1. Головна
  2. Послуги
  3. Розробка ПЗ на замовлення
  4. Послуги CRM консалтингу

Послуги CRM консалтингу

У PNN Soft ми дбаємо про кожен аспект CRM: від міграції до оптимізації та консолідації. Наші фахівці консультують компанії з питань планування майбутнього програмного забезпечення CRM в рамках стратегії управління клієнтами.

page main image

Експерти PNN Soft надають компаніям комплексні консультації з CRM

Консультанти CRM привносять у розробку знання, передовий галузевий досвід та технічні навички. Ми пропонуємо партнерам аналітичні рішення з оцінки споживачів, розширені інструменти комунікації та автоматизацію робочих процесів. Ці переваги призводять до збільшення продажів та покращених показників утримання клієнтів. Ми приділяємо увагу вивченню унікальних проблем компаній, цілей та процесів. Оцінюючи ці фактори, наші консультанти рекомендують найбільш відповідні рішення CRM.

Вибір системи CRM

Команда наших розробників допоможе підібрати потрібну вам систему. Ми уважно вивчаємо поточні тенденції ринку програмного забезпечення CRM, щоб запропонувати вам найбільш доцільні варіанти.

Консультації щодо впровадження CRM

Тут наше основне завдання – визначити черговість імплементації рішень та, відповідно, створити функціональність, яка дозволить вам комфортно використовувати систему CRM. Ми також аналізуємо можливі способи використання Big Data для отримання інформації щодо поведінки клієнтів.

Консультування з кастомізованих CRM

Відповідно до потреб вашого бізнесу ми запропонуємо найбільш ефективне рішення для компанії. Ми ретельно плануємо його функціональні модулі, які є основою майбутньої системи.

Консультації з міграції CRM

Якщо ви прагнете безпечно перейти на надійнішу систему з широкою функціональністю, ми допоможемо знизити ризики, пов'язані з цифровою трансформацією. PNN Soft прагне звести до нуля ризик втрати даних та інших збоїв під час міграції.

Консультації щодо покращення CRM

CRM консультант проінформує вас про всі можливості системи. Підтримуючи програмні продукти найбільш ефективно дозволяємо якісно координувати черговість процесів з організації процесів у бізнесі.

Консалтинг щодо консолідації CRM

Експерти PNN Soft CRM мають досвід надання допомоги під час переходу від кількох розрізнених CRM-систем до однієї платформи. Саме це дозволяє підприємствам уніфікувати процеси CRM у всіх відділах та командах.

CRM консультація засновані на трьох компонентах:

Операційна складова

Налаштування нагадувань, автоматизація рутинних процесів та створення шаблонів для оптимізації спілкування з клієнтами призводять до покращення обслуговування з меншими зусиллями.

Складова співпраці

CRM може активно використовуватися різними підрозділами компанії. Ми надаємо прості форми чату та стрічки активності, щоб команди могли з легкістю обмінюватися ідеями та обговорювати угоди.

Аналітична складова

Наш план полягає в тому, щоб полегшити отримання інформації з даних. Щодо цього ми приділяємо особливу увагу застосуванню аналізу продуктивності в реальному часі, прогнозного моделювання та правил сегментації клієнтів.

Консультаційні послуги з розробки CRM надаються урахуванням галузевого контексту.

У PNN Soft ми приділяємо особливу увагу посиленню безпеки даних та розробці надійної стратегії запобігання втраті даних (DLP). Також важливо забезпечити повну відповідність продукту чинним галузевим нормам. Ми застосовуємо шифрування даних, реєстрацію подій безпеки та належний контроль доступу. Ми розробляємо багаторівневу стратегію безпеки даних, залежно від набору функцій конкретної CRM-платформи.

Щоб розширити можливості вашої системи управління взаємовідносинами з клієнтами, ми надаємо низку вебаналітичних інструментів для збору даних про наявних та потенційних клієнтів. Ми реалізуємо різні точки взаємодії, які допомагають отримати уявлення про переваги та моделі поведінки клієнтів. Продовжуйте успішну цифрову трансформацію разом із командою PNN Soft, заповнивши форму нижче.