Як створити додаток для бізнесу? Докладний посібник від PNN Soft

page main image

Мобільні рішення набули неймовірної популярності, тож і лідери ринку, і компанії-початківці прагнуть до створення додатків для бізнесу. Однак не всі платформи однаково ефективні. Деякі з них зручні у використанні, тоді як в інших просто важко орієнтуватися. І ось виникає питання: який набір функцій необхідно інтегрувати в застосунок для просування бізнесу? Почнемо з розгляду семи характеристик — найважливіших складових сучасних рішень:

  1. Простий інтерфейс і тільки необхідний набір функцій. Парадоксально, але значна функціональність — це не завжди плюс. Різноманітність інструментів може спантеличити користувачів і суттєво уповільнити роботу програми. Краще зосередитися на створенні застосунку, який відповідає цілям компанії та запитам споживачів, не перевантажуючи інтерфейс і функціональність численними елементами.
  2. Зручна навігація. Згідно зі статистикою, 14% користувачів видаляють мобільний застосунок, якщо він здається складним у використанні. Ось чому необхідно створити зручну панель пошуку. Клієнти, як правило, вводять фрази і ключові слова під час пошуку контенту: враховуйте це під час розробки. 
  3. Дизайн, сумісний зі смартфонами/планшетами/комп’ютерами. Адаптивний дизайн — необхідний елемент сучасних рішень. Створення інтерфейсу для Android та iOS має різні вимоги, з якими варто ознайомитися перед розробкою. 
  4. Аналітичні інструменти, інтеграція з соціальними мережами. Завдяки інструментам бізнес-аналітики ви дізнаєтеся, як клієнти взаємодіють із вашим сайтом, здійснюють продажі тощо. А соціальні мережі можуть стати додатковим каналом для просування.
  5. Відгук (поле для коментарів або посилання на корпоративну адресу електронної пошти). Отримання відгуків про користувацький досвід — ключ до поліпшення продукту і залучення нової аудиторії.
  6. Автономні функції. Застосунок завантажуватиметься швидше, а користувачі отримають доступ до нього навіть без інтернет-підключення. Використовуйте протоколи безпеки, щоб захистити дані клієнтів. 

Час обговорити процес розробки бізнес-застосунків: які кроки найважливіші для створення ефективної платформи і як підготувати рішення до запуску?

Як створити застосунок, який відображає цінність і місію бренду за 9 кроків?

Software development

Визначтеся з концепцією застосунку — Крок 1

Важко розробити інноваційний проєкт, якщо в його основі не лежить новаторська ідея. Наприклад, ваша компанія представляє нову нішу на ринку, ви виробляєте унікальну продукцію або створюєте застосунок із новітніми функціями. Подумайте про родзинку бізнесу і, відповідно, про особливості майбутнього ІТ-рішення. 

Проведіть маркетингове дослідження — Крок 2

Можна почати з аналізу ринкової статистики, інформації в соціальних мережах і вивчення тенденцій Google. Варто розумітися на тенденціях вашої галузі, оскільки це допоможе адаптувати застосунок до побажань клієнтів. Вузька ніша дає відносно високу конверсію, тоді як у більшому сегменті конкуренція вища.

Складіть список вимог — Крок 3

Багато додатків для електронної комерції містять функції AR і надають користувачам функцію try-before-you-buy — це один із прикладів того, як технології розширюють можливості сучасних додатків. Вивчіть новітні технологічні інструменти, щоб зрозуміти, які з них найбільше відповідають концепції застосунку. Або зверніться за консультацією до розробників програмного забезпечення: вони точно знають про ІТ-тренди. Після цього складіть список бажаних функцій платформи.

Виберіть модель співпраці — Крок 4

У кожного варіанта є плюси і мінуси, тому необхідно вивчити особливості всіх моделей співпраці: робота з виділеними командами розробників, фрілансерами, аутсорсинг послуг і сервісів.

The models of collaboration

Створення MVP (Мінімально Життєздатного Продукту) — Крок 5

MVP — це прототип застосунку з набором основних функцій для розв’язання ваших бізнес-завдань. Після розгляду прототипу ІТ-партнери оновлюють систему доти, доки додаток повністю не відповідатиме вашим вимогам. Створення MVP — важлива частина методології Agile, яка спрямована на запобігання помилок і непорозумінь під час розробки програмного забезпечення.

Створіть дизайн UX/UI — Крок 6

Як ми вже згадували, орієнтований на користувача дизайн, зручна навігація, відгуки та аналітика підвищують залученість клієнтів. Крім того, інтерфейс потребує регулярних оновлень.

Подумайте про стратегію монетизації — Крок 7

Важливо спонукати клієнтів здійснювати дії, які принесуть вашій компанії прибуток. Тому краще розраховувати бюджет заздалегідь, включно з витратами на маркетинг та оптимізацію застосунку. Сконцентруйтеся на залученні ширшої аудиторії та розширенні наявної клієнтської бази.

Протестуйте застосунок кілька разів — Крок 8

Пройшовши етап тестування, створивши налагоджений і зручний застосунок, підготуйтеся до запуску бета-тестування. Воно дасть змогу зрозуміти, наскільки добре застосунок працюватиме в реальному середовищі. Бета-тестування допомагає оцінити рівень зручності рішення і виявити найменші помилки.

Підтримуйте ефективність платформи — Останній крок

Нарешті, проаналізуйте продуктивність застосунку та необхідність впровадження нових функцій. Основні завдання фінального етапу — підтримка інфраструктури застосунку, регулярні оновлення, забезпечення безпеки вашого рішення.

Як відстежувати ефективність вашого застосунку? 

Successful application

Наостанок ділимося переліком найважливіших показників, які допомагають оцінити ефективність платформи:

Усі ці показники необхідні для кращого розуміння очікувань клієнтів і підвищення впізнаваності бренду. Продовжуйте відстежувати їх, і в кінцевому підсумку ваші зусилля будуть винагороджені.

Ми спеціалізуємося на створенні надійних бізнес-додатків

Successful application

PNN Soft розробляє програмні продукти вже 20 років, і ми продовжуємо відточувати навички, щоб втілювати ідеї в надійні рішення. Ми реалізували безліч проєктів, пов’язаних із розробкою мобільних застосунків для бізнесу. Команда PNN Soft приділяє особливу увагу безпеці платформ.

Ми прагнемо досягти глибокого розуміння цілей і вимог компаній, тому наші клієнти віддають перевагу довгостроковій співпраці.

PNN Soft використовує методології Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами та отримання більшої гнучкості. До команд Agile-експертів входять досвідчені розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні письменники та менеджери.

Якщо Ви думаєте про створення мобільного застосунку для бізнесу, зв’яжіться з нами, заповнивши форму нижче.