Серед усіх способів донесення інформації до споживачів,рекламні додатки це найбільш передові інструменти, з точки зору технологій. Різноманітні додатки стають дедалі більш затребуваними серед багатомільйонної аудиторії власників мобільних пристроїв, порівняно з комп’ютерними програмами або вебсайтами.
Дослідження показують, що понад 90 % власників мобільних пристроїв з оперативними системами Android та iPhone бажають отримувати нову інформацію саме через них, а не через комп’ютер. Таким чином, власники смартфонів це і є та аудиторія, яка використовуватиме ваш застосунок, а в майбутньому можуть стати вашими потенційними клієнтами.
Згідно з даними СomScore, The Nielsen Company, користувачі iPhone здебільшого є представниками бізнес-аудиторії, а пристроїв на ОС Android – молодь. Результати цих досліджень лежать в основі концепту майбутніх мобільних додатків.
Додаток дає змогу здійснювати одночасний потік відео, статичну інформацію, анімацію, звукові ефекти та ефекти переходу для представлення інформації.
Маркетингові фахівці багатьох вітчизняних і зарубіжних компаній, як-от Kodak, Zara, H&M, New Yorker, Hugo Boss, Rado, Перехрестя, Amway, М-відео, Cosmopolitan, Навколо Світу, Audi, Gucci, HP, Adidas тощо, уже стали на шлях інноваційних рішень у рекламі, обравши промо-додатки, щоб не упускати величезну аудиторію. Ваша компанія також може поповнити їхні ряди.