Надання платформ інженерам для використання технологій і постійного поліпшення загального клієнтського досвіду, розробка набору інструментів/сервісів для зручності спільної роботи внутрішніх співробітників і автоматизації бізнес-процесів.
Наші розробники впроваджують чат-бот самообслуговування Chatops. Фреймворк Slack Chatops дає змогу автоматизувати оперативні завдання з використанням підходу самообслуговування. Наприклад, створення ресурсів, управління доступом із потоком тверджень, запити інформації тощо. Фреймворк написаний на Python на основі бібліотеки ErrBot з архітектурою плагінів, щоб інженерам з різних команд було легко розробляти нові функції самообслуговування. Конвеєр CI/CD побудований з використанням потоку GitOps.
Повністю керована незалежна інтеграції (AWS лямбда, ступінчастими функціями) доменні пристрої (замовник – суб’єкт підприємницької діяльності) від внутрішніх джерел даних (виробничих, Управління Даними) до цифрового середовища, ведення внутрішньої DB (AWS Redshift) та розповсюдження змін у рішення SaaS (Salesforce, Demandware).
Дані також синхронізуються з транзакційною DB (RDS PostgreSQL) і виставляються за протоколом oData через масштабований вебдодаток .Net Core, розміщений у Kubernetes з конфігурацією на автоматизації спільної роботи.
Повністю автоматичне встановлення незалежних інструментів (AWS лямбда, крок функції) для автоматизації інтеграції інструментів для спільної роботи (JIRA, Confluence, Bitbucket, Slack) із закритою локальною ідентичністю управління даними шару (через SQS) з додатковими інструментами надання звітності, звіряння, вимикати недієвих користувачів тощо.
Рішення для передачі файлів, розміщене в AWS, дає змогу швидко, надійно та безпечно обмінюватися файлами з колегами. Frontend SPA написаний на Angular, backend обслуговується набором функцій AWS Lambda, файли зберігаються на S3 з використанням серверного шифрування з наданими клієнтом ключами шифрування.
Автоматизація Внутрішнього Контролю
Додаток внутрішнього контролю (AWS Lambda, Step Functions), що постійно відстежує управління доступом до платформи SaaS (Demandware) і запускає сповіщення за наявності будь-яких порушень наявної базової лінії.