Розробка сучасного й актуального продукту починається з простої ідеї. Придумати інноваційну ідею і продумати всі деталі — завдання не з легких. Можливо, реалізувати ідею нового продукту буде складніше. Але, ретельне мислення, планування та аналіз передбачають початковий успіх продукту. Product Discovery — це один із найважливіших етапів на шляху розробки ІТ-продукту. PNN Soft — компанія з багаторічним досвідом роботи. Ми надаємо повний комплекс послуг із розроблення програмного забезпечення. Він включає в себе послугу вивчення продукту для підвищення його ефективності в результаті розробки. Ми детально розповімо вам, що входить в етапи цього процесу, і чому ними не слід нехтувати.
Що таке Product Discovery?
Product Discovery — це бізнес-процес, який застосовується під час розроблення нових продуктів у компаніях по всьому світу. Крім того, це метод створення продукту, що відповідає потребам цільової аудиторії. Це важливий етап у процесі розробки продукту, який відповідає за потреби споживачів. Програмне забезпечення для аналізу продуктів є ключем до Product Discovery.
Якщо ви не впевнені, що продукт відповідає певним потребам користувача, Product Discovery допоможе вам правильно його спроєктувати, перш ніж ви почнете створювати MVP. Дослідження допомагає приймати найбільш обґрунтовані рішення для компанії. Наприклад, якщо продукт виявляється чудовою ідеєю, то необхідно його поліпшити, знайти проблеми користувачів, а потім вирішити, як їх задовольнити за допомогою засобів продукту.
Принцип дій Product Discovery
- Цільова аудиторія. Загальний процес Product Discovery починається з ідеї. Ідеї формуються на основі ретельного аналізу потреб сучасних споживачів. На цьому етапі завдання полягає в тому, щоб визначити проблеми людей, які можуть бути вирішені компанією або приватним розробником. Як правило, враховуються поточні тенденції. За допомогою аналізу ідеї формуються гіпотези поведінки представників цільової аудиторії. Метою аудиторії є пошук ефективного методу і продукту, який допоможе споживачам вирішувати завдання. У процесі впровадження, необхідно впорядкувати за частотою зустрічаються патерни поведінки аудиторії, виключивши невдалі. На цьому етапі формуються початкові рішення, які можуть лягти в основу розробки нових гіпотез.
- Дослідження сучасного ринку. Сьогодні триває активне дослідження сучасного ринку. Це дає змогу аналізувати гіпотезу продукту в глобальному масштабі. Триває активна робота розробників зі зниження порогу входу і деталізації цільової аудиторії та сектору ринку. Аналіз ринку дає змогу вирішити, чи варто створювати продукт із закладеними властивостями, що вирішує певні завдання. Тому на першому етапі дослідження ринку необхідно визначити і скоригувати завдання.
- Перевірка вартості товару. Оцінка цінності майбутнього продукту є важливим етапом Product Discovery. Головною цінністю для користувача є не стільки володіння ним, щоб позбутися проблеми, скільки відсутність цієї проблеми в принципі. Розвиток цінності відбувається аналогічно графіку гіпотез.
- Перевірка та реєстрація бізнес-моделі. Як правило, потенційні ідеї мають бути сформульовані у вигляді високоякісної, ефективної та надійної бізнес-моделі. Бізнес-модель включає в себе систему монетизації, аналіз виробничих витрат і вартості продукту. У результаті перевірки генерується інформація про точки беззбитковості, терміни окупності кінцевого продукту і прогнози прибутку.
Чому Product Discovery важливий?
Багато методів розробки сучасних продуктів і більшість процесів пошуку продуктів є важливими завданнями. Але переваги інвестування в розробку продукту, як і раніше, актуальні для більшості компаній, які хочуть створити відмінний продукт. Product Discovery дає уявлення про те, чи буде використовуватися новий продукт або його функція. Для дизайнерів і розробників продуктів бачити, як їхній продукт приносить користь багатьом людям. Розвиток глибшого розуміння допомагає командам створювати продукти, які потрібні споживачам. Цей процес дає змогу перейти від легких функцій до створення продуктів, які розв’язують проблему і стають реальною необхідністю для користувачів. Процес Product Discovery гарантує, що менеджери з продуктів і команди перебувають на правильному шляху у визначенні пріоритетів і створенні продукту, який буде успішним.
Вихід Product Discovery на сучасний ринок
Стратегія виходу Product Discovery на ринок включає в себе:
- формування пропозиції на основі цінності та важливості продукту;
- надання інформації на етапі побудови бізнес-моделі;
- формування розуміння для продажу кінцевого продукту.
Наявність стратегії дає змогу знизити ризики невдалого запуску продукту. Стратегія виходу на ринок складається з трьох блоків за визначенням: Просування, Стратегії придбання, Стратегії продажів.
- Визначення Просування. Ця стратегія починається з формулювання унікальної ціннісної пропозиції, тобто вербального втілення перевіреної ціннісної пропозиції. Унікальної ціннісної пропозиції не завжди достатньо, щоб спонукати споживача використовувати продукт. Таким чином, аргументи мають бути продумані вчасно, щоб бути готовим відповісти на всі запитання потенційного користувача. У цьому можуть допомогти набуті знання про конкурентів та їхнє позиціонування. Результати цього етапу формуються у вигляді сценарію продажів.
- Визначення Стратегії придбання. Цей етап пов’язаний із перевірки бізнес-моделі. Це надає інформацію про вартість залучення та витрати, які були зафіксовані на етапі аналізу ринку. Розмір ринку та профіль потенційного користувача надають інформацію про те, які сегменти можуть бути сформовані для таргетингу реклами. Як правило, результати етапу визначення Стратегії придбання оформляються у вигляді маркетингового плану.
- Стратегія визначення продажів необхідна для розуміння важливості того, як відбуватимуться бізнес-процеси продажів. Перш за все, це визначення процесу взаємодії з користувачами, а також автоматизоване обслуговування і вирішення питань через сайт.
Основні інструменти для Product Discovery при створенні унікального продукту
Сьогодні для розробки продуктів з індивідуальним підходом передбачено безліч інструментів:
- Productboard. Це система управління продуктами, орієнтована на споживача. Вона дає змогу командам швидше виводити необхідні продукти на ринок. Інструмент надає комплексне рішення для продуктових команд і дає змогу зрозуміти потреби користувачів, визначити пріоритети для створення наступного, а також взаємодіяти з вашими користувачами.
- Product Plan. Product Plan, також відомий як “roadmap” продукту. У ньому представлений широкий огляд продукту, його крайній термін, бюджет, ресурси, завдання та багато іншого. План продукту описує, що має створити команда розробників. Якщо продукт уже запущено, дорожні карти використовуються як спосіб перерахування функцій і оновлень.
- User Testing. Це процес, під час якого інтерфейс і функції вебсайту, застосунку або продукту тестуються реальними користувачами. Як правило, вони виконують конкретні завдання в заданих для них умовах. Мета цього інструменту — оцінити зручність використання вебсайту або застосунку, а також зрозуміти, чи готовий продукт до запуску для реальних користувачів.
PNN Soft проводить Product Discovery на ринку і ставить за мету якісно обслуговувати своїх користувачів. Маючи двадцятирічний досвід роботи, ми надаємо послуги для низки індустрій та бізнес сфери. Також, стежимо постійно стежимо за актуальними змінами ринку, трендах візуального дизайну програмних продуктів, і гарантуємо якість розробки. Ми пропонуємо послуги нашого маркетингового відділу, роблячи акцент на клієнтоорієнтованість. Наші кваліфіковані розробники нададуть індивідуальний підхід і допоможуть вирішити завдання для вашого бізнесу.