1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. Навіщо розробляти мобільн...

Навіщо розробляти мобільний додаток для бізнесу

page main image

Як підвищити ефективність бізнесу за допомогою розробки свого мобільного додатку

Розробка мобільних додатків з кожним роком набирає дедалі більших обертів, адже згідно з останньою статистикою щодня в Google Play публікується понад 6000 додатків. За 2018 рік у світі було продано понад 1.4 млрд смартфонів, при цьому наразі ними користується 59% населення планети. Більше половини людей Землі обрали смартфон як засіб зв’язку, доступу до інтернету, джерело і засіб пошуку інформації. Це пов’язано з компактністю і ергономічністю цього виду гаджетів, при функціоналі практично як у комп’ютера. За даними агентства “App Annie” в 2018 році загальний дохід ринку мобільних додатків становив 101 млрд. дол., а середньостатистична людина проводила 3 години в день, користуючись мобільними додатками. Зацікавленість людей у даному виді гаджетів як у способі отримання інформації та комунікації із зовнішнім світом допомагає трансформувати ведення бізнес-стратегії та збільшити ефективність бізнесу більшості компаній і корпорацій. То які рішення мобільне програмне забезпечення надає для сучасного бізнесу?

Які завдання допомагає вирішити розробка мобільного додатку для бізнесу?

  1. Виділитися серед конкурентів. У кожній сфері бізнесу є свої конкуренти, чи то нішеві галузі, як продаж двигунів для комбайнів, чи широковживані, як доставка піци. У цьому разі, розробка мобільного додатку може стати тим критерієм, чому клієнт вибере саме вас, а не когось іншого.
  2. Підвищити імідж компанії. Ще десять років тому дозволити собі власний вебсайт могла далеко не кожна компанія, а зараз це є обов’язковим пунктом для будь-якого бізнесу. Розробка мобільного додатку в наш час може стати хорошим іміджевим поштовхом і допоможе показати своїм клієнтам, що ви йдете в ногу з часом, тим самим збільшуючи впізнаваність основного сайту.
  3. Підвищити якість сервісу. З кожним роком клієнти все більше уваги приділяють саме якості сервісу, який надає компанія. Адже асортимент у всіх приблизно однаковий, одними цінами не здивуєш, і клієнти повторно повертаються до тієї компанії, де їм більше сподобалося обслуговування, навіть якщо цей варіант буде трохи дорожчим. Погодьтеся, набагато зручніше замовити таксі через мобільний додаток, відстежувати його місцезнаходження в реальному часі та розплатитися банківською карткою, аніж дзвонити оператору, не мати змоги спланувати час до приїзду машини та шукати, де розміняти гроші, якщо у водія не буде решти.
  4. Залучити нових клієнтів. Функціональний і зручний мобільний додаток клієнти порадять друзям і знайомим. Також можна реалізувати акцію “Приведи друга”, за якою ваші теперішні клієнти можуть залучити нових, тим самим збільшити ефективність вашого бізнесу, та ще й отримати за це бонуси.
  5. Підняти лояльність. Через мобільний додаток дуже зручно реалізовувати програми лояльності для своїх клієнтів. Заощаджуючи на пластикових картках, які постійно забуваються і губляться, впроваджується прив’язка до мобільного пристрою, що завжди з собою. Ну і ні для кого не секрет, що бонуси та знижки ініціюють повторні покупки, що призводить до збільшення прибутку бізнесу.
  1. Маркетингові інструменти. Мобільний додаток є незамінним помічником при проведенні маркетингових кампаній. Інформація про новинки, знижки, хіти продажів, разом із системою лояльності в смартфоні клієнта допоможе збільшити середній чек, стимулювати додаткові продажі. Тим більше, додаток дає змогу сформувати індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наприклад, використовуючи історію переглядів і покупок клієнтів або його місцезнаходження, можна показувати тільки ту рекламу, яка буде їм цікава. Такий підхід є набагато результативнішим, ніж звичайні методи.
  2. Робота зі своєю аудиторією. На сьогодні всі маркетологи згадують про цільову аудиторію. Перевага мобільного додатку в тому, що він збирає тільки цільову аудиторію. Наприклад, людина бачить рекламу додатку з бронювання готелів. У ній пропонується завантажити його, щоб знайти тимчасове житло в будь-якій точці світу. Хто це дійсно зробить? Правильно, тільки ті люди, які подорожують або часто бувають у відрядженнях, тобто цільова аудиторія. Адже якщо людина не буває за кордоном і її не цікавить ця тема, то хоч би як ви намагалися її залучити, вона не встановить додаток із пошуку готелів на свій смартфон.
  1. Підвищити продажі. Підвищення доходу – головна мета кожного бізнесу. Всі інструменти маркетингу повинні полегшувати досягнення цієї мети. Такий функціонал додатку як, система лояльності та надсилання push-повідомлень мотивують користувачів купувати товари або послуги безпосередньо вашої компанії, а також своєчасно інформують про знижки та акційні пропозиції. Їх можна надсилати в необмеженій кількості всім клієнтам, або ж тим, хто перебуває в певному радіусі, скажімо, біля вашого магазину, ресторану чи точки обслуговування.
  2. Зворотний зв’язок. Можливість контактувати з клієнтом 24/7 дає значне зростання лояльності та впізнаваності бренду. Якщо у клієнта буде можливість залишати коментарі про вашу продукцію або роботу сервісу загалом, ділитися цим у соц. мережах, то у вашого бізнесу буде зростання кількості клієнтів, а отже – збільшення прибутку. Адже найчесніший вид реклами – відгук вашого клієнта.
  3. Аналітика. За допомогою даних, отриманих під час взаємодії клієнта з вашим мобільним додатком, можна провести детальний аналіз поведінки цільової аудиторії, перевірити, які маркетингові методи працюють, а які – ні, який товар і в який час найбільше має попит тощо. На основі аналізу цих даних можна моделювати програму поліпшення своєї бізнес-стратегії.
  4. Оптимізація бізнес-процесів. Останній, але не менш важливий пункт у цьому переліку – це поліпшення внутрішніх бізнес-процесів за допомогою розробки корпоративних додатків. За допомогою мобільного додатку можна організувати внутрішньокорпоративний обмін документацією, відстежувати пересування служб логістики, регулювати виконання певних завдань персоналом, збільшити ефективність ERP і CRM-систем тощо. З цього випливає, що мобільні додатки дають змогу не тільки підвищити ефективність роботи компанії та корпоративного порталу, автоматизувати бізнес-процеси, а й заощадити фінансові, кадрові ресурси.

Замовити розробку мобільного додатку в PNN Soft

Розробка мобільного додатку не тільки допоможе збільшити прибуток вашого бізнесу і скоротити внутрішні витрати, але також такий крок простимулює впізнаваність вашого бренду і підвищить лояльність клієнтів. Щоб створити мобільний додаток, який допоможе в розвитку бізнесу, необхідно вибрати надійну IT-компанію. Компанія «PNN Soft» з 2001 року надає свої послуги розробки, тестування, дизайну та підтримки мобільних додатків для платформ iOS та Android. Клієнтами нашої компанії є власники бізнесу по всьому світу. Наша професійна команда розробників успішно створює комплексні та багатофункціональні додатки для різних сфер бізнесу, як-от: автотранспорт, банки та фінанси, охорона здоров’я, розваги, телекомунікації, освіта та електронна комерція. Розробка мобільних додатків у Києві з нашою компанією – це вигідне вкладення у Ваш бізнес і його подальший розвиток. Зв’язатися з експертами «PNN Soft» можна за телефоном (+380) 44 355 30 35 або заповнивши спеціальну форму.