Як створити надійні e-commerce рішення? Тенденції 2021 року

page main image

Сучасні рішення для електронної комерції — чи то B2C, чи то B2B — повинні володіти зручним інтерфейсом і персоналізованим клієнтським досвідом. Пандемія COVID-19 призвела до розквіту онлайн-шопінгу, тому багато брендів змушені інвестувати в платформи для онлайн-покупок. Якщо ви прагнете зростання трафіку, розширення асортименту та цільової аудиторії, варто задуматися про створення подібної системи. Переваги вебсайтів електронної комерції не обмежуються зручністю здійснення покупок: такі рішення допомагають компаніям виходити на міжнародні ринки, аналізувати поведінку клієнтів і скорочувати витрати на просування офлайн-магазину.

Згідно зі статистикою, розширений персоналізований досвід допомагає роздрібним торговцям підвищити доходи на 25%. Але як розробити повнофункціональний інтернет-магазин, що відображає тенденції електронної комерції? І на що важливо звертати увагу при створенні системи e-commerce? Поговоримо про це сьогодні. 

Як створити ефективний вебсайт для покупок: етапи розробки програмного забезпечення для електронної комерції

Перш за все, давайте розглянемо важливі складові для створення відмінного клієнтського інтерфейсу:

Перш ніж почати співпрацю з постачальниками ІТ-сервісів, варто визначити потреби свого бізнесу та довгострокові цілі підприємства. Потім можна переходити до наступних етапів розробки:

  1. Виберіть тип платформи електронної комерції. Дуже важливо з самого початку розглянути різні плани хостингу, розширення та варіанти оплати. Проаналізуйте потреби своїх клієнтів і створіть список бажаних функцій, особливостей інтерфейсу та інших вимог. Це допоможе розробникам програмного забезпечення для електронної комерції розставити пріоритети і сконцентруватися на основних завданнях. 
  2. Створіть інтуїтивно зрозумілий дизайн вебсайту. Основна мета — розробити зручний функціональний інтерфейс, який ви зможете масштабувати на всіх пристроях для користувачів мобільних/десктопних платформ. Створення меню навігації по сайту — ключ до забезпечення легкого доступу до підкатегорій і категорій ваших товарів.
  3. Протестуйте і запустіть систему електронної комерції. Цей крок передбачає тестування всіх функцій та інструментів платформи. Зверніть увагу на зручність навігації, функціональність кодів відстеження і безпеку фінансових транзакцій перед запуском. 
  4. Просувайте інтернет-магазин. Ви можете скористатися рішеннями цифрового маркетингу, спрямованими на підвищення впізнаваності бренду і збільшення кількості гостей платформи. Можна почати з аналізу статистики візитів сайту, вивчення аудиторії, організації маркетингової кампанії на основі наявних у вас даних і email-розсилки.  
  5. Оцініть ефективність свого бізнесу. Нарешті, зосередьтеся на сильних і слабких сторонах вашої платформи. Так ви зрозумієте, чи потрібна сайту розширена функціональність або більш значні оновлення програмного забезпечення для електронної комерції. Перегляньте такі показники, як щомісячний обсяг трафіку, кількість кинутих кошиків і коефіцієнт конверсії, щоб з’ясувати, чи потрібні вам додаткові рекламні інструменти.

Провідні тенденції розробки додатків електронної комерції

solutions for retail

Настав час зупинитися на основних технологічних трендах, які мають стати частиною вашої стратегії електронної комерції у 2021. 

  1. Доповнена реальністьAR — це перший інструмент, який асоціюється з модернізацією сайтів для онлайн-покупок. Технологія дає змогу покупцям зрозуміти, який вигляд має виріб, коли ви його носите або використовуєте, тому AR популярна в додатках, присвячених моді, красі та домашньому декору. Згідно зі статистикою, 35% клієнтів купили б товари, якби могли застосувати/приміряти їх перед покупкою. Маркетологи пророкують, що доповнена реальність незабаром набуде широкого поширення і в соціальних мережах.                                                                                               
  2. Голосовий пошук. У зв’язку з появою розумних колонок все більше і більше людей використовують голосовий пошук для здійснення покупок в Інтернеті. Користувачі також схильні вдаватися до допомоги розумних помічників для вирішення повсякденних завдань. Прогнози щодо цих пристроїв вельми вражаючі. Дослідження показують, що до 2025 року 75% американських сімей матимуть голосових помічників. Зростає популярність цих гаджетів і в країнах СНД. 
  3. Штучний інтелект. Один із прикладів застосування ШІ — створення ботів, які допомагають клієнтам оформляти замовлення в будь-який час. Технологія також збирає дані, пов’язані з поведінкою відвідувачів, часом здійснення покупок і бажаними категоріями товарів. Усе це має значення, якщо ви хочете зробити інтерфейс свого сайту більш персоналізованим.
  4. Big Data. Виявлення шахрайства, управління іменами облікових записів у блогах і створення купонів — усі ці процеси можна оптимізувати завдяки технології “великих даних”. Сьогодні Big Datа вважається багатообіцяючим маркетинговим інструментом, оскільки технологія дає змогу здійснювати прогнозний аналіз і вивчати цільову аудиторію.

Послуги з розробки програмного забезпечення для електронної комерції від PNN Soft

Custom software development

PNN Soft створює програмні продукти вже 20 років, і ми відточуємо навички, щоб втілювати ідеї в новітні додатки. Команда PNN Soft реалізувала широкий спектр проєктів для різних галузей, зокрема для сфери електронної комерції. Під час розробки e-commerce платформ особлива увага приділяється безпеці.

Ми прагнемо досягти глибокого розуміння цілей та індивідуальних потреб компаній. Тому наші клієнти віддають перевагу довгостроковій співпраці.

PNN Soft використовує методології Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами та досягнення більшої гнучкості. У наші команди експертів Agile входять розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні письменники та менеджери.

Якщо Ви замислюєтеся про розробку програмного забезпечення на замовлення, зв’яжіться з нами, заповнивши форму нижче.