Впровадження цифрових технологій та аналіз великих обсягів даних дає змогу створювати принципово нові банківські продукти. Сучасні технології виходять на ринок фінансових послуг. Штучний інтелект є важливим елементом цифровізації економіки. Нині використання штучного інтелекту є значною перевагою для банківської справи. Штучний інтелект дозволяє банкам відповідати сучасним стандартам, пропонуючи інтелектуальні сервісні рішення, які можуть бути легко інтегровані в єдину систему.
Технології, засновані на штучному інтелекті, мають дедалі помітніший вплив на наше повсякденне життя. Це особливо вірно для фінансового сектора. Щоб залишатися конкурентоспроможними, існуючі банки повинні дотримуватися поточних тенденцій. За умови повної інтеграції ці можливості можуть значно підвищити залученість клієнтів, допомагаючи їм проводити фінансові операції в різних онлайн- і офлайн-контекстах за допомогою інтелектуальних рішень.
Штучний інтелект — це властивість інтелектуальних систем та інструмент, що забезпечує більш інтуїтивний процес взаємодії людини з програмами. Штучний інтелект (ШІ) дедалі частіше виступає стимулом для прогресу в технологіях і бізнесі. Він широко використовується в різних галузях промисловості і впливає практично на всі аспекти, включно з фінансовим сектором. Розвитку ШІ сприяє доступність великих обсягів даних для навчання і збільшення доступної обчислювальної потужності. Наразі штучний інтелект розглядається як майбутнє банківської галузі, що розширює можливості передових технологій.
Споживачі, зі свого боку, отримують якісніші та персоналізованіші рекомендації від служби підтримки в режимі реального часу, а також грамотніше керують своїми фінансами та інвестиціями.
ШІ найчастіше використовують для:
Крім того, фінансові організації використовують штучний інтелект при створенні чат-ботів, які відповідають на найпростіші та найчастіші запитання клієнтів. Бот може навіть швидко сформувати відповідь, ґрунтуючись на перевагах та інтересах клієнта.
На думку експертів, штучний інтелект може вирішити кілька нагальних проблем у фінансовій галузі. Для користувачів це може означати поліпшення сервісу, а для фінансових установ — збільшення клієнтської бази, зниження витрат і оптимізацію бізнес-процесів.
Перше враження від фінтеху асоціюється з чимось складним. Однак це стало частиною нашого повсякденного життя. Віддалене оформлення кредиту, переказ грошей через систему швидких платежів та інвестиції на фондовому ринку онлайн — усе це успішні приклади фінансових технологій. Фінансові технології (фінтех) — це цифрові інновації у фінансовому секторі. Революційні зрушення в мобільних та інтернет-технологіях призвели до його ефективного розвитку. Fintech — одна з компаній, що надають фінансові послуги з використанням цифрових технологій. Наприклад, онлайн і мобільні банківські послуги, а також електронні та мобільні платежі (поза банками).
У сучасному світі роль фінтеху стрімко зростає. Яскравим прикладом стало замовлення таксі або їжі через мобільний застосунок із можливістю онлайн-оплати.
Використання штучного інтелекту у фінтеху якісно змінює цю галузь. Технології, засновані на штучному інтелекті, дають змогу учасникам фінансового ринку здійснювати справжні технологічні прориви. Включаючи:
Давайте розглянемо деякі приклади використання ШІ у фінтеху, щоб зрозуміти, чому його використання стає глобальною тенденцією в цифровізації фінансового сектора:
В умовах жорсткої конкуренції у фінансовому секторі сучасне програмне забезпечення, що базується на штучному інтелекті, допоможе підвищити конкурентоспроможність вашого бізнесу та залучити нових клієнтів. Впровадження штучного інтелекту дасть змогу банкам масштабувати фінансові системи. Це актуально, враховуючи прогнозоване зростання кількості фінансових транзакцій. Сьогодні ця технологія стрімко розвивається, впроваджуючи все більше нових інструментів. Таким чином, штучний інтелект стає пріоритетом для фінансового сектора майбутнього.