Розвиток сучасних технологій пов’язаний з можливістю наступного кроку зростання продуктивності в рішеннях IoT для енергетичних і комунальних компаній. Спостерігається тенденція розвитку в комунальному та енергетичному секторах. Але, більшість організацій зазнають невдачі у своїх ініціативах так, як не до кінця розуміють розвиток ІТ. Тому, провідні компанії, які хочуть йти в ногу з часом, слід усвідомлювати важливість гнучкості та стійкості при впровадженні передових технологій. Що й призведе до цифрової моделі трансформації та оптимізує бізнес-процеси.
Комунальним та енергетичним компаніям слід переглянути свої бізнес-процеси, щоб уникнути можливих збоїв. Тому впровадження розробки програмного забезпечення для енергетичних компаній у процеси трансформації є вигідним рішенням. Але, також не варто забувати, що на цей процес впливає бізнес-середовище, в якому вони працюють.
Основними властивостями ШІ є розуміння мови, навчання, а також здатність мислити і діяти. Комплекс процесів штучного інтелекту включає в себе:
Сьогодні технології штучного інтелекту починають свій шлях в електроенергетиці, але їх застосування швидко розширюється. ШІ трансформує виробництво, передачу і споживання електроенергії. Згідно з прогнозами аналітиків, очікується, що технології штучного інтелекту радикально змінять те, як ми виробляємо, передаємо і споживаємо інформацію. Він актуальний для розв’язання прогнозних завдань у сфері ремонту, технічного обслуговування обладнання та електроенергетики. Штучний інтелект у комунальній та електроенергетичній промисловості розвинув кілька специфічних галузей.
Аутсорсинг розробки програмного забезпечення для комунальних компаній має особливий вплив на звичайну структуру галузі. Однак ШІ змінює підхід, і тепер енергетичний сектор використовує нові методи збору та зберігання даних. Крім того, він застосовує передові методи управління, засновані на передових технологіях штучного інтелекту. Інтелектуальне управління енергією потребує великого опрацювання та зусиль. Тому за допомогою технологій штучного інтелекту можна керувати величезними обсягами даних за допомогою оптимізованих рішень. Вони більш економічні як з точки зору витрат, так і часу. Це допомагає енергетичним і комунальним компаніям стати більш конкурентоспроможними. Оскільки компаніям дозволено вийти на новий рівень і отримати нові знання, які допоможуть змінити їхню діяльність.
Більшість комунальних та енергетичних компаній використовують ШІ як прогностичний аналіз для поліпшення обслуговування клієнтів, усунення застарілих процесів і забезпечення економії енергії. Стає очевидним, що прогнозування є однією з важливих функцій в енергетиці та комунальному господарстві. Компанії спостерігають зміни попиту, завантаженість і перебої в роботі.
Енергетичні та комунальні компанії повинні бути обережні з інфраструктурою під час передачі та розподілу електроенергії. Тому, що це може призвести до масових відключень і непередбачених наслідків. Крім того, ШІ можна використовувати для запобігання перевантаження інфраструктури та прогнозування потенційних збоїв.
ML (машинне навчання) — це широко використовуваний метод реалізації можливостей штучного інтелекту. Машинне навчання ґрунтується на створенні алгоритмів, які мають вбудовану здатність розпізнавати закономірності під час аналізу великих наборів даних і використовувати їх для самонавчання.
Розробка машинного навчання дала змогу працювати і розвиватися відповідно до технологій майбутнього. Більшість енергетичних і комунальних компаній не отримують жодної віддачі від процесів цифрової трансформації. Лише невелика кількість компаній скорочує витрати в кращий бік. Однією з основних причин може бути надмірна увага до нових технологій, а не до потенційних клієнтів. Тому енергетичні та комунальні компанії повинні ефективно використовувати дані. Те, як вони генерують усі бізнес-процеси, які автоматизовані та змінені відповідно до думки розробників програмного забезпечення. Багато алгоритмів машинного навчання є логічним продовженням процедур статистичного моделювання.
ML еволюціонує сучасні галузі, змінюючи бізнес-моделі, користувацький досвід і поведінку. У рамках виробничого процесу компанії почали покладатися на рішення, засновані на машинному навчанні. Замість планування фіксованих графіків технічного обслуговування машин, алгоритми прогнозування ML використовуються для створення гнучких планів. Розробка ML для енергопостачальних компаній все більше скорочує проблеми, забезпечуючи точність і прозорість, а також оптимізує бізнес-процеси за допомогою вбудованих інструментів розгортання.
Концепція інтернету речей може значно поліпшити багато сфер повсякденного життя. Пристрої Інтернету речей функціонують незалежно, об’єднуючи їх у комп’ютерну мережу і даючи змогу збирати, аналізувати, обробляти та передавати дані іншим об’єктам за допомогою програмного забезпечення або технічних пристроїв.
Слід зазначити, що IoT має першорядне значення для цифрового майбутнього енергетичних і комунальних компаній. Технології Інтернету речей важливі для того, щоб зробити енергетичний сектор продуктивнішим і ефективнішим, що в кінцевому підсумку розширює можливості споживачів. Таким чином, ІТ-рішення для енергетичних компаній необхідні на кожному етапі процесу виробництва і розподілу енергії. Існує значна кількість систем, які збирають різні дані про використання турбін на природному газі, ядерних, вугільних або парових турбін. Це дає змогу енергетичним і комунальним компаніям постійно контролювати свою роботу. За допомогою IoT можна підвищити надійність і зручність використання зібраних даних із джерел для формування поліпшених і надійніших процесів виробництва та розподілу енергії.
В умовах постійного розвитку нових тенденцій, енергетичні та комунальні компанії перебувають під тиском. Це вимагає надання надійних послуг, а також врахування наявних методів. Отже, існує безліч можливостей, які енергетичні та комунальні компанії використовують для розробки інтелектуальних послуг з використанням аутсорсингу розробки ШІ. Передові технології, засновані на штучному інтелекті, в поєднанні з системами Інтернету речей виробляють гнучкі та масштабні рішення, які в майбутньому сприятимуть створенню енергетичних потоків та інтелектуальних мереж. Технології AI, ML та IoT дають змогу змінювати хід роботи енергетичних і комунальних компаній. Крім того, підняти незалежні підприємства до високого ступеня відповідності вимогам і перевагам їхніх клієнтів.