Навіщо розробляти мобільний додаток для бізнесу

page main image

Як підвищити ефективність бізнесу за допомогою розробки свого мобільного додатку

Розробка мобільних додатків з кожним роком набирає дедалі більших обертів, адже згідно з останньою статистикою щодня в Google Play публікується понад 6000 додатків. За 2018 рік у світі було продано понад 1.4 млрд смартфонів, при цьому наразі ними користується 59% населення планети. Більше половини людей Землі обрали смартфон як засіб зв’язку, доступу до інтернету, джерело і засіб пошуку інформації. Це пов’язано з компактністю і ергономічністю цього виду гаджетів, при функціоналі практично як у комп’ютера. За даними агентства “App Annie” в 2018 році загальний дохід ринку мобільних додатків становив 101 млрд. дол., а середньостатистична людина проводила 3 години в день, користуючись мобільними додатками. Зацікавленість людей у даному виді гаджетів як у способі отримання інформації та комунікації із зовнішнім світом допомагає трансформувати ведення бізнес-стратегії та збільшити ефективність бізнесу більшості компаній і корпорацій. То які рішення мобільне програмне забезпечення надає для сучасного бізнесу?

Які завдання допомагає вирішити розробка мобільного додатку для бізнесу?

  1. Виділитися серед конкурентів. У кожній сфері бізнесу є свої конкуренти, чи то нішеві галузі, як продаж двигунів для комбайнів, чи широковживані, як доставка піци. У цьому разі, розробка мобільного додатку може стати тим критерієм, чому клієнт вибере саме вас, а не когось іншого.
  2. Підвищити імідж компанії. Ще десять років тому дозволити собі власний вебсайт могла далеко не кожна компанія, а зараз це є обов’язковим пунктом для будь-якого бізнесу. Розробка мобільного додатку в наш час може стати хорошим іміджевим поштовхом і допоможе показати своїм клієнтам, що ви йдете в ногу з часом, тим самим збільшуючи впізнаваність основного сайту.
  3. Підвищити якість сервісу. З кожним роком клієнти все більше уваги приділяють саме якості сервісу, який надає компанія. Адже асортимент у всіх приблизно однаковий, одними цінами не здивуєш, і клієнти повторно повертаються до тієї компанії, де їм більше сподобалося обслуговування, навіть якщо цей варіант буде трохи дорожчим. Погодьтеся, набагато зручніше замовити таксі через мобільний додаток, відстежувати його місцезнаходження в реальному часі та розплатитися банківською карткою, аніж дзвонити оператору, не мати змоги спланувати час до приїзду машини та шукати, де розміняти гроші, якщо у водія не буде решти.
  4. Залучити нових клієнтів. Функціональний і зручний мобільний додаток клієнти порадять друзям і знайомим. Також можна реалізувати акцію “Приведи друга”, за якою ваші теперішні клієнти можуть залучити нових, тим самим збільшити ефективність вашого бізнесу, та ще й отримати за це бонуси.
  5. Підняти лояльність. Через мобільний додаток дуже зручно реалізовувати програми лояльності для своїх клієнтів. Заощаджуючи на пластикових картках, які постійно забуваються і губляться, впроваджується прив’язка до мобільного пристрою, що завжди з собою. Ну і ні для кого не секрет, що бонуси та знижки ініціюють повторні покупки, що призводить до збільшення прибутку бізнесу.
  1. Маркетингові інструменти. Мобільний додаток є незамінним помічником при проведенні маркетингових кампаній. Інформація про новинки, знижки, хіти продажів, разом із системою лояльності в смартфоні клієнта допоможе збільшити середній чек, стимулювати додаткові продажі. Тим більше, додаток дає змогу сформувати індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наприклад, використовуючи історію переглядів і покупок клієнтів або його місцезнаходження, можна показувати тільки ту рекламу, яка буде їм цікава. Такий підхід є набагато результативнішим, ніж звичайні методи.
  2. Робота зі своєю аудиторією. На сьогодні всі маркетологи згадують про цільову аудиторію. Перевага мобільного додатку в тому, що він збирає тільки цільову аудиторію. Наприклад, людина бачить рекламу додатку з бронювання готелів. У ній пропонується завантажити його, щоб знайти тимчасове житло в будь-якій точці світу. Хто це дійсно зробить? Правильно, тільки ті люди, які подорожують або часто бувають у відрядженнях, тобто цільова аудиторія. Адже якщо людина не буває за кордоном і її не цікавить ця тема, то хоч би як ви намагалися її залучити, вона не встановить додаток із пошуку готелів на свій смартфон.
  1. Підвищити продажі. Підвищення доходу – головна мета кожного бізнесу. Всі інструменти маркетингу повинні полегшувати досягнення цієї мети. Такий функціонал додатку як, система лояльності та надсилання push-повідомлень мотивують користувачів купувати товари або послуги безпосередньо вашої компанії, а також своєчасно інформують про знижки та акційні пропозиції. Їх можна надсилати в необмеженій кількості всім клієнтам, або ж тим, хто перебуває в певному радіусі, скажімо, біля вашого магазину, ресторану чи точки обслуговування.
  2. Зворотний зв’язок. Можливість контактувати з клієнтом 24/7 дає значне зростання лояльності та впізнаваності бренду. Якщо у клієнта буде можливість залишати коментарі про вашу продукцію або роботу сервісу загалом, ділитися цим у соц. мережах, то у вашого бізнесу буде зростання кількості клієнтів, а отже – збільшення прибутку. Адже найчесніший вид реклами – відгук вашого клієнта.
  3. Аналітика. За допомогою даних, отриманих під час взаємодії клієнта з вашим мобільним додатком, можна провести детальний аналіз поведінки цільової аудиторії, перевірити, які маркетингові методи працюють, а які – ні, який товар і в який час найбільше має попит тощо. На основі аналізу цих даних можна моделювати програму поліпшення своєї бізнес-стратегії.
  4. Оптимізація бізнес-процесів. Останній, але не менш важливий пункт у цьому переліку – це поліпшення внутрішніх бізнес-процесів за допомогою розробки корпоративних додатків. За допомогою мобільного додатку можна організувати внутрішньокорпоративний обмін документацією, відстежувати пересування служб логістики, регулювати виконання певних завдань персоналом, збільшити ефективність ERP і CRM-систем тощо. З цього випливає, що мобільні додатки дають змогу не тільки підвищити ефективність роботи компанії та корпоративного порталу, автоматизувати бізнес-процеси, а й заощадити фінансові, кадрові ресурси.

Замовити розробку мобільного додатку в PNN Soft

Розробка мобільного додатку не тільки допоможе збільшити прибуток вашого бізнесу і скоротити внутрішні витрати, але також такий крок простимулює впізнаваність вашого бренду і підвищить лояльність клієнтів. Щоб створити мобільний додаток, який допоможе в розвитку бізнесу, необхідно вибрати надійну IT-компанію. Компанія «PNN Soft» з 2001 року надає свої послуги розробки, тестування, дизайну та підтримки мобільних додатків для платформ iOS та Android. Клієнтами нашої компанії є власники бізнесу по всьому світу. Наша професійна команда розробників успішно створює комплексні та багатофункціональні додатки для різних сфер бізнесу, як-от: автотранспорт, банки та фінанси, охорона здоров’я, розваги, телекомунікації, освіта та електронна комерція. Розробка мобільних додатків у Києві з нашою компанією – це вигідне вкладення у Ваш бізнес і його подальший розвиток. Зв’язатися з експертами «PNN Soft» можна за телефоном (+380) 44 355 30 35 або заповнивши спеціальну форму.