Підхід до реалізації проєктів PNN Soft відповідно до сертифікації компанії згідно зі стандартом ISO 9001

page main image

Одним із ключових кроків для надання чудової продукції та послуг, є управління відносинами з клієнтами та їхніми потребами. Спілкування з клієнтом дуже відповідальний процес, що зачіпає всі етапи проєкту від початку до випуску та підтримки. PNN Soft управляє цими зв’язками, заснованими на чітко визначених і оптимізованих процесах.  

PNN Soft “Управління взаємодією з клієнтами” – процес відповідає нормам і стандартам ISO 9001. (PNN Soft є ISO 9001 сертифікованою компанією з 2009 року). Підтримка цього процесу дає додаткові переваги для клієнтів, включно зі зниженням витрат, підвищенням якості та поліпшенням управління проєктом.

Переваги управління взаємодією з клієнтами є найбільш «видимими» і найціннішими для клієнта, протягом того часу, коли клієнт безпосередньо залучається до роботи над проєктом.

Нижче перераховані основні досягнення в цій галузі, яким PNN Soft з гордістю надає особливого значення.

1. Високий рівень задоволеності клієнтів (> 4 з 5) є наслідком:

2. Скорочені (на 10%) накладні витрати без шкоди для якості за рахунок:

3. Найвищий рівень експертизи за розумною ціною досягається за рахунок: