Сьогодні поряд із телевізійною рекламою, радіо та відео роликами, поліграфічною продукцією, публікаціями в ЗМІ, інтернет і зовнішньою рекламою, дедалі популярнішим стає ще один вид реклами – промо-додатки на мобільних пристроях.
На відміну від вищезазначених видів реклами, промо-додаток дає змогу включити користувача в безпосередню взаємодію з пропозицією або продуктом компанії.
В активі компанії PNN Soft кілька проєктів зі створення промо-додатків для вітчизняних і зарубіжних компаній. Клієнти PNN Soft стверджують, що такі додатки користуються великим інтересом з боку користувачів і дають змогу ефективно просувати нові продукти та послуги компанії.
Промо-додаток опитувальник від компанії PNN Soft.
iPad-застосунок для просування продуктів і послуг компанії за допомогою спеціальних запитань, поряд з основною інформацією про компанію, для привернення уваги клієнтів до нової лінійки продуктів. Застосунок забезпечує одночасний потік відео, статичну інформацію у вигляді запитань, відповідей на вибір і тексту, анімацію тексту, різні ефекти переходу від картинки до відео та інші, звукові ефекти для представлення інформації.
За допомогою додатку, можна проводити опитування фокус-груп для визначення смаків і вподобань користувачів, прогнозування, аналізу та створення нових продуктів. Інтерактивний спосіб подання інформації, що використовується в додатках, є одним із найефективніших. Інформація сприймається ніби в режимі діалогу з її джерелом, що дає змогу задіяти не тільки органи чуття (як у випадку зі стандартною рекламою), а й мислення, логіку, емоції користувачів. Завдяки такому комплексному впливу ефект від використання промо-додатку перевершує будь-який зі стандартних способів реклами.