1. Головна
  2. Компанія
  3. Блог
  4. Інтеграція динамічної CRM...

Інтеграція динамічної CRM з сучасними технологічними рішеннями: покроковий гайд

Integrating Dynamic CRM with Modern Tech Solutions

PNN Soft вже неодноразово писала про розробку CRM-рішень. Ми обговорили нюанси роботи системи та її використання в різних сферах бізнесу. По-перше, наші глибокі знання та інтерес до теми обумовлені, перш за все, нашим досвідом в розробці користувальницьких CRM-систем. По-друге, зростає попит на це рішення серед бізнесу. Ми спеціалізуємося на розробці CRM на замовлення. Основне завдання PNN Soft – адаптувати систему до унікальних потреб компанії та впровадити її відповідно до специфікацій і ресурсів замовника. Для отримання додаткової інформації про те, що таке CRM-система, її роз’яснення та переваги, відвідайте наш блог, де ми детально розкриваємо дану тему.

Питання інтеграції CRM

Процес інтеграції залишається важливим, незалежно від того, яку систему управління відносинами з клієнтами вибирає бізнес. Якісний процес в кінцевому підсумку дозволить реалізувати весь потенціал системи та ефективно її використовувати. Однак, чим складніше і ширше CRM, тим більше часу займає процес інтеграції.  Крім того, введення в оману або нехтування деякими етапами інтеграції може дорого коштувати компанії.

Умовно ми можемо виділити дві групи: безшовна інтеграція системи з іншими бізнес-інструментами та пряме впровадження CRM-системи в компанії з ретельною підготовкою. Для розробки користувальницької CRM-системи і її подальшої інтеграції ми рекомендуємо вам звернутися в IT-компанію за консультаційними послугами по CRM для вашого бізнесу.

Це покрокове керівництво призначене для роз’яснення процесу інтеграції динамічної CRM з сучасними технологічними рішеннями шляхом надання інформації та рекомендацій.

Переваги інтеграції CRM, як комплексний контроль

Послуги з інтеграції CRM надають багато переваг для бізнесу. Робота з потенційними або постійними клієнтами передбачає участь різних підрозділів компанії. У кожного з них, директора з продажу, керівника відділу маркетингу або менеджера по CMM, є свій винятковий інтерес. Високоякісна інтегрована CRM дозволяє фахівцям відстежувати та управляти різними етапами продажів окремо, направляючи їх до спільної мети – підвищення ефективності бізнесу. Доступ до даних і аналізу в режимі реального часу дозволяє більш ефективно приймати рішення і здійснювати стратегічне планування. Управління взаємовідносинами з клієнтами дає всебічне уявлення про потреби цільової аудиторії та про те, які з цих потреб можуть бути задоволені пропозицією компанії на ринку. 

Переваги CRM

Як поєднати ефективний CRM з іншими інструментами

З чого почати і як рухатися далі. Зверніть увагу на інтеграцію програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами зі сторонніми програмами та бізнес-інструментами. По-перше, слід зазначити, що не всі перелічені нижче рішення повинні бути беззастережно інтегровані у вашу CRM-систему. Послідовність використання інструментів залежить від виду діяльності. Ми надамо список найбільш поширених інструментів для спільної роботи з CRM.

Такі канали комунікації, як електронна пошта, телефон, соціальні мережі та онлайн-чат, полегшують роботу. Комунікація є ключовим фактором продажів, оскільки навіть при найвищій якості реклами ви можете втратити клієнтів, якщо будете нехтувати каналами комунікації. Бізнес може відстежувати всі етапи комунікації з клієнтами на будь-якому етапі та не втрачати потенційних споживачів. Крім того, це підвищує їх залучення та лояльність.

Маркетингові канали, інтегровані в CRM, можуть включати інструменти управління потенційними клієнтами, інструменти прогнозування, форми та опитування. Це полегшує перевірку чинних контактів зі споживачами та вивчення їх потреб.

Інтеграція з системами бізнес-аналітики дозволяє аналізувати дані, створювати звіти та виконувати прогнозну аналітику, надаючи цінну інформацію для прийняття стратегічних рішень.

Платформи електронної комерції: інтеграція з платформами електронної комерції дозволяє компаніям відстежувати взаємодію з клієнтами, відстежувати історію покупок і надавати персоналізовані рекомендації, засновані на поведінці в минулому.

Інтеграція API сама по собі вимагає особливої уваги, тому ми розглянемо її в наступному параграфі.

Що таке інтеграція CRM API та чому вона важлива?

API – це набір протоколів та інструментів, які дозволяють різним програмним системам взаємодіяти між собою. Інтегруючи CRM-системи з іншими програмами, підприємства можуть автоматизувати робочі процеси, синхронізувати дані та покращувати функціональність.

Дотримуйтесь загальних рекомендацій щодо інтеграції CRM

Інтеграція CRM-системи в компанію вимагає багато часу і витрат, тому важливо підготуватися завчасно. Тому для реалізації подібних завдань ви можете звернутися до фахівців. PNN Soft має великий досвід у розробці та інтеграції CRM-систем.

Існує 4 “золотих правила” для інтеграції CRM:

Оцінка ресурсів та програмного забезпечення. Проведіть комплексну оцінку бізнес-вимог, технічних обмежень та очікувань зацікавлених сторін. Чи відповідає CRM-система вашим вимогам і, чи може вона задовольнити потреби бізнесу на поточному етапі?

Планування та інформування. Співробітники компанії повинні бути проінформовані та готові до підключення або переходу на нову CRM-систему. Графік інтеграції повинен бути чітким і відображати навіть найнезначніші етапи підготовки.

Попереднє налаштування (запуск базової конфігурації програмного забезпечення). Визначення правил відповідності даних для забезпечення безперебійної передачі даних та синхронізації між CRM та іншими системами. Зіставлення полів, об’єктів і робочих процесів для забезпечення узгодженості та точності.

Пошук і вирішення проблем, якщо такі існують. Перший процес тестування, в ході якого розробники тестують систему на території компанії.

Продовжуйте розробку та налаштування. Під час цього процесу команда розробників може впровадити Додаткові API та інструменти аналізу.

Ми перевіряємо, як працює система на різних рівнях доступу. Ми тестуємо програму при високому і низькому навантаженні.

Навчання персоналу і плавна інтеграція системи в компанію. CRM-системи можуть бути досить складними й складатися з переліку компонентів. Персонал повинен бути обізнаним про систему та її компоненти та вміти гнучко її використовувати або навчати нових співробітників. Крок за кроком впроваджуйте інтеграцію, щоб мінімізувати збої та забезпечити плавний перехід. Поступова інтеграція зводить до мінімуму збої та забезпечує плавний перехід.

Етапи інтеграції CRM

Ознайомлення з Dynamics 365

Dynamics 365 об’єднує функції ERP (планування ресурсів підприємства) і CRM в рамках єдиної платформи. Dynamics 365 Customer Engagement – це сучасний і комплексний інструмент для управління різними процесами в компанії. Інтеграція Dynamics 365 зазвичай включає ті самі етапи впровадження, що й описані вище. Розробникам і співробітникам важливо ознайомитися з документацією по програмному забезпеченню перед початком інтеграції. Це потужний інструмент, який легко інтегрується з іншими продуктами Microsoft.

Підготовка до інтеграції з вебсайтом CRM

Визначте цілі та завдання інтеграційного проєкту, включаючи бажані результати та переваги. Це дозволяє всебічно оцінити ресурси компанії та програмного забезпечення. В результаті бізнес-інтеграція з CRM знижує ризик виникнення помилок в процесі та забезпечує плавне впровадження системи в практику компанії. Поетапний підхід оптимізує розподіл ресурсів і підвищує кінцеву ефективність підрозділів. І, нарешті, важливий постійний моніторинг ефективності. Регулярно проводьте моніторинг ключових показників ефективності (KPI) і метрик, щоб оцінити вплив інтеграції CRM на бізнес-результати. 

PNN Soft має більш ніж 20-річний досвід роботи та впровадила CRM-рішення в різних напрямках. Ми запрошуємо вас ознайомитися з нашим портфоліо на цю тему. Для отримання консультації з розробки та інтеграції CRM-системи, будь ласка, заповніть контактну форму нижче.