Інноваційні корпоративні рішення для організації праці у вашій компанії

page main image

Якісна комунікація та ефективна співпраця становлять безумовні цінності сучасного світу. Нині неможливо уявити сферу, в якій ці вміння не стали б у пригоді. Але коли йдеться про бізнес, налагоджена комунікація співробітників усередині компанії, правильна взаємодія з клієнтами на регулярній основі стають необхідністю. Проте статистика показує, що 86% опитаних керівників і підлеглих вважають саме брак правильної взаємодії та погану комунікацію основними причинами збоїв у роботі компанії. І тільки 52% маркетологів змінюють свої стратегії залежно від зворотного зв’язку. 

corporate-solutions-for-business

Три перевірених рішення для збільшення прибутку вашого бізнесу. Як створення СMS-системи впливає на ефективність вашого бізнесу?

Розробка інтранет-порталу дає змогу організувати відповідні умови для роботи та підвищити якість послуг. Отже, у міру зростання бізнесу прибуток компанії зростає.

Ви, можливо, чули про некомерційні вебпортали та СMS-системи, створені спеціально для великого бізнесу та підприємств, щоб оптимізувати роботу співробітників, автоматизувати рутинні завдання та полегшити роботу з контентом? Якщо ні, пропонуємо вам дізнатися більше про вебпортали та їхню відмінність від вебсайтів тут. Багато сучасних компаній також потребують того, щоб керувати робочими процесами та здійснювати контроль за роботою персоналу належним чином. Вебпортали, розроблені фахівцями з великим досвідом роботи, дають змогу досягти цих цілей та повністю реалізувати потенціал вашого підприємства. Ця стаття допоможе вам дізнатися, які три типи корпоративних рішень покращують комунікацію в рамках компанії. До того ж, вони допомагають у взаємодії з клієнтами.

На відміну від безлічі комерційних порталів, спеціалізована розробка програм проводиться з урахуванням особливостей бізнесу, щоб надалі сфокусуватися на індивідуальних потребах вашого підприємства. До того ж, такі портали безпечніші, адже бази даних захищені від проникнення ззовні. Ще один аргумент на користь розробки програми на замовлення – можливість безпосередньо брати участь у створенні інтерфейсу. Хто, як не власник підприємства, допоможе організувати систему найефективніше?

Давайте розглянемо варіанти сучасних вебпорталів та їхні функціональні особливості.

  1. Корпоративні портали або інтранет-платформи створюються для оптимізації роботи колективу й автоматичного виконання рутинних процесів. Цей тип вебпорталів особливо актуальний для великих підприємств із кількома відділами, коли для досягнення спільної мети компанії потрібно якісно виконати безліч проєктних завдань. Отже, для спільної роботи з різними зонами відповідальності важливо налагодити повноцінну і безперервну комунікацію. Створення внутрішнього сайту – справжня необхідність для банків і фінансових компаній з великим потоком клієнтів та обігом коштів. Корпоративні платформи дають змогу зберігати всю потрібну інформацію в одному місці, що суттєво заощаджує час працівників. Крім того, якщо ваші колеги регулярно виконують одноманітну роботу, система допоможе їм концентруватися на складніших процесах завдяки автоматизації щоденних рутинних завдань. Але ж це ще й можливість запобігання людським помилкам. І важливий момент: у разі потреби команда розробників удосконалить вашу платформу.
  2. Розробка CRM незмінно користується попитом серед торгових підприємств, а також у рекламній сфері та маркетингу. Якщо ваша компанія регулярно стикається з великою кількістю потенційних клієнтів, варто задуматися про впровадження СRM-системи. Платформа допоможе скоординувати взаємодію між службою підтримки клієнтів і відділом продажів. Зручність цієї платформи полягає в тому, що вона дає змогу розмістити інформацію про покупців у єдиній базі даних зі швидким доступом для кожного зі співробітників. Таким чином, важливі відомості не загубляться, а високий рівень організації системи допоможе працівникам швидше виконувати звичні процеси та довше залишатися продуктивними.
  3. HR-платформа для управління персоналом – ще один корисний інструмент для забезпечення постійної взаємодії між учасниками команди. Автоматизація процесів управління персоналом позбавляє НR-співробітника від необхідності вводити тонни інформації вручну, а ще займатися заповненням журналу відвідуваності та складати графіки відпусток. Крім цього, система вміє автоматично сортувати резюме кандидатів і відстежувати статус їхніх заяв. HR-платформа дає змогу правильно розпоряджатися робочим часом. Якщо ваш бізнес тільки починає розвиватися, вона посприяє формуванню філософії компанії та правильному донесенню корпоративних правил, засад і цінностей.

Крім запропонованих вище варіантів, ви також можете створити власний програмний продукт, що поєднує багато рис і корпоративного порталу, та СRM.

Corporate Portals development, CRM development

Так у чому ж основні переваги корпоративних систем?

Архітектура інтранет-сайту має одну точку доступу, яка, зазвичай, ґрунтується на мережі. Як ви вже знаєте, створення корпоративного порталу дає змогу підвищити ефективність роботи команди. Раніше ми вже згадували про функціонал подібних систем. Але давайте розглянемо докладніше, які інструменти та ресурси дають змогу інтранет-платформам оптимізувати роботу співробітників:

На відміну від робочих соціальних мереж, корпоративні рішення цього типу націлені не тільки на підвищення якості комунікації, а й на забезпечення контролю за виконанням поточних завдань.

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами діляться на 3 категорії. Кожна з них має низку своїх переваг:

  1. Операційна – інструмент для таргетингу, створення e-mail кампаній, залучення потенційних клієнтів. Одна з найпоширеніших СRM.
  2. Аналітична – система, яка фокусується на зборі інформації про вподобання, стиль життя, поведінкові моделі клієнтів компанії. Цей варіант безперечно підійде, якщо ви хочете чітко визначити проблеми аудиторії, розробити стратегії взаємодії із замовниками та вийти на новий рівень комунікації.
  3. СRM зі змішаною структурою– платформа, що забезпечує співробітництво між відділами підприємства і побудову відносин з клієнтами. Розробка і впровадження CRM цього типу має сенс, якщо ви плануєте працювати над якістю послуг, оскільки вона дає змогу швидко отримати зворотний зв’язок від замовників, поділитися інформацією з командою і поліпшити стратегію компанії.
create CRM, HR software

Пам’ятайте, що дуже важливо створити систему управління взаємовідносинами з клієнтами, яка зможе обробляти великі обсяги інформації. Створюючи СRM, думайте про розвиток на перспективу, адже портал має оптимізувати роботу бізнесу в міру його зростання. Необхідно, щоб система швидко відбирала й аналізувала дані про клієнтів, коли йдеться про використання показників у маркетингу або продажах. Зверніть увагу на інші особливості хорошої CRM: просту інтеграцію, масштабованість, а також можливість швидкого налаштування платформи. Оскільки особливості та потреби вашої компанії мають враховуватися під час розробки, створення CRM-систем із широким функціоналом – ще один не менш важливий момент.

Розробка HR-рішень зароджувалася в 70-х роках, а справжній прорив у сфері програмного забезпечення системи стався в 90-х. Відтоді портали постійно видозмінюються та вдосконалюються. Незважаючи на те, що кілька років тому ціни на розробку HR-сайтів були доволі високими, зараз створення подібних платформ стало доступним навіть для невеликих компаній. Сучасні системи управління персоналом містять безліч різних інструментів, ресурсів і опцій. Однак базова платформа складається, як правило, з розрахунку заробітної плати, ведення обліку та створення тимчасових міток. Ці складові можуть і комбінуватися для зручності користувачів. На відміну від базового варіанту, розширена система для автоматизації HR дасть вам змогу:

Ви можете розробити Систему управління персоналом (HRMS) або Інформаційну систему (HRIS), залежно від індивідуальних бізнес-потреб. Крім цього, є варіант створення програмного забезпечення для управління персоналом (HRS), яке поєднує в собі можливості обох систем.  

Перший тип (HRMS) містить динамічні дані, такі як анкети, опитувальники, функції управління навчанням та огляди продуктивності. Передовий компонент управління талантами, що допомагає в навчанні персоналу, управлінні продуктивністю та плануванні кар’єри є невід’ємною частиною цієї платформи. За допомогою системи управління талантами набагато простіше не тільки обирати підходящих кандидатів, а й відточувати навички всієї команди, розвивати потенціал і аналізувати перспективи кожного з членів компанії.

HRIS зберігає статичну інформацію, наприклад, номери соціального страхування, зарплати та адреси. Система дає змогу налагодити документообіг, звітність та адміністрування. Окремий плюс у тому, що обслуговування сайтів такого формату коштує порівняно недорого.

Human Resources Management System

Чому PNN Soft створює найкращі корпоративні платформи?

Ознайомтеся з нашими недавніми проєктами, щоб дізнатися більше про досвід розробки корпоративних сайтів.

Якщо вас цікавить розробка CRM на замовлення, тут можна побачити приклади наших систем:

Наша компанія розробляє програмне забезпечення з 2001 року, і ми постійно вдосконалюємо навички для досягнення найкращих результатів.

Створення CMS-системи – це ключ до вирішення тимчасових негараздів. Однак, чим більше ефективних порталів Ви використовуєте, тим перспективнішим стає Ваш бізнес.