З досвіду наших клієнтів, автоматизація в банківській сфері дає змогу скоротити кількість помилок, пов’язаних із людським фактором, більш ніж на 90%. Процес розробки базового застосунку для банкінгу зазвичай займає від 3 до 4 місяців. Але які плюси приносять рішення для банків і фінансових установ у довгостроковій перспективі?
Відкриття проєкту
Надійне програмне забезпечення для управління кредитами містить механізми ухвалення рішень щодо кредитів, видачу кредитів і реєстрацію, модулі розрахунку кредитів тощо. Краще почати процес розробки з вивчення життєвого циклу кредитування та проведення всебічного бізнес-аналізу. Ґрунтуючись на початкових вимогах і потребах компанії, складіть дорожню карту (візуалізацію вашої стратегії). Аналітики PNN ретельно вивчають і перевіряють кредитну історію та платежі й опрацьовують механізми кредитування.
Дизайн і розробка
Досягнувши єдиної думки з усіма членами команди, компанія-провайдер приступає до процесу розробки, дотримуючись структури розбивки робіт і дорожньої карти. Вкрай важливо надавати клієнтам звіти про виконані ітерації та виконану роботу для оцінки прогресу. Переконайтеся, що ваш цикл розробки дає змогу оперативно керувати змінами.
Тестування та UAT
Починаючи з перших ітерацій, необхідно проводити тестування, включно зі своєчасним виявленням помилок, їх виправленням і схваленням користувачами. Останнє корисно для оцінки рівня задоволеності клієнтів перед релізом застосунку. Щоб зробити це ефективно, вам необхідно заздалегідь створити детальну стратегію тестування — вона повинна містити точний опис масштабу проєкту, вимог і складності робочого навантаження.
Розгортання (підготовка рішення для роботи на різних пристроях) і запуск
На цьому етапі розробник ретельно вивчає ІТ-інфраструктуру, щоб виявити прогалини, вразливості або технічні проблеми. Таким чином завдяки аудиту у команди з’являється список рекомендацій щодо модифікації наявної інфраструктури для підготовки до розгортання. Успішний запуск також передбачає підготовку призначеної для користувача документації, узгодженої на першому етапі проєкту.
Оперативне виявлення та відстеження шахрайських дій — першорядні кроки для запобігання крадіжки даних. Як розробити складну та послідовну стратегію боротьби з шахрайством і вразливостями безпеки та всебічно спостерігати за кожним бізнес-процесом? Розглянемо основні стратегії захисту вашого ПЗ і даних користувачів:
Навчання основам кібербезпеки
Під час навчання дуже важливо розглядати можливі хакерські атаки, щоб навчити персонал визначати недоліки і справлятися з потенційними небезпеками. Інша сфера вивчення пов’язана з тим, як зменшити кількість людських помилок, які можуть призвести до витоку даних або переривання з’єднання.
Надійні перевірки особистості
З яких етапів складається процес прийняття рішення про онлайн-кредитування? Перш за все, отримання інформації про ліди, історію або кредитний рейтинг, а також перевірки чорних списків банків і кредиторів. Для ідентифікації людини ви можете використовувати технологію зіставлення осіб (тобто перевіряти, чи збігаються біометричні дані особи з фотографією в посвідченні особи/паспорті/водійських правах). Перевірка особи дає змогу банкам і фінансовим установам розставляти пріоритети серед позичальників і не витрачати час на обслуговування неплатоспроможних клієнтів. Також слід інформувати користувачів про те, які дані вони можуть запитувати, не ризикуючи безпекою.
Сучасна аналітика шахрайства
Виберіть відповідне програмне забезпечення, здатне передбачити шахрайські дії та виявляти підозрілу поведінку в режимі реального часу. Ваша система повинна виявляти ботів і шкідливе ПЗ і негайно перевіряти проксі. Важливо також аналізувати безпеку кожного з елементів системи — наприклад, якщо ви вирішили придбати платіжний шлюз у аутсорсинг-команди, уважно вивчіть умови безпеки вашого постачальника.
Модернізовані рішення для банкінгу
Серед найактуальніших проблем платформ для банків і фінансових установ — слабкий моніторинг шахрайства, прогалини в підтримці клієнтів, тривале опрацювання рішень щодо кредиту та застарілі інтерфейси. ІТ-фахівці PNN Soft надають клієнтам детальний бізнес-аналіз і зручний користувацький інтерфейс. Ми прагнемо усунути всі відволікаючі фактори, щоб нічого не перешкоджало виконанню завдань і модернізацію робочих процесів.
Фінтех-платформи з технологіями машинного навчання та штучного інтелекту
Фінтех-індустрія безпосередньо впливає на глобальні ІТ-тренди, надаючи клієнтам інноваційні надінтелектуальні рішення для грошових переказів, кредитування тощо. Команда PNN Soft має великий досвід інтеграції рішень на основі блокчейну, машинного навчання та штучного інтелекту. Ці технології можуть застосовуватися для створення передових послуг з управління кредитуванням з безпечною обробкою даних, високою операційною ефективністю, дотриманням нормативних вимог і швидким життєвим циклом кредиту.
Оптимізація платформ для кредитування, створених на базі основних рішень для банкінгу
Наші фахівці також володіють навичками інтеграції, налаштування та модернізації кредитних платформ для основних банківських рішень. Ми аналізуємо нові стандарти і правила для різних фінансових установ, щоб оцінювати і модернізувати системи стягнення боргів, управління кредитуванням і видачею кредитів.
Програмне забезпечення для прийняття рішень щодо кредиту
Роботизована автоматизація процесів і штучний інтелект допомагають банкам, іпотечним фірмам, кредитним і фінансовим компаніям покращувати комунікацію з клієнтами, досягати вищих показників повернення і забезпечувати краще управління ризиками. У результаті банки швидше ухвалюють рішення про схвалення кредиту або відмову від нього. У PNN Soft ми надаємо клієнтам індивідуальну розробку, прагнучи задовольнити очікування і потреби в найкоротші терміни. Якщо якесь із перерахованих вище рішень допоможе модернізувати роботу Вашої компанії, залиште заявку на розробку, заповнивши форму нижче.