У цій статті ми розглянемо загальні картини отримання доходу через додатки та типи стратегій монетизації. Щоб отримати прибуток від мобільного додатку, вам, перш за все, потрібно розробити моделі монетизації. Ми використовуємо мобільні додатки в повсякденному житті та для роботи. Користувачі все більше прагнуть зробити своє життя мобільним і прискорити виконання різноманітних завдань або проводити час за улюбленою мобільною грою. У цій статті ми не будемо займатися індустрією мобільних ігор, а поговоримо про те, як отримати дохід від мобільних додатків в інших категоріях.
Чи реально заробляти гроші на додатку?
Відповідь однозначно позитивна, хоча загальний обсяг безкоштовних додатків для App і Play Store становить 96,3%, а 3,6% – це платні програми. Сучасні мобільні додатки пропонують розширений функціонал підписки. Це одне з поширених рішень для монетизації програми. Кожна з ніш (розробка на замовлення для iOS/Android) передбачає різні способи заробітку вашого бізнесу. Підхід залежить від вашої галузі та особливостей платформи.
Стратегії монетизації: створення додатків за гроші або використання їх як рекламних платформ
реклама
Статистика стверджує, що 8 з 10 агентств з розробки програмного забезпечення активно використовують рекламу як основну модель отримання прибутку. Так от, механізм елементарний: власник програми демонструє рекламу всередині рішення і отримує за це гроші від партнера. Дохід повністю залежить від кількості кліків по показаним банерам і установок. Велика кількість реклами дратує користувачів. Відвідуваність насичених рекламою додатків низька, тому важливо не перевантажувати свій продукт банерами і нав’язливими рекомендаціями. Як вихід із ситуації власники додатків просять користувачів платити за відсутність реклами. Ще один спосіб стимулювати перегляд відео шляхом заохочення користувача. Останній метод часто використовується в ігрових додатках, але впровадження його в іншій ніші є нерентабельним.
Підписки
Інша модель монетизації: компанії пропонують доступ до певного контенту або цифрових платформ протягом обмеженого періоду часу та стягують відповідну плату. Один із поширених способів налагодити таку співпрацю — почати з надання безкоштовної пробної версії, а потім стягувати плату (наприклад, у хмарних рішеннях, онлайн-платформах новин і системах потокового відео/аудіо).
Продаж товарів
Підприємства також можуть продавати товари в безкоштовних додатках, запровадивши стандарти електронного маркетингу. Як правило, це звичайна практика для компаній електронної комерції, які продають різні товари, від іграшок та одягу до дорогих ювелірних виробів. Amazon нещодавно запустив сервіс Merch, який дозволяє видавцям додатків рекламувати свої послуги та товари на одній платформі, щоб заохотити цей тип отримувати гроші від додатків.
Покупки через програму
Як випливає з назви, покупки додатків передбачають легкий прямий продаж віртуальних предметів. Протягом останніх років численні британські агенції, як правило, інвестували значну частину реклами в рекламу в програмі, оскільки це дозволяє отримати більше залучення користувачів.
Freemium Upsell
Відповідно до цієї моделі компанії надають користувачам деякі безкоштовні та деякі платні функції (наприклад, безкоштовне завантаження та базовий набір функцій + платні розширені функції преміум-функцій. Останні можна придбати через вбудовані покупки в програмі).
Плата за транзакцію
За кожну цифрову трансакцію компанії стягують комісію: на початку видавці можуть вимагати нижчу комісію та поступово збільшувати її, щоб отримати дохід, не вкладаючи гігантських грошей.
Ціна за придбання або за дію. Модель включає дію після інсталяції (це може бути як покупка продукту, так і підписка на безкоштовну пробну версію).
Ціна за клік. Із самої назви можна зрозуміти, що кошти стягуються за кількість натискань відвідувачами оголошення в додатку.
Ціна за перегляд (CPV). Поки користувачі переглядають ваш контент, вони платять за це: як правило, це менші платежі.
Ціна за встановлення (CPI). Кожного разу, коли користувачі натискатимуть рекламу, яка передує установці іншої програми, ваша компанія отримуватиме за це гроші.
Згідно зі статистичними даними, близько 75% додатків містять рекламу, засновану на моделях за клік, установку або відображення. Наприклад, додаток Flappy Bird, об’єднавши всі вищезгадані стратегії, заробляв у середньому 50 тисяч доларів на день. Додаток очолив чарти App Store, ставши яскравим прикладом того, як заробляти гроші за допомогою програми. Однак, які б стратегії монетизації ви не використовували, ваш додаток має бути високоякісним або пропонувати унікальне рішення. Перше, що хвилює користувачів, це досвід і зручність взаємодії з додатком. Якісна реалізація цифрового продукту – це перший ключ до отримання доходу від мобільного додатку.
Як дізнатися, чи варто інвестувати в додаток?
Ось перелік основних питань, які потрібно розглянути, перш ніж прийняти рішення.
Ознайомтеся із загальними умовами ринку та дослідіть рішення конкурентів. Скільки завантажень у останнього?
Чи впорається ваша програма з проблемами клієнтів? І якщо так, то які переваги це принесе клієнтам?
Чи можете ви запропонувати програму лояльності клієнтів у програмі? Якщо так, можливо, було б ефективним надати своїм користувачам більш персоналізований досвід, що призведе до збільшення кількості покупок і підвищення лояльності клієнтів.
Якщо вам потрібні додаткові поради щодо того, як заробити гроші за допомогою програми, зв’яжіться з нашими експертами, заповнивши форму нижче.