Для чого використовувати систему CRM? Ось один приклад, який коротко пояснює функцію рішень з управління взаємодією з клієнтами. Уявіть, що ви маєте B2B-компанію середнього розміру, яка щодня взаємодіє з великим обсягом даних про клієнтів. Отже, кожен день ви дізнаєтеся про потенційні способи отримання доходу, і вам необхідно правильно оброблювати та аналізувати дані клієнтів, щоб збільшити продаж та конверсію. Саме для цього можна розробити CRM-систему, що дозволяє консолідувати розрізнену інформацію в рамках одного рішення.
У цьому посту ми говоримо про переваги CRM для підприємств та найпоширеніші види CRM. Тому, якщо ви думали про централізацію даних про потенційних та поточних клієнтів в одному просторі, продовжуйте читати цю статтю.
CRM (управління взаємодією з клієнтами) охоплює технології та підходи до розвитку та управління зв’язками з клієнтами; а також оптимізацію взаємодії із клієнтами. Мета системи – створити простір для безперервного спілкування між компанією та клієнтами – як поточними, так і потенційними. Таким чином для компанії впровадження CRM надає підвищення задоволеності клієнтів, більшу лояльність та кращий показник утримання. Система побудована комплексно та універсально, тому співробітники можуть оброблювати кожен запит, вимогу, перевагу чи скаргу. Для клієнтів CRM вигідна з погляду покращення обслуговування/підтримки продуктів та своєчасної взаємодії з бізнесом.
Сучасне управління взаємодією з клієнтами ґрунтується на різних типах даних, що використовуються для обґрунтованого та ефективного ухвалення рішень. Ці дані розміщуються різними каналами: від соціальних мереж та взаємодії з веб-сайтом до електронної пошти та дзвінків. Кожен із цих каналів може бути цінним резервуаром для аналізу купівельної поведінки, поточних потреб і переваг клієнтів.
CRM перевершує можливості бази даних та каналів зв’язку виключно з клієнтами: вона дозволяє співробітникам комунікувати з постачальниками, підрядниками та іншими зацікавленими особами.
Інструменти CRM можуть бути як хмарними, так і кастомізованими під вашу компанію. У будь-якому випадку, система надає підприємствам безліч переваг, серед яких надійний захист даних в інтернеті, доступ в режимі реального часу і доставка оновлень. Сукупність переваг передбачає наступне:
Глибоке розуміння потреб клієнтів є основою відмінного обслуговування. Коли співробітники мають безперешкодний доступ до історії покупок та взаємодії з клієнтами, вони можуть принести більше користі, консультуючи їх. В результаті ви отримуєте підвищення лояльності клієнтів.
Уявіть, що ви найняли нового менеджера з продажу. Як навчити нового співробітника перевіреним стратегіям успішного закриття угод? Це можна зробити через CRM-систему, в якій зберігаються всі ідеї щодо комунікації до продажу та крос-селінгу. Аналогічно менеджери роботи з клієнтами можуть повною мірою залучати дані, які вже зібрані та перевірені торговим представником.
Оскільки багато монотонних та адміністративних завдань можна легко автоматизувати за допомогою кастомного програмного забезпечення CRM, ваша команда може зосередитись на основних завданнях – пошуку потенційних клієнтів та укладанні успішних угод. Таким чином, компанія отримує конкурентну перевагу. Серед прикладів операцій, які можна автоматизувати — електронний маркетинг, ведення журналів, звітність, генерація лідів та інші.
Всі результати продажу та маркетингової діяльності ретельно аналізуються в межах CRM-рішення: ваша команда отримує уявлення про коефіцієнти конверсії за швидкістю угоди, середнім розміром угоди тощо. Це допомагає оперативно з’ясувати, які стратегії працюють, а які є неефективними. Не менш важливим є те, що комплексний аналіз коефіцієнтів конверсії — це ключ до поліпшення прогнозування та прийняття обґрунтованих рішень.
Незважаючи на те, що в даний час доступно більше типів управління взаємодією з клієнтами, ми фокусуємось на 4 основних різновидах подібних рішень:
Ретаргетинг CRM працює з даними клієнтів, наданими ними, і зіставляє інформацію з іншими каналами зв’язку, такими як електронна пошта, соціальні мережі тощо. Тож компаніям не потрібно шукати відповіді на запитання щодо потреб та побажань клієнтів — вони просто аналізують інформацію з кількох каналів зв’язку. Відповідно, компанії створюють персоналізовані та ефективні маркетингові кампанії, дотримуючись різних стратегій:
CRM-системи містять цілу низку ефективних стратегій, які допоможуть вашому бізнесу рости. Якщо ви хочете впровадити технології, які принесуть успіх компанії, звертайтеся до команди PNN Soft — однієї з провідних компаній з розробки CRM.