Автоматизація бізнес-процесів підприємств за допомогою IBM WebSphere Process Server (BPM)

page main image

Автоматизація бізнес-процесів підприємств за допомогою IBM WebSphere Process Server

Компанія PNN є бізнес-партнером IBM і надає висококваліфікованих фахівців для розробки програмного забезпечення для автоматизації бізнес-процесів підприємств. 

Наші рішення базуються на IBM WebSphere Process Server, що створений для побудови додатків для бізнес-інтеграції.

IBM WebSphere Process Server заснований на відкритих стандартах і на базі WebSphere Enterprise Service Bus (ESB). WebSphere ESB забезпечує підключення та інтеграцію додатків і послуг, орієнтованих на вебсервісах. WebSphere Process Server допомагає спростити інтеграцію бізнес-процесів, що охоплюють персонал, системи, замовників і бізнес-партнерів, спрощуючи обмін інформацією між додатками на основі бізнес-правил.

Process Server дає змогу скоротити витрати часу і коштів, а також мінімізувати ризики, пов’язані з інтеграційними проєктами. При цьому, IBM WebSphere Process Server побудований на базі IBM WebSphere Application і забезпечує кластеризацію і високу надійність.

Застосування IBM WebSphere Business Monitor дозволяє проводити динамічні вимірювання ефективності реального бізнесу, моніторинг розгорнутих бізнес-процесів і формувати необхідні для бізнесу звіти. Отримана інформація допоможе виявити проблеми бізнесу, виправити помилки та оперативно скорегувати бізнес-процеси, щоб досягти ще вищої ефективності.

IBM WebSphere Business Monitor, ґрунтуючись на подіях з IBM WebSphere Process Server, обчислює ключові показники ефективності (KPI) і метрики бізнесу. Обчислені KPI і метрики відображаються в наочних уявленнях, вид яких визначено, виходячи з потреб бізнесу.

Корпоративний портал, побудований на IBM WebSphere Portal, дає змогу створити єдиний уніфікований доступ до всієї інформації у вашій організації, допомагаючи співробітникам компанії, клієнтам, партнерам і постачальникам співпрацювати ефективніше.

Корпоративний портал WebSphere Portal дає змогу ефективно взаємодіяти з іншими людьми, інформацією, додатками, процесами, документами та іншим вмістом у персоналізованому та рольовому режимі.