• Головна
  • Портфоліо
  • Система узгодження бюджетних заявок та оперативного контролю використання бюджету для банків на основі продуктів IBM і Oracle

Система узгодження бюджетних заявок та оперативного контролю використання бюджету для банків на основі продуктів IBM і Oracle

page main image

Опис Проєкту

Мета проєкту – розробка автоматизованої банківської системи, що забезпечує узгодження бюджетних заявок з можливістю оперативних корегувань, оперативного контролю використання коштів у межах доступних лімітів, прогнозування та план-факт аналіз, формування документів оплати через інтеграцію процесів фінансового та операційного планування.

Основні цілі системи:

Функціональність:

Із впровадженням системи:

Технічні особливості:

Бізнес-логіка: 

Ресурси, що використовувались: 

Для ознайомлення з подібними проєктами, перейдіть на наш блог.