Інтернет уже давно став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Маючи вдома комп’ютер, ноутбук, планшет або смартфон з доступом до Інтернету, ви можете здійснювати покупки. Аналітики припускають, що незабаром люди повністю перейдуть на онлайн-шопінг, а звичайні магазини стануть рідкістю. Інтернет-магазини сьогодні мають великі переваги перед звичайними магазинами. Нові та сучасні технології постійно вдосконалюються. За допомогою спеціалізованих сайтів клієнти можуть зробити будь-яку покупку, навіть не виходячи з дому.
Покупки в Інтернеті схожі на повсякденне життя. Чому це так популярно зараз?
Багато користувачів уже давно оцінили зручність і численні переваги онлайн-покупок. Останніми роками популярність онлайн-покупок неухильно зростає. Особливо різкий стрибок стався під час пандемії, коли деякі магазини були закриті. Клієнти повною мірою оцінили переваги онлайн-покупок. Популярність онлайн-покупок пояснюється великою кількістю таких послуг, як:
Широкий вибір товарів. Ви можете знайти все (навіть те, чого не знайдете у звичайних магазинах) в інтернет-магазинах. Наприклад, оригінальні товари ручної роботи, розробки молодих дизайнерів, які поки що не можуть дозволити собі відкрити та утримувати свій виставковий зал, або речі з-за кордону.
Економія часу. Користувачі можуть протягом дня заповнювати кошик, а покупку здійснити коли будуть готові. Так раніше платформи та додатки під час закриття очищали кошик. Зараз позиції в кошику зберігаються кілька днів, навіть якщо користувач не заходив в особистий аккаунт на платформі.
Доставка практично в будь-яке місце. Крім того, сьогодні багато таких магазинів пропонують умови для безкоштовної доставки.
Вибір способу оплати. У питанні оплати інтернет-магазини досить гнучкі. Найпоширеніший спосіб оплати товарів онлайн або готівкою при отриманні товару. Крім того, інтернет-магазини можуть надати альтернативні методи. Наприклад, банківський переказ, оплата при отриманні або кредитною карткою.
Які рішення для онлайн-покупок доступні сьогодні?
Впровадження штучного інтелекту і машинного навчання
У міру того як дедалі більше організацій інтегрують використання штучного інтелекту і машинного навчання у свої робочі процеси, підприємства онлайн-торгівлі швидко впроваджують ці нові технології для забезпечення більш плавного і персоналізованого обслуговування клієнтів. Штучний інтелект дедалі частіше використовується в таких галузях, як обслуговування клієнтів, продажі та маркетинг. Сьогодні інтернет-магазини використовують штучний інтелект і машинне навчання, щоб надати покупцям більш персоналізований і персоналізований досвід покупок. Це дає змогу продавцям пропонувати більш розумні рекомендації та результати пошуку товарів на основі купівельної поведінки споживача (впроваджувати запити на основі історії пошуку та попередніх покупок).
Програмне забезпечення для онлайн шопінгу.
Платформи для інтернет-магазинів стали незамінними інструментами. Їхня основна функція полягає у відстеженні всіх товарів, обраних на вебсайті електронної комерції, перш ніж клієнт перейде до оформлення замовлення. Сьогодні програмне забезпечення розроблено за унікальними методиками, що дає змогу вибрати потрібний товар і знайти його в магазині за найкращою ціною. Також, користувач може отримати інформацію про поточні акції в кожному магазині.
Інтернет-магазини для покупок.
Як правило, головні сторінки сайтів грамотно оформлені для зручності користування інтернет-магазином і збільшення продажів. Це велика перевага перед конкурентами. Вебсайти, призначені для комфортного використання, можуть містити центральний банер для відображення основних рекламних акцій, блок найкращих пропозицій, стрічку новин, блок брендів і кошик для покупок. Крім того, вебсайти дають змогу вам продавати ліцензії фізичним клієнтам і компаніям.
Інструменти для розвитку інтернет-магазинів та особливості їх реалізації
Статистика показує, що інтернет-магазини набирають популярності з кожним днем. Розробляються нові рішення для реалізації проєктів. Які інструменти та підходи до роботи допоможуть залучити більше клієнтів і збільшити продажі?
Персоналізація. Це інструмент для отримання конкурентної переваги. Необхідно збирати інформацію з усіх можливих джерел, щоб якісно персоналізувати спілкування з клієнтами. Об’єднайте зібрані дані, а потім використовуйте їх для сегментації та формування пропозицій.
Розширена сегментація. Як правило, це зводиться до використання персональних даних клієнтів та інформації про їхню взаємодію з інформаційними бюлетенями.
Рекомендації для покупців при здійсненні покупок. Впровадження рекомендацій щодо покупок стимулює зростання продажів і підвищує залученість клієнтів.
Система спілкування з клієнтами. Це дає змогу об’єднати дані клієнтів у єдину систему для кращої персоналізації. Вона охоплює низку переваг, таких як підвищення ефективності, визначення найефективнішого способу спілкування з кожним клієнтом і оптимізація витрат.
Автоматизація онлайн-покупок. Покупці вже звикли покривати свої власні потреби, не здійснюючи складних дій. Автоматизація вирішує багато проблем. Це полегшує процес купівлі, внаслідок чого зростає клієнтська база і збільшуються продажі. Крім того, автоматизація процесів підвищує продуктивність праці та прискорює бізнес-процеси.
Особливості чат-ботів. Аналітики прогнозують, що чат-боти — це засіб спілкування з клієнтом, який значно спрощує процес купівлі та економить робочий час співробітників.
Розвиток торгових майданчиків. Тенденція онлайн-покупок через торгові майданчики зберігається. Багато споживачів вважають за краще купувати все необхідне в одному місці, комбінуючи в кошику товари різних категорій і брендів.
Технологія AR. Ця тенденція включає в себе використання технологій доповненої реальності (AR) в електронній комерції. Крім того, створення віртуального одягу або віртуальної комори. Підбір гардероба з використанням можливостей AR покращує якість обслуговування клієнтів і скорочує кількість повернень товару. Крім того, AR-технології є додатковим інструментом залучення аудиторії та підвищення конкурентоспроможності.
Безпека платежів. Однією з ключових тенденцій в онлайн-шопінгу є способи оплати. Простота платежів і різноманітність способів часто є визначальним фактором при виборі інтернет-магазину. Клієнт зацікавлений у безпечній і надійній платіжній системі.