1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. Як програмні рішення та т...

Як програмні рішення та технології покращують шопінг

page main image

Безліч компаній оптимізують технологічні рішення, щоб забезпечити клієнтам інтуїтивно зрозумілий досвід покупок. Побоювання, пов’язані з покупками в офлайн-магазинах, спонукали власників бізнесу вивчати технологічні тенденції в роздрібній торгівлі та стимулювати онлайн-продажі. Численні локдауни по всьому світу призвели до закриття рекордної кількості торгових точок. За даними ООН, сектор електронної комерції пережив значний сплеск: з 16 до 19% у 2020 році.

E-commerce solutions

Оскільки підприємства змушені тимчасово або назавжди закривати свої фізичні магазини, новітні рішення для підтримання рівня задоволеності клієнтів та обсягів продажів особливо актуальні. У цьому пості ми детально розглянемо технологічні рішення для роздрібної торгівлі, які сприяють зростанню бізнесу. Ми також зосередимося на розгляді найбільш помітних технологічних тенденцій.

Як програмне забезпечення допомагає вивести бізнес на новий рівень ефективності

Чи справді ви потребуєте розробки ІТ-рішення? Ми склали список із кількох запитань, щоб допомогти вам визначитися.

Software development services

Зловили себе на тому, що відповідаєте «так»? Саме час задуматися про цифровий перехід.

Ваш перший крок — створення надійної стратегії безпеки для захисту бази даних. Надійну розробку програмного забезпечення для роздрібної торгівлі неможливо уявити без інструментів для виявлення підозрілої активності. Команда досвідчених тестувальників допоможе Вам виявити слабкі місця та зробити систему стійкою до кібератак. Повертаючись до передових технологій та систем, що заслуговують на увагу, варто відзначити такі:

  1. Системи Point of Sale. Іншими словами, роздрібні інтернет-магазини, які дають змогу здійснювати онлайн-продажі. Ці рішення по праву вважаються базою e-commerce. Сучасні POS-платформи мають кілька важливих складових:

Shopify, Lightspeed и Magestore — найкращі у світі приклади POS, які у всіх на слуху.

     2. Системи управління ланцюгами поставок (SCM). Якщо ви хочете підвищити ефективність бізнесу, знизивши витрати при цьому, — вивчіть SCM докладніше.

Використовуючи SCM, ви зможете координувати важливі логістичні етапи:

Walgreens Boots Alliance Inc., друга за величиною мережа аптек у США, впровадила SCM, який використовує аналітику та дані для прогнозування поведінки клієнтів. У результаті компанія може заздалегідь розраховувати сезонні поставки ліків, що відпускаються без рецепта.

       3. Рішення IoT. Аналіз поведінки покупців і створення розумних магазинів неминуче призводить до збільшення кількості прибутку. Більш того, Інтернет речей важливий для відстеження стану товарів та оптимізації управління запасами. Американський мегабренд універмагів Nordstrom Local пішов ще далі, використовуючи IoT для персоналізованої взаємодії з покупцями. Клієнти надсилають дошки натхнення стилістам, а фахівці знаходять безліч відповідних варіантів у найближчому магазині Nordstrom. Після узгодження з покупцем конкретного вбрання кравці коригують дизайн за необхідності. Нарешті, клієнти отримують онлайн-замовлення.

       4. Додатки на базі штучного інтелекту та Big Data. Дані системи незамінні, коли йдеться про точні прогнози продажів і зменшення відтоку клієнтів. За допомогою ШІ Ви також можете прискорити процес покупок. Наприклад, додаток Jetblack від Walmart було створено для придбання товарів за допомогою текстових повідомлень. Сервіс здатний оперативно виконувати запити на покупки, істотно заощаджуючи час клієнтів.

Актуальні тенденції роздрібної торгівлі

AI-and-Big-Data-applications
  1. Машинне навчання (Machine learning)

Machine Learning знижує складські та логістичні витрати та допомагає уникнути загромадження товарних запасів. Amazon, зокрема, використовує цю технологію для відстеження несподіваних змін попиту. Технологічні рішення для замовлення та доставки на базі ML допомагають підтримувати стійкість виробництва та споживання. Косметична мережа «Рів Гош» тестувала ML-систему для прогнозування поведінки клієнтів. За допомогою алгоритмів визначається, хто з власників карт лояльності незабаром зробить покупку. Більш того, машинне навчання дає змогу скласти прогноз про купівлю конкретних товарів. Точність особистих товарних рекомендацій у ритейлера становить — понад 30%.

  1. Доповнена реальність та віртуальні примірочні

Оскільки COVID-19 ускладнює використання підходу «try before you buy», доповнена реальність зараз переживає свої найкращі часи. Додаток AR-Watches пропонує покупцям приміряти гаджети, не виходячи з дому. Щоб почати віртуальну примірку, потрібно всього лише прикласти зап’ястя до позначок, надрукованих на ремінці. Ще 7 років тому Home Depot створили мобільний застосунок, у якому покупці оцінюють, як вподобані меблі впишуться в домашній інтер’єр. У результаті конверсія з відвідувача в покупця зросла у 2-3 рази.

  1. Персональна взаємодія, заснована на data science

Створення персоналізованого досвіду покупок починається з обробки даних про споживачів. Чат-боти, керовані НЛП — сучасні помічники, покликані спілкуватися з клієнтами, ділитися рекомендаціями, допомагати переміщатися сайтом і відстежувати замовлення.

  1. Роботи та автономні транспортні засоби

Наостанок хочемо розповісти про робота DAL-e, розробленого компанією Hyundai в січні. DAL-e взаємодіє з клієнтами, щоб допомогти їм обрати ідеальний автомобіль у корейському автосалоні. Крім того, робот швидко виявляє клієнтів без маски та радить негайно вдягнути засіб особистого захисту.

retail-programming-solutions

У нас достатньо досвіду для створення торгових майданчиків в Інтернеті

PNN Soft створює програмні продукти вже понад 20 років, ми невпинно продовжуємо вдосконалювати навички, щоб втілювати ідеї в новітні рішення та послуги. Під час співпраці особлива увага приділяється безпеці та ІТ-підтримці.

A team of developers

Ми орієнтовані на глибоке вивчення довгострокових цілей, особливостей та потреб компаній-партнерів. Тому наші клієнти віддають перевагу довгостроковій співпраці.

PNN Soft обирає методології Agile, Scrum і RAD для ефективної взаємодії з клієнтами, задоволення потреб замовників і досягнення більшої гнучкості. До груп експертів Agile входять розробники програмного забезпечення, дизайнери графічного інтерфейсу, тестувальники, технічні копірайтери та менеджери.

Якщо Ви хочете найняти розробників у Східній Європі, заповніть форму нижче.