У статті розглядається процес реалізації програмної системи для однієї з великих компаній. Дана компанія вважається одним із лідерів у видавничій індустрії. Деякий час тому керівництво компанії дійшло висновку, що наявні оперативні процеси моніторингу та управління виробництвом занадто старі та негнучкі для майбутнього зростання бізнесу. Керівництво прийняло рішення запровадити більш ефективні бізнес-процеси, і після деякого дослідження ринку, залучило компанію PNN для автоматизації цих бізнес-процесів.
PNN зібрала вимоги, розробила діючий прототип робочого процесу, уточнила потреби клієнта і надала остаточне рішення.
На етапі збору вимог стало зрозуміло, що клієнту необхідно модернізувати свій оперативний робочий процес.
Існувало кілька різних варіантів, придатних для виконання цього завдання, включно з купівлею готових продуктів, впровадженням і налаштуванням стандартних рішень або розробкою абсолютно нової системи. Після аналізу витрат і вигод, клієнт зупинив вибір на розробці “нової системи”.
Прийняти вхідний запит від замовника → Перевірити доступність ресурсів на складі → Скласти запит на виконання робіт → Сформувати план виконання, з можливими перервами → Прийняти кінцевий продукт, відправити залишки, якщо такі є, назад на склад → Закрити запит.
Цей робочий процес було реалізовано з використанням модульної технології та засновано на власній платформі JPortalBase компанії PNN. Як можливе доповнення до початкового робочого процесу фахівці компанії PNN запропонували враховувати і відправляти залишки матеріалів, якщо такі залишаються, назад на склад. У цій новій функції клієнт побачив перевагу обліку зекономлених ресурсів. У результаті було підписано доповнення на модернізацію початкової системи.
Модернізована система була успішно впроваджена без зупинки робочого процесу компанії замовника.
Компанія PNN має великий досвід у практичному вирішенні завдань автоматизації бізнес-процесів для корпоративного бізнесу і виробничих підприємств. Ми раді поділитися нашими знаннями і досвідом з новими клієнтами.