1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. CRM: переваги та ефективн...

CRM: переваги та ефективні маркетингові стратегії для впровадження

CRM розробка під замовлення

Як використовувати CRM-систему? Ось один приклад, щоб коротко пояснити принцип роботи рішення для керування взаємодією з клієнтами. Уявіть, що ви — B2B-компанія, котра має обробляти великі обсяги даних про клієнтів щодня. Тому кожен день ви дізнаєтеся про потенційні способи отримання доходу, і вам потрібно правильно обробляти та аналізувати дані, щоб збільшити продажі та конверсію. Саме для цих цілей ви можете розробити CRM-систему, щоб об’єднати розрізнену інформацію в одному рішенні.

В цій статті ми розглядаємо переваги CRM для підприємств і найбільш типові CRM. Якщо ви думали про централізацію даних поточних і потенційних клієнтів в одному просторі, будь ласка, продовжуйте читати цю статтю.

Що таке CRM-система?

CRM (система для керування взаємодією з клієнтами) охоплює технології та підходи для розвитку та керування компанією; оптимізації взаємодії з клієнтами. Система створює простір для безперервної комунікації між компанією та клієнтами — як поточними, так і потенційними. Таким чином, впровадження CRM підвищує задоволеність і лояльність клієнтів. Система є універсальною, тому кожен запит, вимога, побажання або скарга доступні для обробки співробітниками. Для клієнтів CRM вигідна з погляду кращої підтримки обслуговування/продукту та взаємодії з бізнесом.

CRM переваги рішення

Сучасне керування взаємодією з клієнтами фокусується на різних типах даних, які використовуються для інформованого та ефективного прийняття рішень. Ці дані знаходяться в різних каналах, від взаємодії з соціальними мережами та вебсайтами до електронних записів і дзвінків. Кожен канал може стати джерелом аналізу покупців, поточних потреб і переваг клієнтів.

CRM забезпечує можливість спілкування баз даних і каналів не тільки з клієнтами: вона дозволяє співробітникам комунікувати з постачальниками, підрядниками й продавцями.

Переваги розробки CRM на замовлення у 2024 році

Інструменти CRM можуть бути як хмарними, так і локальними. У будь-якому випадку система надає підприємствам численні переваги, включаючи надійний захист безпеки, доступ у режимі реального часу та оновлень. Основний перелік переваг, наступний:


Покращені продукти/послуги/досвід та обслуговування клієнтів

Глибоке розуміння потреб клієнтів лежить в основі їх відмінного обслуговування. Коли ваші співробітники мають безперервний доступ до історії купівель та взаємодії клієнтів, вони можуть надати більше пропозицій для клієнтів під час консультації. В результаті ви отримуєте підвищену лояльність клієнтів.


Кооперативна робота

Покращує співпрацю між департаментами маркетингу та продажів. Спеціальне програмне забезпечення CRM є відмінним інструментом розподілу повноважень між менеджерами відділів, та спрощенню їхньої комунікації та співпраці. Аналогічним чином менеджери по роботі з клієнтами можуть використовувати дані, вже отримані та кваліфіковані торговим представником.


Помножена продуктивність

Оскільки безліч адміністративних завдань можна легко автоматизувати за допомогою кастомної системи CRM, ваша команда може сфокусуватися на головному — генеруванні лідів і успішному завершенні проєктів. Компанія отримує конкурентну перевагу. Приклади операцій, які можна автоматизувати — email-маркетинг, реєстрація, звітність, генерація лідів та інші.


Більш точні прогнози

Усі результати продажу та маркетингу ретельно аналізуються в рамках рішення CRM; ваша команда отримує інформацію про коефіцієнти конверсії за швидкістю угоди, розміром угоди тощо. д. Це допомагає швидко з’ясувати, які стратегії працюють, а які ні. Не менш важливо, що комплексний аналіз коефіцієнтів конверсії має вирішальне значення для покращення прогнозування та прийняття обґрунтованих рішень.


Чотири типи CRM систем, які варто розглянути

Попри те, що зараз доступно більше типів рішень для покращення комунікації з клієнтами, ми перелічимо чотири основних види:

Комунікаційна CRM

Як і свідчить назва, система фокусується на спілкуванні з клієнтами, тому фахівці з продажів і маркетингу можуть отримати довідкову інформацію про клієнтів, перш ніж звертатися до них. Таким чином, система допомагає команді зробити взаємодію більш плавною та персоналізованою, що призводить до ефективних результатів.

CRM контактів

Ця система в першу чергу допомагає співробітникам збирати інформацію про клієнтів, наприклад, про робочі ювілеї або дні народження. Це допомагає встановити постійну та персоналізовану взаємодію та більш тривалий зв’язок.

CRM з лідогенерації та укладання угод

Рішення спрямовано на реєстрацію взаємодій від першого спілкування до кінцевої точки операції. CRM з лідогенерації та укладання угод визначає план дій для ваших співробітників, щоб досягнути фази укладеної угоди.

CRM для маркетингу

Такі системи містять функції автоматизації маркетингу та інструменти обслуговування клієнтів. CRM оптимізує процес індивідуального обміну повідомленнями, щоб збільшити шанси вашого бізнесу на конверсію. Якщо ви зацікавлені у впровадженні ретаргетингу, прочитайте наступну частину статті

Що таке ретаргетинг і як ви можете отримати вигоду від своєї стратегії?

CRM система для ретаргетингу працює з даними наданими самими споживачами й обʼєднує їх з іншими каналами, такими як електронна пошта, соціальні мережі та ін. Таким чином, потреба у ручному пошуку відповідей про потреби та переваги клієнтів спрощуються. Менеджери більше часу приділяють аналізу інформації з кількох каналів комунікації. Відповідно, компанії розробляють персоналізовані та ефективні маркетингові кампанії, і влучно задовольняють потреби клієнтів.

CRM-системи володіють окремим спектром ефективних стратегій, які допомагають вашому бізнесу розвиватися. Якщо ви хочете імплементувати технології, які принесуть успіх компанії, зверніться до команди PNN Soft — однієї з провідних компаній з розробки CRM.