Створення системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) на власній платформі PortalBase компанії PNN Soft

page main image

CRM (Customer Relationship Management) – система управління та обліку інформації під час роботи та взаємодії з клієнтами

Основна мета розробки CRM-систем – це поліпшення якості обслуговування клієнтів, за допомогою автоматизації рутинних процесів збору та зберігання інформації про взаємодію з клієнтами, що призводить в кінцевому підсумку до вдосконалення бізнес-процесів вашого бізнесу. Компанії, які використовують систему, з легкістю оперують інформацією про ступінь зацікавленості їхніми послугами серед своїх цільових аудиторій. CRM допомагає реалізувати аналіз попиту на ваші послуги та товари, а це крок на шляху розвитку та процвітання Вашого бізнесу.

Компанія PNN Soft здійснює розробку і впровадження гнучких і легко налаштовуваних CRM-рішень для різних корпоративних сегментів ринку, базуючись на перевагах замовників.

Як програмну платформу, що дає змогу автоматизувати і прискорювати процес розробки CRM-рішень, використовуються розроблені компанією PNN компоненти на базі власної програмної бібліотеки PortalBase.

Переваги CRM-систем компанії PNN:

CRM не тільки дає змогу планувати продажі, враховувати побажання і критику клієнтів та аналізувати попит, завдяки системі централізованого обліку клієнтів, топ-менеджери і власники мають прямий доступ до всіх учасників бізнес-процесів своєї компанії.