1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. Підхід до реалізації проє...

Підхід до реалізації проєктів PNN Soft відповідно до сертифікації компанії згідно зі стандартом ISO 9001

page main image

Одним із ключових кроків для надання чудової продукції та послуг, є управління відносинами з клієнтами та їхніми потребами. Спілкування з клієнтом дуже відповідальний процес, що зачіпає всі етапи проєкту від початку до випуску та підтримки. PNN Soft управляє цими зв’язками, заснованими на чітко визначених і оптимізованих процесах.  

PNN Soft “Управління взаємодією з клієнтами” – процес відповідає нормам і стандартам ISO 9001. (PNN Soft є ISO 9001 сертифікованою компанією з 2009 року). Підтримка цього процесу дає додаткові переваги для клієнтів, включно зі зниженням витрат, підвищенням якості та поліпшенням управління проєктом.

Переваги управління взаємодією з клієнтами є найбільш «видимими» і найціннішими для клієнта, протягом того часу, коли клієнт безпосередньо залучається до роботи над проєктом.

Нижче перераховані основні досягнення в цій галузі, яким PNN Soft з гордістю надає особливого значення.

1. Високий рівень задоволеності клієнтів (> 4 з 5) є наслідком:

2. Скорочені (на 10%) накладні витрати без шкоди для якості за рахунок:

3. Найвищий рівень експертизи за розумною ціною досягається за рахунок: