Розробка електронних архівів документів для оптимізації документообігу та інтеграція з CRM і ERP-системами

page main image

Компанія PNN пропонує послуги зі створення, ведення та організації електронного архіву документів

Електронний архів — це система структурованого зберігання електронних документів. Основне завдання електронного архіву організації — оперативне забезпечення доступу всім відділам до необхідних документів.

Система архівування електронних документів повинна забезпечувати:

Система електронного архіву — це комплексне розв’язання перелічених вище проблем. Організація і створення правильної системи електронного архіву — непросте завдання. Система складається з необов’язкових, але бажаних складових елементів. Серцем системи є програмний продукт, скелетом – апаратна частина, а технологія – мозок.

Основні підсистеми системи електронного архіву:

Що дає електронний архів підприємства?

Наші фахівці вважають електронний архів документів найефективнішим рішенням із систематизації та забезпечення оперативного пошуку документів. У багатьох компаніях кількість документів обчислюється десятками і сотнями тисяч, а на великих сучасних підприємствах — кількома мільйонами. Організація архіву електронних документів — це оптимальне рішення цієї проблеми.