Огляд Проєкту Amway CRM
CRM (управління взаємовідносинами з клієнтами) – вебсистема для торгових систем для управління боргами, скаргами, коментарями та документами клієнтів. Інтерфейс користувача CRM – це вебклієнт, який використовує інтернет-браузер для доступу до системи.
Серверна частина забезпечує функціональність на основі ролей для різних типів користувачів.
Технічні особливості:
- Цільова серверна платформа: Windows 2003 Server, IIS 6.0 і вище.
- Цільові браузери: IE 6.0 and Fire Fox 1.0.
- GUI фреймворк: ASP.Net 2.0.
- Бази даних: SQL сервер.
- Доступ до інформації: ADO.Net.
- GUI особливості: DHTML, AJAX.
- Ресурси локалізації: resx-файли.
Особливості бізнес-логіки:
- Управління клієнтськими заборгованостями, скаргами, коментарями та документами.
- Розмежування прав доступу до фреймворку.
- Система звітності на основі генерування файлів Microsoft Excel.
Управління та ресурси:
- Терміни реалізації (versions 1.0 – 2.2): 2005 – 2008
- Ресурси: 1 керівник проєкту, 4 розробники та 1 тестувальник
- Методологія розробки: адаптований RUP
PNN Soft надає послуги з розробки CRM, ERP та інших систем на замовлення.