Щоб не відставати від тенденцій ІТ-ринку, що швидко розвивається, компанії постійно аналізують, які технології будуть актуальними в майбутньому. Послуги R&D -відділу допомагають підприємствам побудувати міст між сьогоденням і майбутнім: визначити потреби бізнесу і продумати стратегії розвитку, що не суперечать поточному позиціонуванню компанії.
Відділ досліджень і розробок (R&D) спрямований на поліпшення технологій, які вже використовує організація, або на створення інновацій, що дасть змогу компанії вигідно відрізнятися від конкурентів. Деякі R&D-фахівці PNN Soft працюють у власних науково-дослідних центрах. Крім того, вони тісно спілкуються з клієнтами та відвідують професійні конференції.
Говорячи про терміни виконання завдань, покладених на R&D-фахівців, слід зазначити, що це цілком залежить від складності самого проєкту. Наприклад, термінове завдання з доопрацювання обладнання для замовника займе тижні або кілька місяців, а повномасштабне кастомне розроблення ІТ-рішення з нуля — навіть кілька років. Навіть один або два інженери можуть брати участь у початкових етапах дослідження. А ось у всіх фазах комплексного проєкту може бути задіяно до 90-100 інженерів-розробників зі знаннями в галузі фізики, математики, а також навичками роботи з обчислювальною технікою.
Управління R&D-системою — це складний процес, що зачіпає всі елементи внутрішньої екосистеми компанії. Перш ніж приступати до особливостей співпраці з R&D-експертами, варто обміркувати початкові аспекти:
У наступній частині статті ми поговоримо про основні компетенції інженерів-дослідників, а потім перейдемо до стратегій співпраці з ними.
Попри те, що створення конкретного R&D-центру та співпраця з виділеними R&D-співробітниками різняться на певних етапах, виклики, що постають перед компаніями, схожі:
Вкрай важливо мати глобальне бачення ринкової ситуації, яке має повністю відповідати локальному плану дій. Незалежно від того, говоримо ми насамперед про глобальні або регіональні ринки чи ні, ефективна команда R&D повинна володіти актуальними технологічними інструментами для оптимізації продуктів і послуг.
2. Аналізуйте потреби та відгуки клієнтів
Ваші майбутні бізнес-стратегії повинні передбачати вплив ключових факторів галузі. Уважно вивчайте відгуки споживачів і впроваджуйте нові технології відповідно до них. Ваша основна мета — слідувати потребам клієнтів. Вивчіть результати досліджень або опитувань, щоб поліпшити поточні продукти/послуги або розробити інноваційні продукти, яких потребує ваша аудиторія.
3. Будьте точні в описі цілей і прагнень
Необхідно передусім проаналізувати загальне стратегічне бачення вашого підприємства і тільки після цього плавно інтегрувати ідеї оптимізації рішень, що формують R&D-плани. Дотримуйтесь принципу SMART: стратегічні цілі мають бути конкретними, вимірними, досяжними, актуальними й обмеженими в часі. В іншому разі відділу може бути складно їх реалізувати.
4. Інтегруйте R&D-команду в кросфункціональну стратегію
Щоб дійти спільної точки зору та підкреслити важливість колективної відповідальності, необхідно сприймати R&D як невід’ємну частину бізнес-мережі. Таким чином під час обмірковування R&D-стратегій варто пам’ятати про обов’язки та інтереси експертів різних відділів компанії: команд, що спеціалізуються на продажах, маркетингу, техпідтримці, ІТ-розробці, дизайні.
5. Складіть план розроблення продукту й альтернативних дій для досягнення цілей
На цьому етапі вам потрібно переконатися, що R&D-центри послідовно працюють над продуктами або їхньою модернізацією. Створення плану створення продукту — ключ до досягнення балансу між короткостроковими цілями та довгостроковими інтересами компанії. З іншого боку, концентрація лише на основних ідеях може призвести до стагнації: слід враховувати різні альтернативи досягнення одного й того самого результату та подумати про додаткові ресурси.
6. Тверезо оцінюйте діяльність R&D-фахівців і невпинно навчайте співробітників
Неупереджена оцінка центрів R&D дасть уявлення про те, як оптимізувати роботу відділу і скоротити час виконання проєкту. Важливо також розробити структуру для індивідуального та організаційного навчання. Це також має передбачати подальший аудит і оцінку якості продуктів.
PNN Soft постачає програмні продукти понад 20 років, і ми відточуємо навички, щоб втілити наші ідеї в надійних послугах. Ми реалізували безліч різноманітних проєктів, що вимагають кропіткої роботи нашого R&D-центру.
Ми зосереджені на досягненні глибокого розуміння потреб і цілей окремої компанії. Саме тому клієнти PNN Soft віддають перевагу довгостроковій співпраці. Замовити послуги Research and Development можна заповнивши форму нижче.
PNN Soft використовує методології Agile, Scrum і RAD для ефективного спілкування з клієнтами, задоволення їхніх очікувань і забезпечення більшої гнучкості. До наших груп експертів Agile входять розробники програмного забезпечення, R&D-фахівці, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні письменники та менеджери.