Як AI-рішення впливають на сферу маркетингу

page main image

Протягом кількох років штучний інтелект проникав у наше повсякденне життя та вже став невід’ємною частиною сучасного бізнес-середовища. Штучний інтелект поступово стає центральним напрямком ІТ-індустрії.

Сьогодні більшість компаній докладають зусиль для розвитку в цій галузі. Вважається, що розробка штучного інтелекту стане проривною технологією в майбутньому та відкриє новий етап у розвитку комп’ютерних технологій. Настав час скористатися перевагами штучного інтелекту та вивести маркетинг на новий рівень розвитку.

Що таке штучний інтелект? Та сфери його застосування

Це технологія створення інтелектуальних машин, включно з розробкою інтелектуальних комп’ютерних програм. ШІ пов’язаний з аналогічним завданням використання комп’ютерів для розуміння людського інтелекту. ШІ має можливості, які ми безпосередньо пов’язуємо з людським розумом. Основними властивостями ШІ є розуміння мови, навчання та міркування, а також розв’язання проблем. За допомогою штучного інтелекту ми можемо реалізовувати ідеї, автоматизувати бізнес-процеси та вирішувати складні завдання. Крім того, доповнити конкурентну перевагу.  

Штучний інтелект — це широке поняття, яке містить у собі безліч галузей, методологій, інструментів і алгоритмів. Використання функцій штучного інтелекту затребуване практично у всіх галузях промисловості. Це стосується систем запитань та відповідей, які можуть використовуватися в юридичній допомозі, патентному пошуку, звітності про ризики та медичних дослідженнях. Технології штучного інтелекту можуть бути використані в персоналізованій медицині. Ця розробка надасть можливість нагадати користувачам, що їм необхідно приймати ліки, займатися фізичними вправами або дотримуватися більш здорової дієти. У галузі роздрібної торгівлі ШІ допомагає вам робити покупки онлайн з індивідуально підібраними рекомендаціями. Також, з’явилася можливість оптимізувати процеси управління запасами та розміщення продукції.

Штучний інтелект часто застосовується у сфері спорту. Завдяки йому тизери отримують звіти із зображеннями з камер і індикаторами датчиків про те, як організувати гру, зокрема, як оптимізувати розміщення гравців і стратегію. Штучний інтелект у промисловості може аналізувати дані Інтернету речей, отримані від підключеного обладнання. Крім того, прогнозувати навантаження та попит, використовуючи рекурентні мережі для роботи з послідовними даними. Розробка ШІ для маркетингу — це метод використання даних про клієнтів і концепцій ШІ, таких як машинне навчання. Він передбачає наступний крок Вашого потенційного клієнта та покращує його користувацький досвід. Цифрові маркетологи можуть значно підвищити ефективність своїх кампаній та окупність інвестицій за допомогою аналітики великих даних. Хоча це визначення дає огляд штучного інтелекту в маркетингу на найбазовішому рівні, але, зрозуміло, що до нього включено набагато більше.

What is AI marketing - PNN Soft

Процес роботи штучного інтелекту

Ефективність маркетингового рішення з використанням штучного інтелекту багато в чому залежить від обсягу та якості даних, які ви можете надати. Компанії, які постійно підтримують точні дані про свою маркетингову діяльність, матимуть перевагу в розробці індивідуальних рішень. Попередньо навчені маркетингові платформи зі штучним інтелектом можуть допомогти вам підвищити рівень ефективності вашого маркетингу. 

Існує три ключові можливості ШІ, або дії, які полегшують його використання в маркетингу: 

Основні елементи штучного інтелекту в маркетингу

Розробка штучного інтелекту пропонує способи подолання розриву між наукою про дані та виконанням. Сьогодні є кілька ключових елементів, які роблять впровадження маркетингу ШІ не менш важливим, зокрема:  

Переваги застосування штучного інтелекту в бізнесі

Використання ШІ як маркетингового інструменту дає представникам бізнесу низку переваг:

Як впровадження ШІ допоможе бізнесу стати більш ефективним?

Використання ШІ в бізнесі має вирішальне значення для успіху будь-якого стартапу. Розробка штучного інтелекту та машинне навчання вже досягли своїх успіхів і прокладають шлях для передових інструментів. Сучасні інструменти дають змогу отримати уявлення про поведінку клієнтів і тенденції ринку для прийняття рішень на основі цих даних. 

Головна мета кожної маркетингової компанії — отримати відгук від цільової аудиторії, готової придбати продукти або послуги, що просуваються. ШІ здатний збільшити продажі, якщо ви дозволите йому коригувати комерційні пропозиції. Завдяки цій розробці маркетологи можуть виводити дані та цілі на абсолютно новий рівень. Індивідуальний підхід може вийти за рамки типового демографічного рівня, щоб краще зрозуміти Ваших клієнтів. Тепер маркетологи можуть використовувати ШІ як для ідентифікації потенційних клієнтів, так і для створення актуального контенту. Це є корисним для підвищення впливу роздрібної торгівлі та електронної комерції. Маркетолог може досягти високих результатів у поєднанні з великими даними, машинним навчанням і штучним інтелектом.

ШІ дає змогу отримати максимальну віддачу від даних. З появою алгоритмів самонавчання, самі дані стають об’єктом інтелектуальної власності. Дані містять необхідні відповіді та можуть забезпечити конкурентну перевагу. У разі використання одних і тих самих технологій у конкурентному середовищі обирають ту, що володіє найточнішими даними.

У наші дні компаніям не потрібно покладатися виключно на стандартну звітність. У PNN Soft розвиток штучного інтелекту відіграє ключову роль. Реалізація всіх можливостей штучного інтелекту займе не один рік, оскільки це об’ємне та складне поле діяльності. Але, що стосується його використання в маркетингу, PNN Soft вже розробив нові методи штучного інтелекту, які дають змогу більш детально вивчати цільову аудиторію, ринок і прогнозувати результати рекламних кампаній. 

Якщо Ви шукаєте надійну компанію з розробки програмного забезпечення, заповніть форму нижче і зв’яжіться з нами.