Якісна комунікація та ефективна співпраця становлять безумовні цінності сучасного світу. Нині неможливо уявити сферу, в якій ці вміння не стали б у пригоді. Але коли йдеться про бізнес, налагоджена комунікація співробітників усередині компанії, правильна взаємодія з клієнтами на регулярній основі стають необхідністю. Проте статистика показує, що 86% опитаних керівників і підлеглих вважають саме брак правильної взаємодії та погану комунікацію основними причинами збоїв у роботі компанії. І тільки 52% маркетологів змінюють свої стратегії залежно від зворотного зв’язку.
Розробка інтранет-порталу дає змогу організувати відповідні умови для роботи та підвищити якість послуг. Отже, у міру зростання бізнесу прибуток компанії зростає.
Ви, можливо, чули про некомерційні вебпортали та СMS-системи, створені спеціально для великого бізнесу та підприємств, щоб оптимізувати роботу співробітників, автоматизувати рутинні завдання та полегшити роботу з контентом? Якщо ні, пропонуємо вам дізнатися більше про вебпортали та їхню відмінність від вебсайтів тут. Багато сучасних компаній також потребують того, щоб керувати робочими процесами та здійснювати контроль за роботою персоналу належним чином. Вебпортали, розроблені фахівцями з великим досвідом роботи, дають змогу досягти цих цілей та повністю реалізувати потенціал вашого підприємства. Ця стаття допоможе вам дізнатися, які три типи корпоративних рішень покращують комунікацію в рамках компанії. До того ж, вони допомагають у взаємодії з клієнтами.
На відміну від безлічі комерційних порталів, спеціалізована розробка програм проводиться з урахуванням особливостей бізнесу, щоб надалі сфокусуватися на індивідуальних потребах вашого підприємства. До того ж, такі портали безпечніші, адже бази даних захищені від проникнення ззовні. Ще один аргумент на користь розробки програми на замовлення – можливість безпосередньо брати участь у створенні інтерфейсу. Хто, як не власник підприємства, допоможе організувати систему найефективніше?
Давайте розглянемо варіанти сучасних вебпорталів та їхні функціональні особливості.
Крім запропонованих вище варіантів, ви також можете створити власний програмний продукт, що поєднує багато рис і корпоративного порталу, та СRM.
Архітектура інтранет-сайту має одну точку доступу, яка, зазвичай, ґрунтується на мережі. Як ви вже знаєте, створення корпоративного порталу дає змогу підвищити ефективність роботи команди. Раніше ми вже згадували про функціонал подібних систем. Але давайте розглянемо докладніше, які інструменти та ресурси дають змогу інтранет-платформам оптимізувати роботу співробітників:
На відміну від робочих соціальних мереж, корпоративні рішення цього типу націлені не тільки на підвищення якості комунікації, а й на забезпечення контролю за виконанням поточних завдань.
Системи управління взаємовідносинами з клієнтами діляться на 3 категорії. Кожна з них має низку своїх переваг:
Пам’ятайте, що дуже важливо створити систему управління взаємовідносинами з клієнтами, яка зможе обробляти великі обсяги інформації. Створюючи СRM, думайте про розвиток на перспективу, адже портал має оптимізувати роботу бізнесу в міру його зростання. Необхідно, щоб система швидко відбирала й аналізувала дані про клієнтів, коли йдеться про використання показників у маркетингу або продажах. Зверніть увагу на інші особливості хорошої CRM: просту інтеграцію, масштабованість, а також можливість швидкого налаштування платформи. Оскільки особливості та потреби вашої компанії мають враховуватися під час розробки, створення CRM-систем із широким функціоналом – ще один не менш важливий момент.
Розробка HR-рішень зароджувалася в 70-х роках, а справжній прорив у сфері програмного забезпечення системи стався в 90-х. Відтоді портали постійно видозмінюються та вдосконалюються. Незважаючи на те, що кілька років тому ціни на розробку HR-сайтів були доволі високими, зараз створення подібних платформ стало доступним навіть для невеликих компаній. Сучасні системи управління персоналом містять безліч різних інструментів, ресурсів і опцій. Однак базова платформа складається, як правило, з розрахунку заробітної плати, ведення обліку та створення тимчасових міток. Ці складові можуть і комбінуватися для зручності користувачів. На відміну від базового варіанту, розширена система для автоматизації HR дасть вам змогу:
Ви можете розробити Систему управління персоналом (HRMS) або Інформаційну систему (HRIS), залежно від індивідуальних бізнес-потреб. Крім цього, є варіант створення програмного забезпечення для управління персоналом (HRS), яке поєднує в собі можливості обох систем.
Перший тип (HRMS) містить динамічні дані, такі як анкети, опитувальники, функції управління навчанням та огляди продуктивності. Передовий компонент управління талантами, що допомагає в навчанні персоналу, управлінні продуктивністю та плануванні кар’єри є невід’ємною частиною цієї платформи. За допомогою системи управління талантами набагато простіше не тільки обирати підходящих кандидатів, а й відточувати навички всієї команди, розвивати потенціал і аналізувати перспективи кожного з членів компанії.
HRIS зберігає статичну інформацію, наприклад, номери соціального страхування, зарплати та адреси. Система дає змогу налагодити документообіг, звітність та адміністрування. Окремий плюс у тому, що обслуговування сайтів такого формату коштує порівняно недорого.
Ознайомтеся з нашими недавніми проєктами, щоб дізнатися більше про досвід розробки корпоративних сайтів.
Якщо вас цікавить розробка CRM на замовлення, тут можна побачити приклади наших систем:
Наша компанія розробляє програмне забезпечення з 2001 року, і ми постійно вдосконалюємо навички для досягнення найкращих результатів.
Створення CMS-системи – це ключ до вирішення тимчасових негараздів. Однак, чим більше ефективних порталів Ви використовуєте, тим перспективнішим стає Ваш бізнес.