащують своїх торгових представників мобільними CRM-додатками для відстеження дій. Додатки допомагають:
Надійне програмне забезпечення для управління центром обробки викликів
Це ефективне рішення для торгових представників та агентів call-центру. Програмне забезпечення дає змогу вам спілкуватися з наявними та потенційними клієнтами через:
Сьогодні страхові компанії інтегрують своє програмне забезпечення CRM з хмарними системами викликів або телефонією. Це рішення дає змогу вам телефонувати клієнтам з порталу. Крім того, це позбавляє від необхідності вручну набирати номери та оновлювати записи окремо.
На сьогоднішній день страхові програмні продукти дають перевагу існуючим страховим компаніям. За допомогою засобів автоматизації виконання більшості операцій займає менше часу, а ймовірність помилок знижується. Страхові компанії працюють з великими обсягами даних. Таким чином, програмне забезпечення для мобільних компаній є ефективним рішенням для поліпшення бізнесу.
Ефективним рішенням для оптимізації роботи є програмне забезпечення від PNN Soft. Ось уже 20 років ми надаємо повний цикл розробки програмного забезпечення на замовлення. Починаючи від аналізу та розробки до обслуговування продукту та подальшої підтримки. Ви можете ознайомитися з можливостями та перевагами нашої компанії на нашому вебсайті.